marató Mont Saint-michel, dissabte 9 de juny

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Després de sentir enveja sana de les vostres evolucions per la marató i els plans per Madrid, Empúries, Gasteiz i Berlin us en poso una altra. A França, a la Bretanya, una que m’havia mirat altres anys, sempre amb goig. http://www.montsaintmichel-marathon.com

No n’hi havia cap altra que pugués compaginar amb el calendari laboral ni amb la preparació, baixa en aquests moments. Feu-li una ullada i poseu-vos les dentetes llargues. Si algú si vol apuntar i anar-hi plegats en parlem.

Si no hi ha contratemps burocràtics crec que he fet la inscripció correctament aquest matí. Per cert, està limitada a 5000 corredors.

Una abraçada a tots

cargol
    Participant

Si que fa bona pinta, ànim Segarrenc i ja ens contaràs. No descarto fer-la en un altra edició.
    Salut i milles.
    Abel

Crit
    Membre

La tinc a la llista… però mala data.

Enveja em fas 8)

Salut

segarrenc
    Participant

Salut companys,

La veritat és que me l’havia mirat moltes vegades i no m’anava mai bé, en canvi aquest any tinc la sort de que em va com anell al dit. Això sí, aquest parell de mesos m’hauré de posar les piles, una motivació més. De les moltes que em pugui faltar per fer és una de les que més il-lusió em fa. S’adapta molt al perfil que m’agrada a mí, no m’enganxen les multitudinàries.

Les fotos que t’ensenyen de la prova són espectaculars, molts kms al costat del mar, tota en línia sense donar cap volta,…i l’arribada, quina preciositat. Ja us en faré cinc cèntims.

Una abraçada a tots.

albertbo
    Participant

segarrenc, com ho portes, noi, això ?

Et falta poquet, poquet… És la fase de poder valorar si la feina que, segur, has estat fent fins ara et pagarà la pena. Crec que sí. La marató sempre és especial, i treu el millor de tu mateix.

Parlo per mi, però tens tot KM. 0 PONENT que t’empenyerà, des de la distància, cap al teu objectiu.

Força i confiança, company !!

bodi
    Participant

segarrenc, ja ho tens a tocar company.

Salut….i a disfrutar 😉

.

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Bodi, Albertbo, ara si no surt cap entrebanc ja m’hi veig. L’he preparada molt justet, no he fet els deures específicament per res, només per ser allà i intentar gaudir-la i patir el menys possible, és clar que això dependrà molt de la meva part.

Sempre paga la pena Albertbo, una mica de viatge, turisme, nous horitzons i una cursa amb paisatge diferent, corredors diferents, però una cosa igual a tot arreu, cadascú a la seva recerca.

S’aprèn alguna cosa després d’unes quantes, no hi ha lloc pels dubtes, el que hagi fet o deixat de fer ja no té importància, i el que pugi fer fins el dia 9 -3 més aviat-, tampoc. Amb la mateixa il-lusió que totes les altres, conscient de les limitacions, i endavant, a provar-se.

El més important és que 3 mesos endarrera no em veia un altre cop darrera la línia de sortida d’una marató, i ara, estic apunt de tornar-ho a assaborir. Segurament l’ambient creat per km0 Ponent i té molt a veure. Tot el que vingui a partir d’aquí és bo, ja us en faré cinc cèntims.

Una abraçada a tots.

.

arcadi42
    Participant

Jo la vaig córrer l’any passat.
    Està molt bé, encara que l’hora no m’agrada gaire perquè jo sóc més de córrer els matins.
    Si voleu, podeu llegir la crònica que vaig escriure en el seu dia i veure alguna fotografia.
    Heu d’anar a la meva web: http://www.atletisme.com/personals/arcadi
    i després busqueu la secció de "cròniques maratonianes".

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Gràcies per la informació Arcadi42, m’he llegit la teva crònica i espero passar-m’ho molt bé dissabte. Veus, en canvi jo sóc corredor de tarda, i m’atreu això de fer una marató en aquestes circumstàncies.

Des que em vaig inscriure he rebut 6 e-mails de l’organització, consells pel dia de la cursa, conferències….però en algun lloc m’ha semblat llegir que l’any passat va fer més calor del que és normal. Si fa una mica de fresqueta, millor, però en tot cas també em sembla nou sortir quan s’està més sencer amb una temperatura ambient x que anirà baixant al caure la tarda. Així, el transcurs dels quilòmetres i la devallada d’enegies es veuran acompanyats també per la baixada del termòmetre.

Ara ja queda poquet, ja us ho contaré.

Una abraçada a tots.

jmarkala
    Participant

Segarrenc,

Ja s’apropa el gran dia. Et tornarem a encoratjar el dijous, peró perquè vegis que tens un gruop de companys KM0s ja comencem a animar-te i dessitjar-te una bona estança i que t’ho passis d’allò més bé.

Salut i Kmos

cargol
    Participant

Segarrenc encara que estiguis a la França, a Ponent estarem pensant en tu dissabte a la tarda.
    Molts ánims i a disfrutar una marató especial, esperarem la teva crònica.
    Salut i milles.
    Abel

Adolfo
    Participant

Cuidadín con los franchutes y la France, porque igual te enamoras de esa tierra y de sus gentes.

Tú resiste y vuelve. La curs de Templers te espera! Acuérdate!

Aún tendremos que ir a buscarte.

Si hace falta vamos a por tí !

Un abrazo. Cuando pases por donde suele estar el Tío del Mazo, aprieta los dientes y "Força".

Mucha suerte.

homedferro
    Membre

Ep ! Segarrenc!!!!

molts ànims i molta força!!!! i salut i bon temps per disfrutar-la !!!

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Si fos pels vostres ànims, a empaitar els kenians, segur, però ja sabeu que això no funciona així. És més, a veure si serà contraproduent, imagineu que llegeixo el fil 5 minuts abans de la sortida, m’emociono i surto a estripar-ho tot,….em veig lliurant el xip abans de la mitja marató.

Fora bromes!!! moltes gràcies a tots, malgrat la marcada individualitat d’aquest esport fer pinya i sentir-se part d’ella va però que molt bé. Jo em puc considerar una mica privilegiat perquè en uns quants anys m´he vist sempre envoltat de bons amics, no només els del Racing Cervera, però amb el poc temps que porta en marxa km0 m’ha permés conéixer millor alguns companys que ja coneixia i alguns de nous que seria una llàstima no haver conegut.

Una abraçada a tots.

Hache
    Participant

Segarrenc, et trobaré a faltar a Almacelles, però la ocasió ho mereix.

Enveja "sana", ja que m’han parlat maravelles del Mont Saint Michel i a més de fer turisme, marató. QUE MÉS ES POT DEMANAR ❗ ❗ ❗

No et farà falta, però si afluixes una mica, pensa que desde Ponent t’estarem espentejant amb força.

Vinga company, a lluirte a la Marató i amb la crònica.

Una abraçada.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 25)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.