Marató Martin Fiz Vitoria 2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Elmuro
    Participant

El proxim dia 10/005/09 intentaré la participació en el Marató de Vitòria, espero que aquet any Si!!!, Ja que l´any passat em vaig quedar amb ganes. Aquet any tinc una companyia de luxe tant el Miquel Piñol com la Rosa Espach correran despres de vindre de Sables.
    Per cert he agafat les recomendacions de Cargol (Hotel Dato i viatge amb tren).
    Agur ;)

cargol
    Participant

Molt be Elmuro l’hotel es a 100 m de la sortida/arribada i 100 m de l’estació de tren, un viatge reposat Lleida-Vitoria i bona combinació d’horaris.
    Sime la va fer l’any passat i et podría donar algún consell.
    Salut i milles basques.
    Abel

sergi farre perez
    Participant

Otra màs en tu impresionante curriculum!!!:woohoo:
    Muchas felicidades Elmuro!!!;)

Elmuro 3h 12’52”

Sime
    Sime
    Participant

Ostres que bona!
    Enhorabona company!

Amb aixó de que la memória és selectiva jo només guardo bons records de l’experiència.

A veure si ens ho expliques.

By Keds
    By Keds
    Participant

Enhorabona, Elmuro…..ENHORABONA !!!

Donostia….Marrakech…Vitoria….
    Quina serà la propera ?…..

Efectivament, no hi ha cap dubte…

YES YOU CAN !!!!
    :woohoo:

cargol
    Participant

Enhorabona Elmuro ara descansa una mica i ja que vens del nord, ens veurem a Bilbao per la nit?
    Salut i milles bàsques.

Abel

Elmuro
    Participant

Aquest any sí! Va ser la primera motivació d’anar a la Marató de Vitòria. Coincidia amb el Campionat d’Espanya de Veterans i aprofitant la llicència federativa em sortiria gratis la participació.
    Habia un incovenient i és que no estic molt competitiu, per tan havia de buscar una motivació extra.

La meva companya Isabel no ha estat mai a Vitòria, ja està!!.És una ciutat encantadora,té el percentatge més alt de jardins per metre quadrat d´Europa i una gastronomia excel.lent.
    La segona m´acompanyaran a la Marató Rosa Espach i Miquel A. després de la seva participació a Sables.
    El meu objectiu està en acompanyar-los tota la Marató amb la intenció de que la Rosa baixi la seva Marca de 3h 07s.

Segueixo els consells savis de Cargol, Hotel Dato (Excel. lent situació i molt original) viatge en tren amb la motxilla plena dels vostres ànims.

El dia de la marató el cel està cobert, ha plogut tota la nit, una humitat alta ;s’anuncia canvi en el recorregut sent una mica més dur que en altres edicions per obres del tramvia a la ciutat.
    Sortida conjunta amb els de 10km, formem grup amb el Miquel i la Rosa ,per davant ,Angelina Miró se situa en 3a plaça de femines no deixant-la fins a meta.
    En el Km 18 tan la Rosa com el Miquel deixen els objectius per a una altra ocasió. Encara em queden 24 Km i el recorregut transcorre per llargues avingudes sense cap tipus d´animació i amb una pujada de tª important
    (Humitat+ Calor+ Km+Físic Chungo = patiment)
    Finalment 3h 12m i un bon cap de setmana en molt bona companyia.
    AGUR ! Fins la propera… quina dius Cargol?

flo
    Participant

Enhorabona!!!

Arnau
    Participant

Gran Elmuro, molt gran !!!

Enhorabona company. No se com encara no has perdut el compte de les que portes…

Salut i kms !!!

S'està mostrant 9 entrades - de la 1 a la 9 (d'un total de 9)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.