Marató d'Estocolm, 6 de juny

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    bru
    Participant

Ieeeeeps,

Finalment, m’he decidit per probar aquesta marató que m’han han parlat molt bé.

Es un circuit de 2 voltes, i acaba al estadi d’Estocolm, amb una pujadeta al tram final. No en sé gaire cosa més.

Hi anirem a disfrutar, el rellotge serà secundari.

Si algú en sap alguna cosa, agraïria m’hen fes cinc cèntims.

Salut

http://www.stockholmmarathon.se/Start/index.cfm?Lan_ID=3

cargol
    Participant

Enhorabona Brubona elecció. Jo la vaig estar mirant, pero vaig veure que ja no quedaven dorsals i si Deu vol, esperaré al 2012 que celebraràn el Centenari de la marató olímpica.
    Suposo que si vas per agència de viatges et garantitzen el pitral.
    Ja ens ho explicaràs.
    Salut i milles vikingues.
    Abel

kaiser
    Participant

Sens dubte una de les maratons més boniques del món, en una ciutat espectacular. Potser algun dia la faré…

Enveja! Gaudeix!

Crit
    Crit
    Membre

Bru

3: 22: 02 (pas mitja 1.37)

Una altra al sac, enhorabona!

Artur42
    Participant

Es confirma que has fet la marató amb la Lisbeth Salander carregada al coll??? o simplement has anat a passejar, Bru?

Enhorabona!!!

cargol
    Participant

Enhorabona Bru, esperem crònica.
    Salut i milles nòrdiques.
    Abel

alexoro
    Participant

Felicitats Bru!!!!

Jordi
    Participant

Enhorabona Bru

bru
    Participant

Ieeeeeeps,

Més val tard que mai!!!!!

Marató molt recomenable, sobretot si ho podem aprofitem per fer uns dies de turisme per la capital sueca…tot un tresor de ciutat!!!! :)

Amb nomès unes 2-3 hores d’una petita foscor, la claror emvaeix tot Estocolm durant tot lo dia, tot un encant de ciutat i de gent, encara que n’hi ha més d’un que es faci un xic “el suec”…;)

La marató començava a les 14h del dissabte, amb una temperatura calurosa d’uns 18 graus, sort que el dia estava mig ennuvolat. Surto amb sensacions no gaire bones, sigui per cansament o per motivació, però em costa anar agafant el ritme…paso el grup de 3.30h, i em vaig acomodant amb un ritme per kilometre de 4.30-4.35, que durarà fins els últims kilometres.

Volia assaborir molt el recorregut i poder veure bé i recordar els diferents llocs per on passaven. El recorregut es pels llocs més emblematics d’Estocolm, potser nomès uns 10 kms allunyats del centre, per un parc verd, a on hi havia molt poca gent, el més pesat de la marató. El recorregut està ple de tobogans, 42 kms amb 2 voltes pel centre de la ciutat, amb dos pujades bastant pronunciades en el circuit. Total, un recorregut molt entretingut, però no per fer una bona marca.

Per posar algun però a la marató, el fet que nomès hi hagués avituallaments a una banda del carrer, feia que molta gent (erem un record de més de 20.000 persones) s’aglutines en cada avituallament. Tampoc em va agradar al final, on al creuar la linea de meta, et donen la medalla, però té la donen tal cual a la mà, sense cap cinta per que te la puguin penjar-te-la al coll. Petits detalls que no fan canviar una opinió molt favorable d’una marató, que es de les grans d’Europa.

Gràcies a tots, L’home de negre, crit, cargol, Artur42, alexoro, kaiser i la resta, per les vostres felicitacions que m’heu donat!!!!!

Salut

Salut

S'està mostrant 9 entrades - de la 1 a la 9 (d'un total de 9)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.