Marató d'Empúries 2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Pau
    Participant

Doncs la meva crònica no és d’una marató, car no la vaig córrer tota però seria absurd posar-la en un altre fil :D

Vaig fer el terç amb un amic que només fa una cursa a l’any (el terç) :D i la volia fer per primer cop sense caminar. Ho va aconseguir i en 1h31′ una gran fita per ell i un orgull per mi.

Sense entrar al recinte em vaig posar a caminar esperant que m’atrapés la 3a, tal com haviem acordat.

De sobte veig els cracks Crit, Bru, Bodi, que a més de portar la 3a, en portaven a dos més. L’unic grup en tota la marató a excepció del grup de la llebra de 3h15".

Els veig al km 30/31, pensava que no els podria seguir, de fet al veure la 3a tan ben acompanyada pensava fer dues retalladetes més per garantir que la podria acompanyar fins al final. Però sí, em vaig trobant còmode a aquell ritme i decideixo seguir amb el grup.

En el 33 sento que un li diu a l’altre: "En Bodi es queda". ksumlolla 😡 , però ja sabent que va molt ben acompanyat seguim. Veiem en luigi amb una progressió forta, penso que ens atraparà (llàstima) i després (pel 35) ens creuem amb en massa que vé del terç, com jo, fa mitja volta i ens acompanya fins a l’arribada. :)

La veritat és que vaig fer un entrenament ben complert i em vaig trobar molt bé, un plaer haver pogut córrer una estona amb vosaltres.

3a
    Participant

Hola família,

Doncs jo avui és el primer dia que sóc persona després de la Marató.
    M’ha costat forçá recuperar-me, ha coincidit amb una setmana brutal de feina, i fins avui em feia mal tot. 🙄

A base d’antiinflamatoris sembla que tota la musculatura torna la seu lloc.
    Tot OK per l’any vinent! :D

S'està mostrant 2 entrades - de la 16 a la 17 (d'un total de 17)

El fòrum ‘Cròniques (tancat)’ s'ha tancat a temes i respostes noves.