Marató d'Eindhoven 10-10-10
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
28 d'octubre de 2010 a les 13:05 #2924
AshParticipantBones a tots!
Ja fa uns dies d’aquesta marató però us en faig unes línies.
Era la segona que feia i sabia que hi arribava justet, amb una tendinitis que m’havia tingut parat dues setmanes durant el darrer mes de preparació i que no tenia clar si l’havia superat del tot. Tot i així vaig sortir valent, potser massa, i al ritme previst.Es una marató molt planeta, com no podia ser de cap altra manera a Holanda. El mateix dia es corre la Mitja i un parell de curses curtes, però no hi ha problema perquè surten a hores diferents. Està tot ben organitzat, érem uns 1800 corredors,part dels quals corrien la cursa per relleus, que pel que vaig veure és molt popular per allà. El recorregut és donar dues voltes a un mateix circuit, cosa que està bé perquè passes pel centre dues vegades, on hi havia molta animació i era un plaer passar-hi.
La part de cursa pels suburbis de la ciutat no es fa pesada tampoc, veus el camp del PSV, hi ha bastants grups de música, DJ’s i força gent animant en tot el recorregut. Hi ha avituallaments líquids (aigua i Isostar), amb fruita i amb esponges. A més a més et donen l’oportunitat de portar les teves pròpies begudes; a la Fira et donen a triar en quins dels 5 avituallaments possibles vols que te la donin, o també se’n pot deixar en tots 5. Un cop hi arribes ho tenen ben muntat, en taules ordenades per dorsals on els voluntaris estan a l’aguait per donar-te-les tan ràpid com poden.Personalment la vaig gaudir molt fins al km 28, fins llavors anava molt còmode, al ritme previst i sense notar que anés forçant. Però llavors em va “atacar” la tendinitis i els darrers 12 km van ser un suplici. Vaig pensar en abandonar però suposo que l’amor propi és manifesta en situacions com aquesta, així que al “trote cochinero” vaig aconseguir arribar com vaig poder. No cal dir que fora d’objectiu però content per creuar la línia de meta donades les circumstàncies, això sí, el preu que vaig pagar va ser arrastrar la lesió fins a dia d’avui quasi.
Una altra medalla a la col·lecció…
Salut!
28 d'octubre de 2010 a les 16:01 #28507
cargolParticipantEnhorabona Ash, Maldito muro!, un altra al sac i la propera?
29 d'octubre de 2010 a les 9:20 #28510
KIMIParticipantUna pregunta Ash el trote cochinero a quan surt
el kilometro.
Felicitats per tot. -
AutorEntrades
El fòrum ‘Cròniques (tancat)’ s'ha tancat a temes i respostes noves.