Marató de Valencia 22-02-09

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    sergi farre perez
    Participant

Bueno , ja som a casa!!!
    Avui he tingut el plaer de poder correr la meva tercera marató.El lloc escollit era Valencia.Ja feia temps que a molts de vosaltres us donava la “brasa” amb aquesta marató.Era una marató , la qual esperava amb moltes ganes , doncs havia de ser la primera que gaudissim en familia(Ana,Aran,Bea i Albert)doncs les altres per diferents motius no havia pogut ser així.També era la primera marató que lluiria(ben orgullòs i content) l’equipació de km0.Us puc ben assegurar que ha sigut un cap de setmana genial.He estat molt tranquil i hem gaudit molts tots junts.
    M’agradaria començar parlant-vos de la preparació , doncs jo soc dels que considera que una marató no sols es el dia de la cursa , sinò els 2-3 mesos que i al darrera de preparació.A vegades aquestos mesos poden ser els més durs.Jo he tingut la sort de poder contar amb el Flo i L’Albert per sortir a entrenar.Amb ells he compartit molts kms i moltes converses.Moltes gràcies als dos.També m’agradaria agrair a tots els kms 0 amb els quals he compartit kms o converses durant aquestos mesos.Moltes gràcies a tots.
    Tant el viatge com l’estada a Valencia , ha anat molt bé.Valencia , m’ha agradat moltissim , es una ciutat que m’agradaria tornar per visitar-la més a fons.La cursa transcorreix , per els llocs més bonics i coneguts de la ciutat.He trobat que la cursa estava molt ben organitzada , potser com a petit fallo , que les dutxes estaven molt lluny de l’arribada.Es una cursa molt plana , fins al km 35.Alli , quan ja estàs en la verdadera marató , s’han de pasar 3 ponts amb les corresponents pujades i baixades.Aqui es on he mort jo muscularment , doncs el genoll ja m’estava donant problemes , i al canviar el pla per les pujades i baixades , m’ha començat a fer molt mal fins al punt d’acabar la cursa quasi coix.Muscularment , també he notat molt aquestes pujades i baixades , inclus les baixades es fan dures.Tot i així , considero que es una marató molt plana.Crec que també s’han fet més durs aquestos kms finals , per que la calor , m’ha fet arribar més desidratat.Al acabar la cursa un termometre d’una farmacia marcava 27 graus.La idea era al 35 apretar fins al final si podia , però no ha pogut ser.Tot i així he pogut mantenir el ritme de 4’10” que he portat durant tota la marató només trencat per un petit paron d’uns segons per fer un “pipi”.L’ultim km , era el que hi havia més gent , allí , buscava a la Bea ,L’ana i L’aran per celebrar-ho amb elles.Quan ens hem vist ha sigut molt emotiu.Els últims metres , ja m’he deixat anar , entre el mal de cames i que volia gaudir de l’arribada , no m’ha importat perdre uns segons.Crec que desprès de mesos de entrenament i de ficar-hi il-lusió en aquesta marató , valia la pena entrar celebrant-ho.Temps final 2h56’10” .Desprès de la cursa , retrobament amb l’Albert , que ho ha fet genial(3h07’59”) i a comentar la cursa.Com a altre fallo petit , he trobat que al recollir les bosses , s’havien de baixar i pujar unes escales.Sembla una tonteria , però en aquells moments costa moltissim.Un cop hem recollit la bossa , hem anat tots 5 cap a l’hotel a fer una bona dutxa.I desprès de la dutxa??????
    PAELLA!!!!!!!!!:P
    Molt bon viatge de tornada , i ara a descansar uns dies recuperar el genoll i a pensar en la pròxima ;)
    Moltes gràcies a tots!!!

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Moltes felicitats sergi!!!!

Estàs fet tot un crack, gran marca!!!!!!

Salut ;)

Sime
    Sime
    Participant

Sergi, enhorabona a tu i a l’Albert.
    Cuida aquests genolls.

Per cert, a veure si li treus unes línies al teu company, m’encantaria llegir els seus comentaris.

Elmuro
    Participant

Que et penses? :unsure: per fer marca s’ha de patir.
    Enhorabona campions!!

Hache
    Hache
    Participant

Sergi, t’anava a dir que ets un crack, però crec que és un adjectiu que se’t queda curt.

FELICITATS CAMPIÓ!!!!!!!!!!!

Arctos
    Participant

SergiEnhorabona!!!!

Llegint la teva cronica m’han vingut ganes de preparar una.

Salut

By Keds
    By Keds
    Participant

SERGI & ALBERT…..

MOLTES FELICITATS !!!!

Heu fet una gran cursa i unes marques espectaculars….

3:07:59 Uffff!!
    2:56:10 Guauuuu!!!

Salutacions.

cargol
    Participant

Enhoraqbona campions per les grans marques, heu deixat el llistó molt alt per terres valencianes.
    Salut i milles.
    Abel

S'està mostrant 8 entrades - de la 1 a la 8 (d'un total de 8)

El fòrum ‘Cròniques (tancat)’ s'ha tancat a temes i respostes noves.