Marató de SEVILLA 14/02/2010
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
2 de setembre de 2009 a les 8:22 #2611
voraçParticipantAquest any tornem a repetir i hem decidit passar St Valentí que també coincideix amb el Carnestoltes a Sevilla.
Marató molt animada, sortim i arribem a l’estadi de La Cartuja. Tothom s’entrega als corredors. Bona gent.El link és el següent:
http://imd.sevilla.org/maraton
Com l’any passat els vols des de Reus molt interessants i el preu de la inscripció per enfadar-se amb altres estaments, 16’75 € fins el 31 de gener.
Al loro que això està molt bé.Salut!
2 de setembre de 2009 a les 9:43 #23481
kaiserParticipantLo interessant seria volar des de Lleida!
8 de febrer de 2010 a les 9:14 #25549
voraçParticipantDonç ves per on el temps passa i aquesta setmana tornem a les “batallites”. Cap a Sevilla.
Salut!8 de febrer de 2010 a les 10:30 #25551
danicParticipantQue vagi bé voraç, aquest any no ens podrem fer la foto que jo em quedo a la de Barcelona.
salut
8 de febrer de 2010 a les 20:20 #25563
cargolParticipantMolta sort Voraç estaré molt atent a la crònica, ja que aquesta es una de les que tinc pendents.
Salut i milles per El Andalus.
Abel12 de febrer de 2010 a les 19:32 #25605
voraçParticipantGràcies nois.
12 de febrer de 2010 a les 21:22 #25606
bruParticipantIeeeps,
Bona sort i disfruta!!!
13 de febrer de 2010 a les 20:03 #25618
Artur42ParticipantTornaràs amb sub-3, Voraç. Molta sort.
16 de febrer de 2010 a les 15:49 #25689
voraçParticipantDonç tampoc. Aquest cop tampoc ho he aconseguit. La mala sort va venir amb mi a Sevilla.
3:02:09 un minut més que Donosti.
Una sortida molt dolenta em va marcar per tota la cursa. Anava amb uns amics que volien fer, un com jo i l’altre una marca de 3:20. Varem sortir molt enderrerits per acompanyar al de 3:20, era la seva primera marató. Jo pensava que hi havia temps i espai per recuperar de sobres però ves per on. A l’arribar al túnel de sortida de l’estadi va haver-hi un tap i ens varem aturar una estona, no sabria dir quant temps però la llebre que havia de seguir no es veia per en lloc. Al sortir de l’estadi varem tenir que començar a remontar esquivant a tot aquell que duia un ritme més lent que nosaltres que van ser masses. La llebre anava molt ràpid i mai la varem tenir més aprop d’uns 7 o 8itcents metres. Tot i que els ritmes van ser molt bons no vaig poder trobar forces per compensar el que ja estava perdut.
Un altre punt clau va ser l’aturada involuntària del meu crono. El vaig parar al primer km sense adonar-me i a partir d’aquí vaig decidir tirar amb el del Vincent que és qui m’acompanyava, però aquest es va anar quedant a partir del km 21 per tant ja no tenia referencies fiables.
Un altre factor va ser el clima purament hibernal que tenia als sevillans en estat de xoc des de ja feia dies. Temperatura a la línia de sortida era de 3º, molt i molt de fred barrejat amb un grau d’humitat altíssim. A l’arribada ens varem acostar a unes estufes per recuperar temperatura.
En fi. La meva intenció és tornar atacar en breu. M’estimo aquesta distància i ho vull tornar a intentar.
Avans de l’Estiu hi tornaré (Parga, Copenaghe i no descartaria fins i tot BCN) i ja tinc gairebé decidit tornar a Venècia pel 25 d’octubre.
Salut i gràcies pels ànims.16 de febrer de 2010 a les 17:26 #25694
Artur42ParticipantTard o d’hora caurà el sub-3, Voraç. Se’t veu “volar” pel passeig marítim
16 de febrer de 2010 a les 20:09 #25704
voraçParticipantBé, gràcies Artur. A mi també em sorprén la manera teva de córrer. Es nota que també estàs en plen a forma. Suposo que també trames alguna cosa.
Salut!17 de febrer de 2010 a les 16:41 #25713
cargolParticipantTot un marcón Voraç, ja veuràs com caurà el sub 3h quan es donguin tots els factors.
Salut i milles.
Abel -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.