Marató de Saragossa. 30 de setembre de 2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

baldato
    Participant

Hola, avui estic molt content. He jugat fort i me ha sortit be.

La marató de saragossa me ha deixat un bon sabor de boca. L’Organització bona, no faltava de res, bossa generosa, preu ajustat, bona climatologia pot ser una mica de fred al principi, però sobre tot molt caliu, la gent animava i animava i semblava que no es cansaven. Aspectes negatius: a pesar de que deien que el circuit estaba super homologat i mesurat, el kilòmetres crec que no estaven ben marcats i penso que el problema fos que las senyalitzacions verticals i horitzontals anaven cadascuna pel seu cantó. Això empipa, porque penso, al menys per mi, una de las coses mes importants en una cursa es que los kilòmetres siguin els correctes i estiguin ben marcats. Al guanyador no tinc cap dubte de que l’ haurà agradat: 25000 euros!

El circuit, bonic, tot urbà, pot ser una mica “traidorcillo” al final, després de passar el ebro de tornada cap a meta “falsos llanos”. N’hi avia un munt de gent caminant, estirant… A la marge esquerra del riu pot ser aquelles llargs avingudes es feien una mica pesadetas.

La cursa: molt mentalitzat de anar a 3,30 i si quedava res gastar-lo al final. Comença la cursa: el caos; no veig al corredor referència, un munt de corredors de la cursa de deu kilòmetres, fa boira i las ulleres es bafen i no veig be el cronometre, no em refio dels kilòmetres. Conclusió a buscar grups i a córrer per sensacions. Passo la mitja en 1,39 i em trobo molt be. Fins al km 37 treballo pel 3,15 (que atrevida es la ignorància). Llavors es acabe tot i passo a treballar per acabar sense ferme mal a la musculatura, que la porto fatal. Al final 3,18 i molt content. Fet pols, això si, però molt content.

Anècdotes, me ha tocat parar dues vegades a pixar, una en el km nou i la altra al divuit. Una altra, al vestuari, eren els genis del gps parlant, el un deia que a la mitja faltaven 500 metres, l’altre que a la cursa sobraven 600, que pesats, he fet per marxar ràpid, que no me amargaran.

Be, com deia aquell “prueba superada” i amb ganes de preparar la següent.

Hache
    Participant

Baldato;

IM-PRESIONANTE¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Debut en marató amb 3:18 i amb ganes de preparar el següent???. Em quedo sense paraules ni adjectius d’admiració.

MOLTÍSSIMES FELICITATS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Crit
    Membre

Quina manera de començar!

Des de km0 jugàvem una sola carta, però valenta.

A reposar i a digerir l’eufòria, que costa.

salut

Joker
    Participant

Chapeau, Baldato, chapeau! 😯 😉

albertbo
    Participant
    Quote:
    Passo la mitja en 1,39 i em trobo molt be.

Aquesta, aquesta és la clau ! Has clavat a la primera i a la segona meitat de cursa el mateix temps. No tothom és capaç de fer-ho (jo, em sembla que mai 😥 ).

També vol dir que t’havies preparat a consciència. Ai, punyetero!, que amagat que ho tenies… 😆 😆

Adolfo
    Participant

Mi mas cordial enhorabuena. Me parece que has descubierto "tú" distancia.

Quizás te parecerá facil tu logro, pero, te aseguro que es muy dificil. Debutar y doblar, y con ese tiempazo.

A ver si podemos coincidir en persona y así conocerte y felicitarte.

A recuperarse! El descanso del guerrero…..Hasta pronto.

bru
    Participant

Ieeeeps,

baldato…senzillament, impressionant!!!!

Moltes felicitats, has debutat a la marató..a lo grande!!! 😉

Salut company 😉

Artur42
    Participant

Bravo baldato!!!!

Aquestes marques jo només les puc veure en les cròniques dels companys. Enhorabona!!!

cargol
    Participant

Baldato enhorabuena y bienvenido al club. Espero el próximo año poderla hacer y hacer un poco más de "bulto", ya que te han dejado solo, pero has dejado el pabellón bien alto.
    Salud y millas.
    Abel

bodi
    Participant

Baldato….quin debut!, gairebé millor imposible, una gran marca, si senyor.

Ara a posar data per la segona 😉

Salut.

S'està mostrant 10 entrades - de la 1 a la 10 (d'un total de 10)

El fòrum ‘Cròniques (tancat)’ s'ha tancat a temes i respostes noves.