Marató de Perpinyà. 31 de maig
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
16 de maig de 2009 a les 17:08 #2519
voraçParticipantHola, amics. M’he inscrit per la marató de Perpignan, el 31 de maig. És la de la Catalunya Nord, la francesa. Serà juntament amb la del Mediterrani a l’octubre la consecució de totes les maratons catalanes.
Té una proposta prou interessant. Molt planera, bon am…, bé!!! en definitiva, més assequible que Empúries, i ja està!
http://www.marathonperpignan.com/
Us podeu descarregar el formulari i un cop omplert l’envieu a l’adreça assenyalada. Podeu pagar allà. Nosaltres em agafat un bungalow a Canet de Rosselló, moplt maco.
Salut i potes!16 de maig de 2009 a les 18:54 #21178
sergi farre perezParticipantCarai Voraç , no falles a cap eh!!!Així m’agrada!Molts anims i que vagui molt bé!!!!
17 de maig de 2009 a les 11:09 #21190
cargolParticipantVoraç jo vaig correr la 1ª eidicó al 2006 i si be fins la mitja vaig anar molt be (1h 30′), el segon tram va ser un calvari, caminant mes que corrent i fent mes de 2 hores.
Prent-ho amb calma i hidrata’t molt, ja que la part al costat del mar a Cant de Rousillon es fa molt dura.
Organització cassolana i amb moltes senyeres.
Sime i Homedeferro preneu nota, aquesta també en Catalana, tal con diu la seva denominació.
Salut i milles.
Abel17 de maig de 2009 a les 18:09 #21196
SimeSuperadministradorcargol ha escrit:
Quote:Sime i Homedeferro preneu nota, aquesta també en Catalana, tal con diu la seva denominació.Crec que el projecte de fer les maratons catalanes el mateix any el deixaré per quan sigui gran.
Espero que el voraç estigui en molt millors condicions de les que em trobo jo i que la cursa li vagi força bé.Salut i descans
26 de maig de 2009 a les 9:17 #21484
voraçParticipantGrans consells Cargol. En prenc bona nota. Gràcies.
26 de maig de 2009 a les 9:28 #21485
homedferroMembreEp!
molta sort Voraç!
Ens ho expliques a la tornda?
27 de maig de 2009 a les 7:43 #21512
voraçParticipantGràcies homedeferro, no és la millor època per fer maratons però al menys la sortida aquest any és a les 8, detall que pot donar molt de si i de tramuntana… no se’n espera!!!
Sime, avui per avui el que millor em funciona és el coco. A mi si el coco va lo demés li fa cas i haig d’aprofitar. Crec sincerament que la marató s’ha convertit en la meva distància. Les disfruto moltíssim.
Bé, amics ja us comentaré com ha anat.
Salut!
1 de juny de 2009 a les 8:08 #21644
voraçParticipantHola nois. Ja hem arribat a casa amb molta fatiga. Haig de dir que aquesta marató té un perfil molt exigent fins el km 21 +/- que acaba per passar-te factura. Em va recordar moltíssim a la mitja de Valls. Els 15 últims km’s van ser molt difícils. Menys mal que el temps per córrer va ser extraordinàriament perfecte. Segons abans de la sortida encara queia pluja intensa. Però com per art de màgia va parar i no va tornar a emprenyar en tota la cursa. El cel es va mantenir ennuvolat i les temperatures varen ser perfectes. Potser un grau d’humitat una mica elevat. Bé, vaig passar per la mitja en 1:31 tot i el perfil em trobava bé però de sobte em varen començar a pesar les sabatilles i a sorgir els dolors ja normals en els meus peus que es varen anar intensificant amb el pas del km’s amb la conseqüent i progressiva baixada de ritme. Al final 25ena posició amb 3:11:52, amb una petita reacció als últims 4 km’s vaig poder igualar el resultat d’Empúries. Ja tinc una altre al sac i em trobo un cop més molt orgullòs. I és que ja en van 8 maratons.
La recomano perqué tot i que vaig anar totalment sol durant tota la cursa (no ho se segur però a la sortida per la marató no crec que hi haguessin més de 200 persones) vaig poder gaudir de paratges molt macos, i la gent tot i que la gran majoria no tenen ni papa de parlar català és molt agradable.
Per cert l’USAP de rugbi es va classificar dissabte per jugar la gran final a París contra el Montferrant i a Perpinyà es va liar una festa al carrer tremenda. Cuantes Senyeres juntes al carrer. El que fa l’sport.
Salut i potes!!!1 de juny de 2009 a les 14:56 #21656
cargolParticipantEnhorabona Voraç, i ara?
1 de juny de 2009 a les 22:15 #21666
voraçParticipantGràcies amic. Donç ara toca descansar una miqueta i començar a treballar per primer fer la del Mediterrani que seria la tirada llarga de cara, probablement, Sant Sebastià.
Salut!1 de juny de 2009 a les 22:27 #21668
By KedsParticipantvoraç ha escrit:
Quote:La recomano perqué tot i que vaig anar totalment sol durant tota la cursa (no ho se segur però a la sortida per la marató no crec que hi haguessin més de 200 persones)Això més que una marató….sembla una pel.lícula de Gary Cooper…
“SOLO ANTE EL PELIGROOOO!!!!”:woohoo:Felicitats per la teva vuitena !! Ets un crack !!
Salutacions
2 de juny de 2009 a les 6:20 #21673
CritMembreA aquestes dates i encara volant.
Enhorabona!
2 de juny de 2009 a les 17:49 #21716
voraçParticipantLa veritat és que solitària si que és, jejeje. Arriba un moment que t’adorms correns i quan t’adones vas quasi parat i has de reactivar el ritme. Vaig anar tota la marató absolutament sol. Només vaig anar acompanyat un cop en que un veteranaco em va avançar.
apa! -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.