Marató de Nova York 2011. 6 novembre.

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Artur42
    Participant

Sou tants els “clients/amics” d’aquest fórum que heu parlat meravelles de la marató de Nova York, que no em queda més remei que anar-hi:P .

Serà la segona Major del “currículum” després de Berlín.

Anirem a disfrutar-la amb alguns Km0’s més que ja figuren com a ACCEPTED a la llista d’inscrits.

Seguirem informant!:)

Lo Jordi
    Participant

Artur! Tambè hauràs de preparar el clinex quan entris a Central Park.

Artur42
    Participant

Els clinexs i algun consell teu

cargol
    Participant

Bona elecció Artur42.
    Es una marató que tot atleta ha de fer (si s’ho pot permetre) un cop a la vida.
    Salut i milles.
    Abel

Artur42
    Participant

Vol i hotel reservat. No es pot badar, d’aquí a quatre dies cauran les “loteris” i tothom a córrer.

Per cert, farem el viatge i la marató amb l’Arcadi42…. i alguns km0 més… però ja us ho explicaran ells.

bru
    Participant

Ieeeeps,

Doncs tambè ja estic inscrit, amb vol i hotel lligats!!!! :)

Serà una sortideta per celebrar la quarantena….:P

Salut

Icaro
    Participant

SORT…!!!

I A DISFRUTAR…!!!

Esperem les vostres cròniques, i mes si al final heu fet anar el clinex…!!!

Txema

cargol
    Participant

A l’agost ha sigut l’Irene i al novembre serà Km 0 qui arrassarà New York City.
    Ara tocar preparar-la per gaudir la cursa, el pre i el post que es tota una festa.
    Salut i milles americanes.
    Abel

Artur42
    Participant

Punt d’inflexió en la preparació de Nova York. Avui hem fet la tirada llarga -al final han caigut 32- amb el CARLOS. JORDICODONY ens ha acompanyat a partir del km 10 i en el 12 s’hi ha afegit el Sisco. Xerrant, xerrant, aquells dos ens han donat un asseleron que… :dry: :) però hem acabat vius.

La setmana que ve toquen 22 i l’altra la mitja de Mollerussa. A partir d’allà tot fa baixada.

Lo Jordi
    Participant

Quin dia aneu cap a new york?
    Desitjo que no afecti el temporal de neu a la gran cursa.

bru
    Participant

Ieps,

Dijous, ens llevarem ben d’hora, ben d’hora, ben d’hora , i cap a l’aeroport, que hi falta gent :)

Esperem que el temporal hagui passat de llarg, i a disfrutar de tot plegat ;)

Salut!!

cargol
    Participant

Nois, porteu-vos roba d’abric i de llençar per les lalrgues hores de la sortida i reserveu forçes per la darrera milla a Central Park des de Columbus Circus.
    Un darrer consell, gaudiu de TOTS els actes que envoltan la marató (Cursa de les nacions, pasta party i festa post-cursa), aneu a l’endemà ben orgullosos amb la medalla penjada al coll i compreu el diari oficial amb les classificacions.
    Good luck, Artur42, Carles i Bru.
    Salut i milles.
    Abel

Elmuro
    Participant

Hola, fa 20 anys vaig tenir la gran experiència de córrer la marató de NY, l’altre dia l’hi comentava al Artur42.
    A part de gaudir com diu Cargol de tot els actes que envolten al marató, per a la sortida del marató el que vam fer va ser contractar una limousine perquè ens portés una hora abans de la sortida del marató i no haver d’estar en la línia de sortida més d’una hora.
    Tant en l’any 91 com el 92 va funcionar.

Bon viatge!!

KIMI
    Participant

Nois bon viatge i disfruteu de la Marató.

CARLOS
    Participant

Hola companys!

D’aquí unes hores faré l’última rodadeta a Lleida i no més quedarà tancar maletes i demà cap a l’aeroport.

El “comando NY” (Airun, Bru, Arcadi42, Artur 42 i jo) mirarem de deixar bé els colors del Km0 Ponent.

Algunes persones, no molt posades en això de les curses, m’han preguntat com pensava quedar.i fins i tot una m’ha dit “A veure si guanyes!” , però em sembla que encara que, com ja ha dit el Bru, ens llevarem ben d’hora , ben d’hora… :laugh: :laugh: :laugh:

Moltes gràcies a tots i ja us ho explicarem a la tornada.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 47)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.