Maratò de Berlín 26-09-10
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
5 d'octubre de 2010 a les 22:15 #2906
Jordi Molins MarquèsParticipantHola,
Si fa dos anys, al maig de 2008, quan un dia em vaig trobar al Sime al riu i em va dir vine a corre amb nosaltres algú m’hagués dit que correria la Marató de Berlín 2010 l’hauria mirat amb cara d’incrèdul.
I la realitat es que el diumenge 26/09/2010 vaig començar i acabar una Marató que va transcorre pel centre del Berlín reunificat, si d’una cosa estic segur es que aquesta fita la he aconseguit gracies a la força del grup Km0.
Sobre la preparació que voleu que us digui, es la primera Marató que preparo pràcticament sol, ja que es difícil fer grup d’entrenament a l’estiu amb una calorada important i tots mig de vacances. L’últim mes si que varem intentar coincidir amb el Joan Navarro el Carles Oró i el Redman en alguna ocasió. I vam fer un parell o tres de curses per tal de provar el nostre estat de forma: L’Espluga de Francolí, 10KM nocturns de Barbastro i la Mitja de Sabadell.
Fet i fotut arriba la data i marxem cap a Berlín, el Joan Navarro, tocat amb una petita lesió i el Carles Oro amb poc temps per entrenar es marquen un objectiu menys ambiciós i a mi m’encantaria repetir el temps de Barcelona, com diu el Cargol es una de les grans. Però ja ho sabeu l’ultima setmana el cap comença a donar voltes i som un mar de dubtes.
El dia 26 de setembre a les 8h entrem a l’esplanada del parc Tiergatden, l’organització es molt bona i no ens costa res trobar el nostre guarda-roba, el temps pinta pluja però de moment encara aguanta, anem xino xano cap al calaix de 3h, al entrar la pell de gallina a l’avinguda 17 de juny mes de 40.000 corredors, calent-te’m i comença a ploure amb mes intensitat, som a la part davantera, tenim a tocar la línea de sortida, es emocionat, un ¼ d’hora abans de començar comencen a caldejar l’ambient pels altaveus, musica, anomenen als professionals i donen la benvinguda amb diferents idiomes.
Comença la cursa, amb una pluja que no ens deixarà pràcticament en tot el recorregut i que farà la marató una mica mes dura, els peus xops des de l’inici. Als pocs metres el Joan es ressent de la lesió i ho deixa estar, el Carles i jo decidim anar una estona plegats, els primers quilometres mirem de no apretar massa i marquem un ritme de 4,12’ el Km, tot es ple de gent animant, amb el paraigua a la ma, no trobarem un espai vuit amb tot el recorregut, anem junts amb el Carles fins al quilòmetre 15, en el que decidim buscar el nostre propi ritme i passo la primera mitja Marató a 1,29’06” una mica pitjor que a Barcelona, mantinc un ritme viu fins el quilòmetre 28 en el que el cos va de baixa i desprès d’un track de 4,20’ reacciono i fins l’arribada, el pas de la Porta de Branderbuger apoteòsic, emocionant, al final faig la segona mitja amb 1,29’46”i aconsegueixo baixar de les 3 hores.
Em retrobo amb el Carles que desprès d’uns últims quilometres de rampes arriba amb 3h09’ un temps millor del que havia planificat una forta abraçada i juntament amb el Joan vam provar durant un parell de dies aquesta cervesa Alemanya que entra suau i que us puc dir que es una beguda excel•lent per la recuperació.
Agraït.:cheer:
Jordi
6 d'octubre de 2010 a les 10:48 #28163
ArnauParticipantQue gran ets JMolins !!!
Agraits tots nosaltres per la cronica.
Salut i kms
6 d'octubre de 2010 a les 11:54 #28164
Jordi CodonyParticipantFelicitats monstre !!!
Ets un nege d ecolor blanc. 😆
6 d'octubre de 2010 a les 11:57 #28165
Jordi CodonyParticipantNEGRE DE COLOR BLANC, volia dir
6 d'octubre de 2010 a les 12:45 #28167
alexoroParticipantEts un monstre. De gran vull ser com tu!!
6 d'octubre de 2010 a les 13:15 #28168
Josep AntoniParticipantEnhorabona Jordi!!
Bona cursa i bona crònica.6 d'octubre de 2010 a les 13:56 #28170
CARLOSParticipantEnhorabona Jordi!
Sub 3 sota la pluja :whistle:
Ets un crack!6 d'octubre de 2010 a les 16:38 #28174
cargolParticipantQué fácil ho pintes, pim, pam i sub 3h amb pluja i tot.
Enhorabona
Abel6 d'octubre de 2010 a les 20:12 #28177
PititParticipant“els primers quilometres mirem de no apretar massa i marquem un ritme de 4,12’”
SENZILLAMENT T’HE DE DIR… LA PUTA… COM T’HO FAS?? :blink: :huh: :dry:
:laugh:Felicitats crack!!
6 d'octubre de 2010 a les 22:07 #28181
Artur42ParticipantBravo Molins!!! Però com es fa això de “no apretar massa” i anar a 4’12”??? :blink:
7 d'octubre de 2010 a les 9:05 #28188
KIMIParticipantAixi m’agrada com el que no vol la cosa
felicitats nois.7 d'octubre de 2010 a les 9:21 #28190
Fedor Galceran ArellanoParticipantEnhorabona, Jmolins!
Té molt de mèrit el que vas fer. Vaig veure un reportatge de la marató de Berlin a Teledeporte, i es veien estones en que estava diluviant.Salut!
7 d'octubre de 2010 a les 14:17 #28193
HacheParticipantI ho explica així de fàcil………..amb la mateixa facilitat que corre.
Enhorabona Molins!!!!!!
7 d'octubre de 2010 a les 20:39 #28204
bruParticipantIeeeeeps,
La meva més sincera reverència, crack jmolins!!!!
Sencillament, enorme!!!!!
Disfruta-ho!!!!
-
AutorEntrades
El fòrum ‘Cròniques (tancat)’ s'ha tancat a temes i respostes noves.