Marato de Berlin 25 de setembre 2011

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Lo Jordi
    Participant

Be obro aquest fil, per dir que ja estic inscrit, si faig la de Barcelona amb aquesta sera la tercera.

Inscripció feta!!!!! juntament amb tres amics de Lleida que debutaran en aquesta distancia. :cheer:

cargol
    Participant

Bona elecció Lo Jordi, una de les 4 Majors i de les més ràpides del mon, si no que li diguin al gran Gebre.
    Salut i milles germàniques.
    Abel

xavi19
    Participant

Lo Jordi ha escrit:

Quote:
    Inscripció feta!!!!! juntament amb tres amics de Lleida que debutaran en aquesta distancia. :cheer:

molt bé noi, t’estàs tornant un mediàtic de les maratons

vec que darrerament, només fas les maratons “pata negra”, et felicito fill

salut

Artur42
    Participant

Berlín, Londres, NY, Boston i Chicago…. les més grans. Jo fins ara només he fet Berlín, i em costa molt creure que hi pugui haver una altra marató que la superi. Provarem amb NY aquest 2011…

Lo Jordi, perpara el clinex per quan passis la porta de Brandenburg.!!!

Lo Jordi
    Participant

Nois!!! Demà marxem cap a Berlin!!!!
    juntament amb el Kiko, el Vito, un altre Jordi, allí ens trobarem amb el Cisco de Pons, amb el Josep Lluis de Tiana.
    La Gis dona del Josep Lluis fa la marató el dia abans amb patins en línea. Genial!!!
    L’entreno ha anat molt bè, hem volgut fer un plantejament de cursa si anar a fer menys de 3h45, si apretar a l’inici,… i finalment hem acordat que deixarem els temps a banda i que anirem a disfrutar de la cursa.
    El Vito diu que amb aquesta marató no existeix el muro, que fa un temps el van llençar.
    Resumint tres corredors més que debuten en aquesta distància i ja explicarem que tal ha anat a la tornada.

Deu!!!!!

cargol
    Participant

Molta sort Lo Jordi i gaudiu d’una marató planísima, diuen que amb l’asfalt mes ben cuidat i plena de récords del mon.
    Aprofiteu també per veure a la “nuvia de Berlin” (bust de Nefertiti).
    Salut i milles germàniques.
    Abel

Lo Jordi
    Participant

HOla a tots ja hem acabat, ha estat genial. Amb els compis hem rigut moltíssim. Ha partir del Km 30 feia molta calor i a mi m’ha afectat molt a partir del Km. 38 Dos dels debutants han petat al 35, però estan contents..
    Al Cisco de Ponts no l’he vist i per lo que m’ha dit la meva dona creu que li ha semblat veure al Safont

gil666
    Participant

Jordi el Cisco ha fet 3:27:00 i com dius el Safont també hi era i ha fet 3:02:00. Esteu fets tots uns cracks. Jo la propera espero a Barcelona 2012.

S'està mostrant 8 entrades - de la 1 a la 8 (d'un total de 8)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.