Marató d'Amsterdam, 19 d'octubre 2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Quim-Imma
    Participant

Ja tenim la propera: AMSTERDAM, el 19 d’octubre de 2008.

De moment ja som una colla de vuit persones: Les Borges i Kms0.

Vols i hotel reservat (sortim el dia 17 i tornem el 20). Qui s’anima a veure polders, tulipes i molins?

Si algú està interessat en el vol i l’hotel, us passarem les dades.

Eli
    Participant

Som 10 !!!

Quim
    Imma
    Gil666
    Joan Safont
    Teresa
    Pili
    Eli
    Xavi Sahuquillo
    Frank
    Marta

❗ ❗ ❗ ❗

amata
    Participant

Epp!

Molt bones.

Acabo de veure aquest fil de la marató d’Amsterdam. En un ppi jo tenia al cap de fer la de Donosti a finals de novembre, però Amsterdam és una molt bona alternativa per poder còrrer abans. No és segur q ho pugui fer, però si que us agrairia si em podeu informar una mical del planning de viatge que teniu fet.

Moltes gràcies.

Apa!.

cargol
    Participant

Cursa molt entranyable, feta fa 2 anys i on vaig fer la meva marca personal (sub 3h), encara que hi ha més km 0 que també l’han fet i de segur que si repetiguesin baixaríen ara de 2’50.
    Sortida i arribada de l’estadi olimpic, uns quants kms pel centre i el gruix de la cursa al voltant d’un canal, tot pla.
    Ja us anirem donant consells.
    Salut i milles.
    Abel

Quim-Imma
    Participant

Bones, Amata,

De moment, el plàning és sortir divendres 17 a les 6 h del matí, de manera que tenim tot el dia sencer allà, i tornem dilluns a les 9 del vespre, així que també tenim el dia quasi sencer. Hem reservat el vol i l’hotel.

Si decideixes venir, avisa’ns i et donarem les dades.

Anima’t, que som una bona colla!

Gràcies, Cargol per la informació! Va bé saber que és una marató plana!

amata
    Participant

Epppp!

Molt bones i gràcies per la resposta. Ara mateix nedo en un mar de dubtes, ja que l’oferta és variada (Amsterdam, Berlín, Saragossa, …). Jo encara no estic estrenat en la marató i això em tira un pel endarrera a l’hora de pensar en sortir a l’estranger. A lo millor val més fer l’estrena a prop de casa i un cop sàpiga el que és, llavors plantejar-me de sortir a l’estranger.

De tota manera, si finalment em decideixo ja em posaré en contacte amb vosaltres.

Moltes gràcies i molta sort.

Apa!!

Frank
    Participant

Som 12 !!!

Quim
    Imma
    Gil666
    Joan Safont
    Teresa
    Pili
    Eli
    Xavi Sahuquillo
    Frank
    Marta
    Marc (germà de Frank) i Montse

Quim-Imma
    Participant

Ara ja som 14!

Quim
    Imma
    Gil666
    Joan Safont
    Teresa
    Pili
    Eli
    Xavi Sahuquillo
    Frank
    Marta
    Sisco Jové
    Francesc Jové

Adolfo
    Participant

Un excelente elección.

Yo, como el maestro Abel, también corrí la edición de 2006, donde tengo mi mejor marca; aunque llegué 27 minutos más tarde que mi amigo.

Siempre se corre por debajo del nivel del mar, la temperatura es suave y según mi altímetro, en 42 kilómetros, se ascienden 5 metros (Sí cinco metros) y se descienden 20……..

A que pinta bien? pues eso.

El grupete que fuimos nos quedamos el lunes posterior a la Maratón, alquilamos una bicis (Las auténticas reinas de la ciudad) y descargamos piernas pedaleando suavemente. Nos sentó de maravilla y fueron momentos que no olvidaremos (Toni, Dani, Jaume, Salva)

Mucha suerte a todos.

Alex, Berlín es fantástica y Amsterdam también. Yo te recomiendo que vayas a la que más gente de ponent acuda.

Salud!!!

Eli
    Participant

Ja som 16 !!!
    Quim
    Imma
    Gil666
    Joan Safont
    Teresa
    Pili
    Eli
    Xavi Sahuquillo
    Frank
    Marta
    Sisco Jové
    Francesc Jové
    Salva i Paqui (cunyats)

Per cert, a l´agost programarem un dia per anar a fer un tram de la via verda de les Terres de´l´Ebre corrent.
    Ja tindreu noticies!

A entrenar força!

albertbo
    Participant

POT SER que hi vagi. He dit que pot ser. Bé, de fet només és una possibilitat, però m’agradaria molt ser-hi amb tots vosaltres, això sí.

He sortit bastant a l’estranger, però mai he fet "mara-turisme". Si m’impregno suficientment de "l’esperit de Sevilla" (jo ja m’entenc…) o no, però si em sabeu vendre prou bé la moto… 🙄

I si la butxaca dóna !, no ho oblidem pas això, eh ?

Em sembla que ja m’estic novament enredant… :? :?

Eli
    Participant

Vinga vaaaaaaaaaa, vineeeeeeeeee!!!!
    Com més siguem més riurem diuen, no?
    Qualsevol informació del que hem comprat (horaris de vols, localitzadors, hotels… que necessitis ja ho saps !)
    Marxem el divendres a les 6 del matí (tindrem tot el dia sencer a Amsterdam) I tornem dilluns a les 9 de la nit (4 dies bons).

Apa, a veure si t´animes!!! 😆 😆 😆 😆

bru
    Participant

Ieeeeeeeeps,

Amsterdam, sens cap dubte, una ciutat que paga la pena anar-hi, i amb quatre dies, per veure-ho tot!!!

Vinga, albertbo, anima’t, que t’ho pasaràs pipa 😉

Salut

albertbo
    Participant

Encara NO he decidit res, però hi dono moltes voltes.

Inscripció: no hi ha d’haver problema de temps per això. Tres bitllets blaus a la mà i sempre t’hi podràs apuntar, sembla ser que les maratons internacionals són totes així 👿 .

Viatge: m’he passat molta estona mirant totes les possibilitats. Al final la millor opció és aprofitar els 2600 punts de Vueling que tinc (vegeu "Propostes maratonianes" al respecte). Són punts una mica tramposos, perqué no inclouen taxes, càrrecs de gestió i impostos, però tot i així anar i tornar em costa "només" 93’42 €. Fa pocs dies eren 82’24 €, així que si vull fer alguna cosa ja puc espavilar, que en el transport aeri tot està pujant.
    La previsió seria sortir dissabte 18 a les 6.40 i tornar dilluns 20 a les 19.50 (utilitzaria 1000 punts), tot i poder-se flexibilitzar una mica. En Buff! anava a venir però sembla que se li girarà feina per aquelles dates. Si a algú li va bé aquests horaris i preu que m’ho digui, que encara em quedaran punts per a ell/a, i no crec que a hores d’ara es pugui trobar un preu millor. Si algú digués que sí, ja seria la raó definitiva… :D

Allotjament: ni idea, alguna cosa trobaria. Només necessito netedat, no categoria.

I marató: alguns hi heu anat. El principal reclam d’Amsterdam és el circuit pla, no ? Alguna explicació més serà benvinguda.

Moltes gràcies.

albertbo
    Participant

Sóc egoïsta, interessada i fastigosament generós: teniu un vol d’anada i tornada a la marató d’Amsterdam per 93’42 €.
    No busqueu, no hi ha preus millors. NO N’HI HA.
    En pocs dies decidiré si tinc la motivació suficient per anar-hi sol.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 43)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.