Marató Costa Daurada 2011
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
18 de novembre de 2011 a les 13:41 #32327
MALUALParticipantOstres nois, llegint les vostres cròniques no puc més que FELICITAR-VOS pel grandíssim esforç (addicional, vull dir, que tota marató és un super esforç) que vau fer. Quina passada…:huh: :huh: :huh:
I sinzerament, veient les gravíssimes deficiències organitzatives (kms. de 1.900 m????…), no crec que tingui ganes de plantejar-me el fer.la, a no ser que això canvïi i molt.
De veritat, enhorabona, estigueu ben orgullosos.
Per cert homedferro, espero que la diferència entre culés i merengues no sigui la mateixa que entre tu i jo (10-1), perquè si no estem ben fotuts…:unsure:
A reveure.18 de novembre de 2011 a les 20:52 #32332
cargolParticipantEnhorabona a tots i en especial a Redman, si fer 3h 19′ es un entreno amb dorsal, a Castelló, volaràs.
18 de novembre de 2011 a les 23:48 #32334
IcaroParticipantHola Km0’s…!!!
Enhorabona a tots els participants a la MCD…
Pel que conteu, heu superat una marató, i moltes mes dificultats afegides. Heu d’estar orgullosos.Arnau… Si un entreno amb dorsal és 3:19 a la marató…. Potser que no em truquis mai per sortir a entrenar amb tu!!! :blink: :unsure: :unsure: :S :S A no ser que vulguis que et faci de llebre quatre o cinc quilòmetres :woohoo: :woohoo:

Ets un crack, Portes una progresió increible, extraodinària… ENHORABONASi es que ja li ve de familia…

Txema
19 de novembre de 2011 a les 23:46 #32341
By KedsParticipantHola Km0’s.
ENHORABONA a tots els Km0’s que heu lluitat en aquesta marató enmig d’unes circumstàncies no gaire favorables…..
Excel·lents també tots els vostres comentaris i cròniques…
És clar que l’esperit maratonià no el fa ni les organitzacions, ni els punts quilomètrics ben o mal situats, ni els avituallaments ben o mal assortits, ni les begudes isotòniques…
Sense cap mena de dubte són els corredors amb el seu esforç, la seva entrega i la seva il·lusió els que donen sentit a tota aquesta aventura.
Salutacions & maratons.
20 de novembre de 2011 a les 15:38 #32344
agulletamanParticipantBé, desprès d’aquestes super cròniques no més en resta afegir que…..
OSTIACAGONPUTATOTELQUEESMOUILAMAREQUEVAPARIR LA CALOR :angry: :angry: :X :X :pinch:Com a resum és bastant aproximat. Vaig fer la mateixa pre cursa que també descriu el Marc… Ens veim capaços de matenir el ritme del 3:30:00 final i la veritat és que les sensacions a l’arrivar al pàrking eren molt bones… bé podem exceptuar els ànims d’en Redman, anar a 5’/km era una mica lent pel seu rodatge llarg :side: :side: .
Tot be fins al 30, punxada habitual últimament… les meves cames deixen de ser operatives i s’autodestrueixen a partir d’aquest quilòmetre… una estona de ca_co i quan veig al Marc em dic a mi mateix: va! ara t’agafa i aneu juntets cap a Meta… doncs…
OSTIACAGONPUTATOTELQUEESMOUILAMAREQUEVAPARIRTinc rampes als bessons i als genolls?? sí, sí als genolls… bé a caminar una estoneta… fins al km 39.5 +/-,:blush::blush: espai suficient per maleir tot el món sencer una altra vegada i dir-me a mi mateix per qué collons sóc tant ruc per entossudir-me a fer maratons, quan el meu perfil és mes de fer… de fer… bé de no fer maratons!!! Ho deixo! (un altre cop), mai més!! (un altre cop), a la merda!! (un altre cop),… fins que torno arrencar a correr i fins a meta (anava a dir fins al 42, però sembla ser que no hauria arribat mai…) Recuperar com sigui, carregar al cotxe tanta desfeta i cap a Lleida… disgust, un gran disgust, però amb gent com el Marc, el Josep i altres companys es difícil que duri… GRÀCIES NOIS!!
Ja hi som un altre cop en marxa, 111211 no, gràcies… però 130212, no és un impossible…

-
AutorEntrades
El fòrum ‘Cròniques (tancat)’ s'ha tancat a temes i respostes noves.