Marathon des Villages, Cap Ferret (France) 14 octubre 2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Quim-Imma
    Participant

Albertbo, Artur42, Bru, Jmarkala i d’altres: Moltes gràcies pels ànims!!!.

Un entorn preciós, amb un circuit força més exigent del que ens esperàvem!
    Jo, l’Imma, de fet anava a fer un entrenament de 30 km, pensant en Sant Sebastià, on voldria baixar de 3h 41′. I com a tirada ha estat perfecte. Vaig arribar al km 31 amb 2h36′, i m’estava rumiant de continuar fins al final, atès que la gent m’anava cridant que anava quarta.
    Però res, m’estaven esperant al 31, i vaig plegar.
    En Quim va anar perfecte fins al 33, on duia el ritme que volia. Però d’allà fins al final va baixar el ritme pensant també en fer bé Sant Sebastià.

Us animeu, a Sant Sebastià? Anirem a fer unes tapes i uns vinets! 😆

Ah! ens n’oblidàvem! Les ostres, els musclos i les gambes del Cap Ferret, boníssims!!!

Ens veiem a Mollerussa!!!

Quim i Imma

Joker
    Participant

Bravo mes amis/e!

Quina bona pinta que fa aquesta cursa!

Quan sigui gran, atlèticament parlant i referint-me al nivell i no a l’edat, com vosaltres ho sou, també m’agradarà fer-la.

Enhorabona als tres!:D

Per cert, Crit&Cris, les fotos molt bones, algunes les trobo excel·lents! 😉

Crit
    Membre

Bon dia!

Et sembla si mirem una excursió pels tres dies d’octubre? Mira, aquesta, aquestes fotos. No se’n parli més.

El Cap Ferret, en plena Aquitània, cau just al costat de Bordeus, no és aquí al costat. Sortim a la tarda del dijous i fem nit a Bayona, de nit només s’entreveu la catedral, dormida i a mig matí toquem el Cap Ferret.

Ens rep la boira que fa les nits més fresques (9 C) i de dia el sol apreta fins passat els 24 C. El Cap Ferret és una península formada per dunes de sorra que amb el temps la vegetació ha anat fixant i ha permès les edificacions. Tot són cases de planta baixa, amb una piscina de creixement d’ostres per jardí, tot són ostres!

Fa bona tarda de divendres i hem vingut a gaudir de la terra, no ens ho pensem més i lloguem un parell de bicicletes. Aquí la vida està feta a mida de les dos rodes, 50 km de pistes cyclables asfaltades enmig del bosc. Ens acostarem al far i aprofitarem per tocar una mica de circuit. L’hem encertat, no paro de dir-li a la dona, això és el paradís! I jo diumenge haig de córrer per aquí?

A sopar com les gallines per poder sentir les notícies dominades per la semifinal de rugby entre France i Anglaterra de l’endemà. Parlen també de l’Espagne, que celebra la diada nacional, me la dibuixen trinxada, treuen dos imatges, la de la crema de retrats dels amics de girona i del moviment a Euskadi del 12 d’octubre.

El dissabte té regust de marató, però no per això ens estem de tocar el mar i caminar per una platja llarguíssima. Les marees fan enveja a tot mediterrani. A la tarda ens acostem a recollir el pitrall i ens informen que dos catalans més han vingut al matí. Estan contents de tenir gent de fora, ens tracten bé. Al vespre i tornarem per saludar de prop a l’Imma i en Quim. Més tard el GRAN PARTIT, frança està de dol.

Diumenge no hi ha boira, tres hores abans de la sortida esmorzar de manual dels veïns del costat, de sobre, etc. Em desperten i m’aixeco, un pa amb nocilla i cap a la sortida.

Conec el recorregut, té trampa, la duna no permet gaire tram de pla, puja i baixa i falsplaneja. També sé de quatre pujades llargues, un tram damunt la sorra (amb catifa, això sí) i el gran km 38 on ens espera un tram llarg d’escales. Sortiré a rodar, a 4.30 i ja ho veurem.

Volta maquíssima sotabosc de 15 km, són pins molt alts, carril ciclista de metre i mig ben asfaltat amb una vora via de pinassa que aprendré estimar-me per calmar genoll. Faig amics, però em duren poc, afluixen per beure i jo vaig a 4.20 bé.

Del 15 al 30 tinc una mica de por, pica cap amunt i el nou company no està per perdre el temps, li diria que va massa ràpid, bé, li dic però va pinyó fix. Passem le semi amb 1.34 llarg, però jo no puc més: au revoir, mon ami, jo paro a fer un riu… em passen tres atletes.

Tot sol em vaig trobant, em menjo el tres i abans del 30 torno a saludar l’antic company, ça va? Arribo al 30, i també el 32 que fa estona que espero, comença una altra cursa, ara pica cap avall, si bé ens fan passar per tres villages, l’Herbe (km38 amb escales), le Cannon i Pirellain.

Mantinc el ritme i van caient, ça va? ça va? No van gaire bé, fa calor i paguen la pujada d’anada. El pas dels villages és preciós, casetes de fusta a banda i banda, ens llegeixen el nom del pitrall i em criden per ‘jorrrdi’. El tram d’escales m’emociona.

Al km 40 veig la dona i la torno a veure al 41, la pujada de Pirallain m’ha mort, el cos va just, però ja hi som. Encaro la meta amb la bandera i ja en són setze, aquesta, SENSE CAP MENA DE DUBTE, la més maca. Ah, 3.11, però això no comptava

La post cursa un pèl llarg, però cop de cotxe, dinar a les 18 h a Navarra, parada a Saragossa i a les 22.30 a casa.

Us passo algunes fotos del cap de setmana.

Salut a tots

Fotos

Crit
    Membre

Ja hi ha classificacions, al final vaig fer el 21è. 😳

resultats pdf

bru
    Participant

Ieeeeps,

Bones fotos "presi" 😆

Salut

By Keds
    Participant

Felicitats per……la cursa, la marca, les fotos (quines fotos!)….la crònica……

Tot plegat sembla una aventura molt….."interessant"…(quina enveja!).

ENHORABONA !!!!!!

Artur42
    Participant

Bravo, presi, poesia escrita i poesia visual, tot en un.

Salut…i enveja sana.

bodi
    Participant

Ja veig que et van aquestes terres de P I R A T E S, aquest aire atlàntic et va, et va….

Salut i a disfrutar-ho 😉

albertbo
    Participant

imma, no ho entenc. Respectant-ho, no ho entenc. Te’n vas tan lluny només per fer un rodatge de 30 kms. :?: :?: :?:

Anant tan bé en la classificació… En Quim igual. Una marató de prova, potser també com la que es plantejava en crit ?

Perdoneu la ignorància, jo desconec què és reservar-se en una marató.

A tot això, gràcies a la Cris per apropar-nos amb les seves fotos (la de la samarreta només amb el nom de pila, molt frapant) al tarannà d’aquesta singular marató, i a en crit per saber, entre altres coses, TRANSMETRE.

Quim-Imma
    Participant

Albertbo, jo tenia la il·lusió de baixar el temps de la meva última marató, 3h 41, però arribava curta d’entrenament, i vaig decidir d’intentar aconseguir la nova marca a Sant Sebastià. D’aquesta manera puc arribar-hi més ben preparada.
    D’altra banda, no cal una marató per anar al cap Ferret. El lloc s’ho val, ja siguin 30 o 42 km.

Crit/Cris, unes fotos magnífiques!!!

albertbo
    Participant

OK, imma, m’heu convençut.

cargol
    Participant

Enhorbona Km0’s per tan magnifica cursa i a la cBONAeNHORABONA Cris per les fotos.
    Marató molt recomanable.
    Salut i milles.
    Abel

S'està mostrant 12 entrades - de la 1 a la 12 (d'un total de 12)

El fòrum ‘Cròniques (tancat)’ s'ha tancat a temes i respostes noves.