Marathon de Toulouse Métropole - 27 octubre 2013

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Jordi
    Participant

Bona nit:
    Fa dies que volia obrir aquest fil per informar-vos que un grup de al menys 4 Trempolins anirem aquest mes a la Marató de Toulouse.
    Us deixo l’enllaç per si algú mes de ponent s’anima:

http://www.marathon-toulousemetropole.fr/fr/

des de l’1 d’agost entrenant, i ara ja comença el “compte enrere”…

Salut
    Jordi

cargol
    Participant

Magnifique, petits enfants de la Patrie!
    Ja ens explicareu la vostra experiència a la francesa.

Hache
    Hache
    Participant

Docs molta sort Jordi, a tu, al Sergi Farré i al grupet de trempolins!!!

Ja ens ho explicaràs, que tinc ganes de fer el debut internacional!!

A gaudir!!!

CARLOS
    Participant

Molta sort companys!

Déu n’hi do aquestos de Tremp!

Disfruteu i ja ens ho explicareu!

KIMI
    Participant

Amunt Tremp sort companys.

Jordi
    Participant

Resulta que feia dies. que algun company d’entrenaments havia marcat Toulouse com a Marató interessant per la tardor. Al Juliol vam concretar… dit i fet: inscripció, hotel i inici d’entrenaments per la primera setmana d’agost.
    Inicialment ens vam inscriure 4, però al final només vam poder viatjar tres (David, Jose i jo mateix). Això va ser dissabte a mig matí, i en poc més de cinc hores ens hi vam plantar(fent una aturada tècnica per dinar de 1 hora).
    L’ambient era bo, la recollida de dorsals a la Pl. del Capitol sense cap problema. Ens va donar temps per anar a veure el Clàssic, no sense abans haver-nos col.locat la samarreta que ens identificava perfectament. Fins i tot algun crit d’ànim pel carrer…(Barça, barça, alé!!!)
    Victòria (tots erem culers) i contents cap a sopar. Una volta més pel centre I cap a dormir que s’ha de descansar.
    El ritual de sempre: matinar per esmorzar i arribar amb temps a la línia de sortida que en aquest cas era a l’estadi de la ciutat, damunt d’un pont ample i llarg. Sense problemes d’aglomeracions ni nervis per cues. Erem uns 6000.
    La tàctica per la cursa era senzilla: correría amb el company Jose intentant anar a una mitja de 4’50” per km amb la finalitat de fer mens de 3H30’ i en el millor dels casos 3H20’. L’altre company(David)anava a provar de fer un sub3H. Els primers kms són per dintre la ciutat i no hi ha problema amb el ritme. Resulta força distreta i bonica. Aviat sortim de la ciutat i entrem a quests poblets-urbanitzacions amb carreteretes, carrerons amb mini-rotondes. Recordava una mica a Granollers. Els kms van caient i cap al km16 atrapem al nostre company David que havia canviat d’idea i ens estava esperant per correr amb nosaltres. Els tres passem la mitja sense problemes. La zona es avorrida, no massa plana i fa bastanta calor.
    Cap al 24 -25 comencem a notar el pes dels kms a les cames, en el meu cas ja començo a tenir una sensació als izquios molt familiar. Es un anunci de que es presenten rampes, i tot i que intento recuperar prenent-me un gel amb doble càrrega de magnesi, cap al 30 es repetix la història de les darreres maratons. Punxada i a parar. Els meus companys segueixen i jo em quedo a estirar. Serán 12kms amb la mateixa pauta, correr-punxada- estirar. Cada cop és més difícil correr, i em quedo clavat a 500 mts de l’arribada, 5 o 6 minuts esperant poder caminar o trotar una mica per cleuar la línea d’arribada sense donar una imatge massa pèssima. finalment 3H50’ i pico. La segona pitjor marca personal en marató, però amb la novena marató a la butxaca.
    Reflexió final: Costa molt fer una crònica quan has punxat de valent i tota la tàctica ha sortit al revés. Pel que fa a les rampes, m’ho faré mirar seriosament, i tinc clar que si em torno a trovar en la mateixa situació a 12 kms pel final plegaré.
    directament. No val la pena patir tant…
    El recorregut, l’ambient i l’organització “no mata”: Es fa un cop i no hi han motius per repetir.

No sóc de possar enllaços de blogs ni fer promocions, però si voleu tenir una idea més gràfica de com es la marató de Toulouse feu-hi un cop d’ull. Hi ha fotos:

David
    http://dedoctor.blogspot.com.es/2013/10/marathon-international-toulouse.html

Jose
    http://camesajudeume.blogspot.com.es/2013/10/tolouse-2013-le-maraton_28.html?spref=fb

Fotos
    https://plus.google.com/photos/117363572339025987538/albums/5939427149732328785?banner=pwa

NO SURRENDER!!!
    Salut i kms

CARLOS
    Participant

Enhorabona Jordi!

D’això se’n diu una marató épica.

Penso que vas fer molt bé d’acabar. La sensació es molt millor, encara que acabis pensant si s’ho val.

Salut!

cargol
    Participant

Enhorabona Jordil’important es acabar i ara a visitar a un bon fisio que et trovi remei pels teus mals.
    Salut i milles.
    Abel

S'està mostrant 8 entrades - de la 1 a la 8 (d'un total de 8)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.