La Cursa del Llop, Terres de l'Ebre, 5 i 6 de juliol

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Saltamartí
    Participant

Hola companys,

Ja la tenim aquí.

Jo he decidit fer la etapa de muntanya des de Tortosa a l’Ampolla 32km.. Una llàstima no està suficientment fort per fer la mitja marató que vareu fer els del Km0 l’any passat, vull dir fort per fer les dues etapes de les 6 que n’hi ha.

Doncs com us he dit he decidit fer Tortosa-Ampolla aquesta cursa deu se la…

Faré sortides de 16km. i alguna més forta per posar-me a prova. Posem que tinc una possibilitat de anar-hi de 0.45, un 45% de possibilitats 🙄

Us aniré explicant com va l’entrenament, la posta apunt, per veure si puc aguantar-la.

A topeeeeee!

http://www.cursadelllop.com/

Saltamartí
    Participant

Estava pensant en fer les 6 etapes, com l’any passat els tres que ho van aconseguir segurament es van emportar premi només cal acabar-les totes.

Ara fora broma, dificilíssim arribar a l’hora de sortida de la pròxima etapa que seria la següent una vegada encetada una de les etapes. I totes?

Que quedi clar que no les faré totes perquè tinc una roda punxada de la muntanywike i a més a més fa més de 36 anys que no pujo amb caiac.

Ànims!

Saltamartí
    Participant

Val, ahir dia 19 vaig fer una prova de 18,2 kilòmetres i amb molta calor a les 19:00.

Estic animat en apuntar-me!

Salut!

Saltamartí
    Participant

Avui faré l’última prova decisiva, és un bon dia perquè sembla que fa molta calor.

Què passarà? tan tan taaaaaan. Ho aguantaré? :?

La calor espanta a mols fondistes, a mi no em fa por, però és l’organisme que decideix.

Sort!

Saltamartí
    Participant

Buff,

És molt dur, he fet 17 kilòmetres, ha fet molta calor i vent.

Encara no estic decidit.

Salut!

Saltamartí
    Participant

Estic molt il•lusionat amb aquesta cursa, les coses es compliquen però si no aconsegueixo apuntar-m’hi 😥 se que en tenim més :lol:.

Salut!

Saltamartí
    Participant

Avui 10 kilòmetres més, un litres i mig d’aigua, s’acaba la calor o m’estic adaptant? 😮

Més a prop. Després de perdrem la de Vacarisses més il·lusió per la de Tortosa-Ampolla 2a etapa (Aquesta cursa a de ser la p…).

Salut!

Saltamartí
    Participant

Ja està,

Inscrit !

Ara poques sortides i fluixet, mooooool fluix.

2ª Etapa – Cursa de muntanya: Del riu al mar 32 kilòmetres.

Tinc quatre hores per acabar-la, és a les 4 hores que surt el bus, seria a les 17:30 l’arribada i a pujar al bus ràpid, deu ser un bus amb dutxa i cuina per fer la botifarrada, em sembla que si no fan un altre viatge em tocarà anar a buscar el cotxe a peu, noooooooo, buscaré un taxi que coi.

No em quadra massa. Diuen que hi ha botifarrada, si em d’anar a buscar el cotxe a Tortosa quan és fa la botifarrada? Ho preguntaré.

Serem pocs!

No us dic que us animeu perquè aquesta cursa l’heu de triar vosaltres lliurement depenent de les ganes de patir calor que tingueu. Insolació total.

Em podeu aconsellar lliurement, no estic acostumat en aquestes curses.

Sortirem a les 13:30 de Tortosa.

Animeu-vos a la mitja! L’any que ve les hauré de fer les dues.

:? !

Arctos
    Participant

Bones,

Molta sort Xavvier ❗ ❗ ❗
    Que disfrutis de la cursa i sobretot no et perdis cap avituallament.

La veritat em fas enveja i llastima que em toca currar 😥 perquè sino igual ens veiem per allí en alguna de les proves.
    Això de la cursa del Llop ho tinc pendent a la llista de coses a tastar 😈 …. una cursa de muntanya dissabte i diumenge una mitja marató i desprès una travessa en bici de muntanya per descobrir els Ports :mrgreen: .

Saltamartí
    Participant

aaaaa Arctos,

Tu amb un any pots fer el que jo amb tres.

Ja faré alguna crònica.

Gràcies per animar-me.

A descansar.

Xavi.

lefox
    Participant

Bones xavvier, crec que l’has encertat inscrivin’te. Jo l’any pasat a la cursa del llop vaig fer dues etapes, la cursa de muntanya dissabte, sortint del parc Teodor González de Tortosa a les 13:30h, fins al nàutic de l’Ampolla, i diumenge a les 13:30h també, l’ultima prova de btt.
    D’aquesta cursa et puc comentar la tremenda calor, i l’inici en pujada cap a les ermites de Mig Camí, i Coll de l’Alba. Un cop arribes dalt, primer avituallament, crestejant uns bons kms, baixada, sendera, pujada novament pels "molinillos" del parc eòlic del coll de l’Alba. Nou avituallament, estas al cim i veus l’Ampolla, el mar etc, quasibé a tocar, i dius…bé això ja ho tinc !!! NOOOO !!! et queden aproximadament 20 kms, i son quasibé les 3 de la tarda del 6 de juliol….. sobren els comentaris. Jo portava un bidó de mig litre i en cada avituallament repostava.
    Consells: son molt personals. Jo duia una gorra tipus sahariana per protegir el clatell, a sota un mocador-badana per refrescava en cada avituallament. Cremes solars, "las habidas y por haber"…, protecció labial. Duia una pastilla de glucosa i un sobre de gel… i sobre tot molta calma i tranquilitat, segur que arribes a temps, si més no el bus de tornada a Tortosa no surt exacte a a les 5 de la tarda. Jo vaig trigar 3h21m.
    Et deixo l’enllaç del foro de la pàgina web nostra de btttarragona, on vaig fer una petita crònica, pàgina 3 del post amb dorsal 140
    http://btttarragona.phpbb24.com/foro/viewtopic.php?t=521&postdays=0&postorder=asc&start=30

Pàgina 4, al dia següent en la prova de btt 110 kms (al final retallats per permisos, en uns 100 kms), també la sortida a les 13:30h, igualment dorsal 140
    http://btttarragona.phpbb24.com/foro/viewtopic.php?t=521&postdays=0&postorder=asc&start=45

Si vols veure les classificacions i més fotos de l’organització en la cursa de muntanya:

http://picasaweb.google.es/cursadepauls/CursaDelLlop20071

http://picasaweb.google.es/cursadepauls/CursaDelLlop20072

http://www.cursadelllop.com/classificacio-muntanya.asp

Es tot el que et puc informar i/o aconsellar. Si tens qualsevol tema que em vulguis comentar estaré conectat fins dissabte, després marxo una setmana……

Molta sort !!!

Ja em sap greu, ja,. Aquest any volia fer 3 proves, cursa de muntanya dissabte, mitja marató diumenge, i enllaçar amb la prova final de btt, però no puc.

La tinc al calendari pel proper any….

Nanit,
    😯

homedferro
    Membre

Uffff !!!!

per sort aquell cap de setmana ja el tinc compromés…

marededeusinyó! Però de quina pasta esteu fets??? teniu sistema intern de ventilació o què? Com és pot fer qualsevol cosa que no sigui migdiada a aquestes hores i amb aquesta calor!!!!!!!

i com es poden fer 100qms de btt després d’una mitja així!!!!!

que sou parent de l’Arctos ??? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Saltamartí
    Participant

Mooooltíssimes gràcies lefox. Ara he d’acabar de pair tota la informació que m’has donat, m’ho aniré llegint i preparant-me (potser plou i tot :lol:)

lefox, aquell barret de mexicà potser m’aniria bé.

Esteu fets unes bèsties. Ja sou dos per l’any que ve a tres proves :shock:.

No ho entenc, no surt per la tele això tant bèstia, es que tres són molt i n’hi ha que han fet 6 etapes :shock:.

homedferro, hem d’entrenar més ja ho veus.

Ara faig el cafè després llegiré una mica i a la piscina a nadar una mica.

lefox gràcies, m’has ajudat molt.

Sort!

lefox
    Participant
    Quote:
    lefox, aquell barret de mexicà potser m’aniria bé.

Ostres, segur que sí, t’aniria de fàbula…. ji ji

Per cert, en la cursa de Muntanya de Paüls, al maig, ens van donar un tríptic, que pensava que no el tenia, però l’he trobat.
    Més que res, perquè puguis veure el perfil de les proves.

cursadelllop2008vc7.th.jpg

Nanit,
    :D

porcalleocho
    Participant

Jo ahir aquest cap de setmana he estat a Tortosa, i el diumenge aviat vaig arpfitar per fer part de la pujada del Caro. Vaig pujar uns 8 qm, soritn desde l´hotel Corono de tortosa. Des desvaiment cap al Caro, vaig fer uns 4 km aproximadament. En aquest punt la pendent es força asumible. pero la calor era impresionat, i nomes eres les 8:0 de mati. feia una xafogor insoportable.

Molt sort peles que aneu per les Terres del Ebre, jo aquest cap de setmana torno cap Belchite a fer per 3 cop, la Desertica EXtrema de Belchite. Dissabte tarda 9 km ,i diumenge mati 20 km

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 26)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.