IV Mitja Marató de Salou, 11-11-2007
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
3 de setembre de 2007 a les 10:21 #1962
cargolParticipantHola companys:
Tres anys després de la darrera edició es reanuda amb força la IV edició d’aquesta mitja que vol patejar-se totes les platjes de la ciutat i animar a ritme de batucada quasi tot el recorregut.
Com que jo tinc allí la familia segurament que la correré. a veure si s’anima algun altre.
La web es la següent: http://www.mitjadesalou.com/
Salut i milles.
Abel4 d'octubre de 2007 a les 19:05 #9125
EliParticipantHola Cargol!, de les Borges en venim 2 segur, suposo que n´enredarem alguns més, és una cursa que pinta molt bé…
5 d'octubre de 2007 a les 10:44 #9138
cucudruluParticipantNo ze No ze !!
, La mitja de Salou la fan 15 dias avanç de la de TARRAGONA 👿 .
Per mi sont molt seguides (si vols anar ràpid).
Li vaig comentar a una persona de l’ajuntament de Salou, perquè no l’organitzavan en un altra data i en va dir, mes o menys, que no habian mirat el calendari atlètic 👿 .
Mira que per Tarragona faltan curses i justament ara dues mitjes quasi al mateix dia 👿
En fin, jo vaig a la de Tarraco, la de Salou, nuuu.
SALUTT5 d'octubre de 2007 a les 13:50 #9143
porcalleochoParticipantPotser masses anys treballant per la zona i moltes vegades passeig amunt i avall, no em motiva gaire correr per Salou.
Encara que el recorregut si es pel Passeig pot ser força pla, potser una mica monoton i de rectes massa llargues.
Be en tot cas jo tampoc hi sere doncs aquell dia corro la Mitja Marato de Palma Calvia25 d'octubre de 2007 a les 14:41 #9470
cargolParticipantHola companys:
Decidit, descarto Pont de Suert i correré Salou. Tinc ganes de correr pels llocs que m’he patejat durant tants entrenaments i tenir aprop el caliu de la familia que hi viuen allí.
Fins aviat.
Abel26 d'octubre de 2007 a les 13:08 #9481
cucudruluParticipantCargol!, que el "Caballo Blanco" i el "Happy" ja no funcionan com discoteca, i el Flasch Back al matí està tancat, jajajaja
6 de novembre de 2007 a les 18:40 #9686
ROMA34Participantjo ja estic inscrit
segur k será molt agradable fer una mitja pel costat del mar.
ens veiem a la sortida
6 de novembre de 2007 a les 19:51 #9687
cargolParticipantCompanys:
Finalment Salou descartat. "El hombre propone y … los niños disponen". Just aquest diumenge té competició la meva filla petita, per tant vaig decidir anar el passat diumenge a El Pont de Suert (molt recomanable i diferent a totes les mitjes).
Cucudrulu ja he voltat prou per aquestos andurriales, ara et troves millor corrent o compartint una sobretaula amb un bon dinar i millor companyia.
Que us vagi molt be a tots els que l’ha feu, Em queda pendent, ja que tenía moltes ganes de fer-la i més després de l’aturada que va tenir, doncs no l’ha he fet mai.
Potser ens veiem a Tarraco.
Salut i milles.
Abel7 de novembre de 2007 a les 7:21 #9692
cucudruluParticipantCargol, jo tampoc hi vaig. De moment hi ha inscritS uns 450 atletes.
Jo, si Dèu vol i els nens tambè, anirè a Tarraco, es calcula que hi hauràn prop de 1600 atletes. O sigui, no ESPEREU A L’ÚLTIM MOMENT.SALUT
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.