III marxa Lo Calvari d'Urgell 20-05-2012

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Hola a tots.

Els Joan’s i jo ens em decidit a provar si es veritat que a l’Urgell hi ha un Calvari que patir.

Salut,

Jordi

bru
    Participant

Ieeeeps,

Doncs si, allà estarem amb molt bona companyia!!! :)

Salut

albertbo
    Participant

La distància és la que és… i l’Urgell no és tot planúria, no !

Crec que tindreu prou bon temps (fa un parell d’anys la calor ens apretà una mica) i als avituallaments no passareu pas gana, no ! :cheer:

Vagi bé, nois !

caragolet
    caragolet
    Participant

Que vagi bé nois, a veure si el temps us deixa gaudir del paiasatge i de la cursa !!

aureli
    Participant

B) B) B)

Com diu la caragolet ara toca recordar com vàreu gaudir passant per aquells paratges; i això ho podeu veure ací :

http://www.flickr.com/photos/12185688@N06/sets/72157629848925146/

:ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:

que pilota…..:lol: 😆 😆

siau…

Moltes gracies Aureli!:cheer: :cheer: :cheer: per aquests records que tan bé saps expresar amb les teves fotos!!

Passats dos dies encara tinc les cames mig somogudes, d’aquesta molt aconsellable caminada/cursa.

Bona Cursa, l’organitació ven esperada, amb dos fantàstics companys, per uns paratges espectaculars i amb una temperatura ideal.

No podem demanar més.

Salut,

Jordi

caragolet
    caragolet
    Participant

Aureli, et superes cada dia !!!;)

bru
    Participant

Ieeeps,

Bona marxa de lo calvari! Entretinguda, i amb el crack del molins i el navaro, un luxe!

Moltes gracies Aureli, ets un sol!!!

Salut i muntanya!

Antoni Segura i Riu
    Participant

Jo també hi era, i el desig de l’Albertbo en referència al temps no es va complir del tot, a Vallbona de les Monges vaig arribar plovent i a un kilòmetre de Preixana va començar a pedregar fins gairebé al mateix poble, de totes maneres va ésser una caminada formidable de la qual guardo un molt bon record.

S'està mostrant 9 entrades - de la 1 a la 9 (d'un total de 9)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.