III Espardenyada Popular (Volta a Montsor)03/07/10

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Ivan O.
    Participant

Ieep!!
    Us penjo el programa de la III Espardenyada Popular de la Pobla de Segur que tindrà lloc el 03/07/10 dins del marc de la diada dels Raiers de la Pobla.
    Aquest any varien un parell de detalls de la volta com en són el lloc de sortida i arribada i el tramp final..,crec que en la descripció que us deixo està bastan clar. Si teniu algun dubte, en calitat de col.lavorador, intentaré resoldre’l. Animeu-vos!!!

Programa:

07:00.‐ Concentració d’espardenyaires i entrega de dorsals a la Plaça de la Pedrera.
    07:30.‐ Inici de la prova espardenyaires.
    08:00.‐ Concentració de corredors i entrega de dorsals a la Plaça de la Pedrera.
    08:15.‐ Inici de la prova corredors.
    10:30.‐ Esmorzar pels participants.
    L’entrega de premis es farà a la mitja part del vermut‐concert. (aproximadament a les 13h)

Recorregut:

Es pujarà per l’av Verdaguer per agafar la N260, direcció Sort, fins arribar al Torrent de Vallcarga, on comença el camí vell de Montsor. S’haurà de recórrer tot el camí fins al mateix poble (punt més elevat de l’espardenyada i avituallament), allí començarà el descens per la Cresta de Gelat, passant pel Pas del Llop i la Roca Foradada; un cop al peu de la Roca es girarà a la dreta agafant una variant que ens porta a l’ermita de St. Miquel i baixarem pel camí vell fins a la carretera; en arribar aquí, girarem a la dreta seguint carretera amunt uns 100m per agafar una pista a l’esquerra i baixar fins agafar el camí de la riba que ens portarà fins a l’arribada a la plaça de la Pedrera.

Inscripció:

Primer s’ha de fer l’ingrés a “La Caixa”,
    nº de compte: 2100 3616 86 2200115447, donant les vostres dades. Posteriorment envieu un correu electrònic amb el vostre
    nom, cognoms, data de naixement i nº DNI a espardenyada@elsraiers.cat
    Inscripció limitada a 250 participants.

Preu:

∙ Fins al 30 de Juny: Federats: 10€ ‐ No Federats: 15€
    ∙ A partir del dia 1: Federats: 15€ ‐ No Federats: 20€
    El preu de l’inscripció inclou l’esmorzar i obsequis de la 32ª Diada dels Raiers

Ivan O.
    Participant

Ieep!!
    Us podeu descargar el tríptic on trobareu la ruta marcada a: http://www.elsraiers.cat

flo
    Participant

Vaig participar en la primera edició i us he de dir que m’ho vaig passar molt bé.

Tot i que aquest any no sé si hi podré tornar, és una excusa ideal per deixar-se caure pel Pallars i conèixer noves rutes.

Totalment recomanable.

saltamarges
    Participant

Inscrit!!!!!

Després de disfrutar de les dues primeres edicions d’aquesta bonica cursa enguany tampoc me le penso perdre!!!

Pels qui no la coneixeu, un consell; no us la deixeu passar!!!!

Josep Antoni Hereu
    Participant

M’heu convençut i ja estic inscrit.

Serà una nova i espero que agradable experiència.;)

Ens veiem a La Pobla.

Bon cap de setmana, apasiau!

Josep Antoni Hereu
    Participant

La Pobla de Segur. Dissabte 8 del matí, em dirigeixo a la Plaça de la Pedrera, lloc de sortida de l’espardenyada, recullo el dorsal i als vols de les 8:15 donen el tret de sortida. Enfilem la carretera direcció a Sort i al cap d’un quilòmetre i mig, més o menys, ens desviem a mà esquerra per un corriol que s’enfila muntanya amunt. De moment ens toca l’ombra, tot i això fa molta calor i penso que encara en patirem més. Finalitzant el primer tram de pujada forta trobo el primer avituallament, m’aturo i bec tranquil·lament una beguda isotònica. Continua la marxa, segueix fent pujada tot i que sembla que l’ascensió dóna una mica de treva.
    Més amunt es divisa el poble de Montsor, un conjunt de cases mig derruïdes, que creuem pel mig i al sortir, hi ha un control i un altre avituallament. En aquest punt es troben nombrosos espardenyaires, dels que fan el recorregut caminant i que han sortit 1 hora abans que els corredors, que ens animen i esperonen. A partir d’aquest moment s’inicia el descens, al qual estic poc acostumat i tinc respecte. De baixada alguns corredors m’avancen, baixen com autèntics possessos, super ràpid, jo sóc incapaç de fer-ho, els genolls s’encarreguen de recordar-m’ho.
    Segueix la baixada fins arribar a de nou a la Plaça de la Pedrera, on ens espera l’esmorzar a base de pa amb tomata, embotits del país, formatges i beguda.
    Al final he trigat una mica menys de dues hores ( 01:58:08), satisfet per ser la primera cursa de muntanya que realitzo. A l’arribada em trobo un altre company de Km0 (del qual no recordo el nom, ups!) que també ha disputat la cursa, ens saludem i parlem una mica de com ens ha anat. Ens obsequien amb una samarreta tècnica i una mica de ratafia dels raiers.

Una cursa molt ben organitzada i que espero repetir en properes edicions.

Aquí us deixo l’enllaç del Garmin:

http://connect.garmin.com/activity/39167536

flo
    Participant

Enhorabona Pomponio, i enhorabona a la gent de Pobla per seguir amb l’Espardenyada!

Ivan O.
    Participant

Ieep!!
    Que tal va anar l’Espardenyada??
    Crec que va anar força bé:amb molt bona resposta de col.laboradors com d’espardenyaires, amb el canvi de recorregut del qual la gent n’ha quedat força contenta, molt bon ambient…
    Ara a esperar la crònica del nostre tricampió particular..jeje
    Podreu trobar fotografies al facebook, només cal que us feu amic de l’espardenyada raiers.
    Donar les gràcies als que vau venir, als col.lavoradors i només deixar-vos caure que si us agrada la nostra comarca i correr mirant “amont”,reserveus el 5 de setembre, ja que ens ho podem passar molt bé!! Aviat penjaré una entrada amb tota l’informació..
    Salut!!!

S'està mostrant 8 entrades - de la 1 a la 8 (d'un total de 8)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.