III Duatló Popular de Rosselló - 29/09/2013

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    aureli
    Participant

B) B) B)

Trobareu més informació al blog :

http://duatlopopularderossello.blogspot.com.es/

El període d’inscripcons l’obriran la setmana vinent.

siau…

kepasaneng
    Participant

Apuntat!!!

Tot i què estic en plena preparació de marató i no toco la bici de fa setmanes… què carai! Tinc ganes de debutar en aquest món de les duatlons!

Mentre no m’obri la crisma cap problema… :P

Salut

kepasaneng
    Participant

Doncs la crisma no me la vaig obrir… però una caiguda amb cop al genoll sí. Sembla què només es quedarà en això (espero).

He debutat en aquest món de les duatlons amb aquesta cursa, així que no tinc massa experiència per poder indicar-vos si està bé o no en comparación amb altres, però en general puc opinar:

PUNTS POSITIUS
    – La bossa del corredor molt bona.
    – L’avituallament a l’arribada genial. Bocata de llonganissa a la brassa excepcional.
    – Ambient de cursa molt bo. Companyerisme genial, quan em vaig esconyar contra una pedra la gent molt amable.
    – Presència d’organització en molts punts del recorregut.

PUNTS NEGATIUS
    – Part de bici molt i molt tècnica. Sembla que va ser una petició expressa de la gent perquè l’any anterior era massa fàcil. Pels que som del món del córrer això es tradueix en una cursa perillosa.
    – Avituallament en cursa escàs, uns vasets d’aigua què ni vaig poder agafar al canviar a la cursa a peu. (Potser culpa meva per no portar 2 bidons d’aigua i no un a la bici).
    – Cronometratge. Van tenir un error i només hi ha classificació de temps en la primera part de correr.

Jo anava a disfrutar i ho vaig fer, tret del tros de bici més tècnic en què realment ho vaig patir per no trencar-me res més. A partir de la caiguda vaig fer la padrineta però crec sincerament què molt popular no és aquest recorregut.

A tall d’anècdota dir que al segment de cursa vaig arribar el 61 de 147 corredors i en la part de bici vaig baixar al 131… :P Està clar que la bici encara no és lo meu, sobretot si caic!!

Salut

S'està mostrant 3 entrades - de la 1 a la 3 (d'un total de 3)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.