III Cursa dels Templers, 21 de juny, Lleida
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
17 de maig de 2009 a les 19:03 #21200

CritMembreUi, ui, ja estan a punt d’obrir les portes templeres…
18 de maig de 2009 a les 10:19 #21220
km0SuperadministradorInscripcions on-line: obertes
Inscripcions presencials: (properament)
Salut i templers!!!
18 de maig de 2009 a les 19:09 #21253
CritMembreVinga que això comença a agafar ritme.
789 inscripcions lliures
Ajudeu-nos!!!
18 de maig de 2009 a les 20:57 #21263
miquel800ParticipantHola a tots/es!
S’acosta el mes de juny i amb ell una d’aquelles dates que hom té ben marcada amb una X al calendari. En el meu cas serà la segona cursa dels Templers. L’any passat vaig anar amb molta precaució doncs jo sempre he corregut curses de migfons i em feia por arribar amb quelcom menys que la reserva a la pujada de Gardeny
. Aquest any intentaré anar ràpid desde el principi i que les cames i els pulmons facin la resta (pel meu bé
). L’objectiu fer menys de 34:40 si o si, i superar el temps de l’any passat (35.15) que no em va agradar gaire tenint en compte que vaig arribar força fresc.Tot mirant el formulari d’inscripció via internet tinc un petit dubte que potser algú de vosaltres em podrà resoldre al participar en el fòrum molts dels integrants de Km0. El fet que es demani el temps estimat que s’espera fer vol dir que hi haurà dorsals diferents? o és simplement per fer una estadística?
Trobo molt bé que no s’hagi augmentat el nombre de participants de forma dràstica. Personalment crec que tota cursa té un nombre de participants òptim i en la majoria de casos augmentar any “rere” any els participants l’únic que fa és transformar una bona cursa en una cursa on la sortida pot convertir-se en una odisea per a molts.
Bé, me n’alegro que es torni a organitzar la cursa i a entrenar!
Miquel
18 de maig de 2009 a les 21:37 #21266
CritMembremiquel800 ha escrit:
Quote:Tot mirant el formulari d’inscripció via internet tinc un petit dubte que potser algú de vosaltres em podrà resoldre al participar en el fòrum molts dels integrants de Km0. El fet que es demani el temps estimat que s’espera fer vol dir que hi haurà dorsals diferents? o és simplement per fer una estadística?Miquel
Sou molta gent i a pocs metres hi ha un gir tancat en baixada, és un punt perillós sobretot si no hi ha una mica d’ordre a la sortida. Això ens preocupa.
Per això demanem les dades, per fer una previsió i estudiar algun tipus de mesura, que possiblement comenci per endarrerir uns metres la sortida per tenir més recta per estirar el grup.
En principi tots els pitralls seran iguals, però ja des d’aquests moments demanem una mica de sentit comú en l’ordre de sortida. Tots som atletes i sabem de què estem parlant.
Salutacions i merci per ser-hi
Crit
19 de maig de 2009 a les 20:41 #21287
amataParticipantEp!
Pot ser que hi hagi algun problema a la web?, dona error en el moment de confirmar la inscripció.
Ja direu.
19 de maig de 2009 a les 20:48 #21290
By KedsParticipantHola Km0’s.
Igual que l’any passat…..Templers torna a tenir una gran pàgina web !!
Molt clara i entenedora….amb un disseny elegant i molt agradable….
Felicitats als companys que ho fan possible !!Salutacions & Templers.
19 de maig de 2009 a les 21:54 #21294
Pere PujolParticipanthola,
a la web de Templers diu que tindrem piscina,que bé podré estrenar el trikiny
a la bossa del corredor quin regal hi ha aquest any?????,tinc un rumore que diu que és una cosa que pot inflar-se i de un sol ús,una capsa de……….per…… que n’hi han de 6,10,20 i de talles diferents i colors,sabors……..
o tinc la info mal passada???
ja direu
SOM-HI TEMPLERS!!!
19 de maig de 2009 a les 21:57 #21295
kaiserParticipantamata ha escrit:
Quote:Ep!Pot ser que hi hagi algun problema a la web?, dona error en el moment de confirmar la inscripció.
Ja direu.
Hola, hi havia un problema amb les inscripcions per a socis, però ja està solucionat. Disculpeu les molèsties!
Amata, Àlex Oró, Bodi, ja us tinc controlats, ja he rebut totes les dades correctament.
PS: 24 els dos primers dies…
19 de maig de 2009 a les 22:04 #21296
CritMembreCat ha escrit:
Quote:hola,
a la bossa del corredor quin regal hi ha aquest any?????,tinc un rumore que diu que és una cosa que pot inflar-se i de un sol ús,una capsa de……….per…… que n’hi han de 6,10,20 i de talles diferents i colors,sabors……..
ja direu
SOM-HI TEMPLERS!!!
Segur que no era la cursa dels trempers?
19 de maig de 2009 a les 22:05 #21298
Pere PujolParticipantkaiser ha escrit:
Quote:amata ha escrit:Quote:Ep!Amata, Àlex Oró, Bodi, ja us tinc controlats, ja he rebut totes les dades correctament.
PS: 24 els dos primers dies…
i sense saber que tenim a la bossa:silly:
queden 30 dies i JA HI SOM:)
20 de maig de 2009 a les 13:09 #21304
SaltamartíParticipantCat,
Jo no ho recordo, però, de l’obsequi crec que en parlen per algun altre fil…
I vigila com entrenes noi! he he he.
Salut company!
20 de maig de 2009 a les 17:16 #21310
JordiParticipantSi arribo a temps,m’hapunto de cap,encara me queden 2 setmanes de repos pel puto estress del peu GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR,no m’havia lesionat mai i em lesiono ara,em perdo 1 la mitja de
Balafia i ara perilla Templers pero per poc que pugui,la fare20 de maig de 2009 a les 17:40 #21312
Pere PujolParticipantcrit ha escrit:
Quote:Cat ha escrit:Quote:hola,
ja direu
SOM-HI TEMPLERS!!!
Segur que no era la cursa dels trempers?
no no,es la Cursa de la Tlempera matinera:blush:
sense empentes,que corri l’aire:lol:
20 de maig de 2009 a les 18:07 #21316
SaltamartíParticipant.
.
.
CAT,Tu tranquil que no diràs el mateix al quilòmetre 9,6 km. Veuràs si és el mateix pujar una baixada o baixar una pujada :side: .
Ens anem animant.
Saluuuut!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.