III Cursa dels Templers, 21 de juny, Lleida

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    aureli
    Participant

:angry: :angry: :angry:

JO NO SÓC TEMPLER I LES RELIGIONS ME LA REPAMPIFLEN !!!

Ara bé suposo que si tinc alguna feina a fer i em voleu per a ajudar-vos ho faré de tot cor i de la millor manera que cregui més adient :S :S :S

Per tant ja en teniu un més al sac !!

siau !

aureli

Crit
    Crit
    Membre

Ja, ja,Marrako, pensa que n’hi ha algun que només entra a una església per fer les bosses de la cursa.:lol:

Sembla que es comença a moure tot una mica, però volem ser 800 ja podeu despertar que anem tard.

Salut

JFK
    Participant

Jo m’apunto a tot.

A col.laborar pel que faci falta; bosses, bocates, massatges (només a les noies), fotos, xofer, marcatge, entrega de pitralls, recollida de xips, spiker(ups!! això hi ha que ho fa millor que ningú, je,je …), escombrar, endreçar, muntar, recollir, penjar cartells, carregar furgos, pilot d’avió, voluntari, entrega de premis, disseny de la web, publicitat, megafonia, i un llarg etc…

Ep!! Però que m’he vegut l’enteniment? Si només tinc dos mans!!

Ja veieu que les coses no és fan soles, per què tot funcioni com cal, amb una mica teu esforç podem fer TEMPLERS molt gran.

Us esperem el proper dijous a la reunió preparatoria.

Salutacions i km’s.

Crit
    Crit
    Membre

Un bon moment per recordar, no?

fotos 2008:unsure:

By Keds
    By Keds
    Participant

lo marrako ha escrit:

Quote:
    :angry: :angry: :angry:

JO NO SÓC TEMPLER I LES RELIGIONS ME LA REPAMPIFLEN !!!

Perdoneu, però veig que és necessari fer algun aclariment…..

Segons l’Enciclopèdia Catalana….TEMPLER….”és aquell que professa culte i devoció a una mítica cursa d’atletisme popular a les terres de ponent allà pel mes de Juny i que, a més a més, col.labora activament en la seva organització i difusió…”

Altres fonts, com l’Acadèmia de la Real Lengua Argentina, afirma que….TEMPLERS….”son un grupo de gente macanuda de Lleida que se lo pasan la ostia de bien organizando una carrera popular de mucho éxito y a los cuales también se les conoce como KM0 PONENT.”

Perdoneu l’incís…..Salutacions.

aureli
    Participant

:blush: :blush: :blush:

D’això se’n diu una bona repassada històrico-cultural i fet a mida.

Ara ja sóc una mica més savi !

siau….

aureli

Pere Pujol
    Participant

Hola,

de religió no hi entenc,però de teca post cursa si,que teniu previst quelcom….
    perque d’entrenar sou unes màquines però de xerrar poquet,
    i del tema TECA IGUAL QUE XERRAR?????????

casom lou no surten emoticons

By Keds
    By Keds
    Participant

Benvolgut Cat.

Ets un element força incisiu i…..exigent?……M’encanta . Et necessitem!!

Sobre alguns dubtes i propostes que planteges en alguns dels teus missatges, et puc dir que avui a les 21h, mentre tu “penjaves” el teu darrer post,un nombrós grup de km0’s estava reunit discutint a fons tot el tema organitzatiu de “Templers III”…..hi ha una feinada de por….però crec que ens en sortirem.

De moment et puc avançar que hi hauran llebres….de sub 50′ també.

En quant a fer un entrenament pel circuit….la qüestió no és del tot fàcil. Templers és una cursa URBANA amb avarícia….t’imagines fer un entrenament un dia qualsevol pel circuit de la Cursa de Bombers de Barcelona?……Doncs a Templers podria passar una cosa similar…..(potser m’he passat una mica amb l’exemple).

Malgrat tot, si en tens moltes ganes, i un diumenge al matí no t’importa matinar una mica (les 8,00h com a molt) pots penjar una convocatòria al fil pertinent “Km0’s diumenges i festius, el repte” i amb molt de gust jo mateix i estic segur que altres km0’s també, podem sortir plegats de dalt del turó de Gardeny i fer un entrenament seguint l’itinerari templer al 100%.

Després, molt gustosament, et deixarem prendre l’iniciativa en el interessant tema de “l’esmorzar de forquilla”…..:woohoo:

Salutacions & Templers.

Pere Pujol
    Participant

:) Bon dia Templers:)

així m’agrada que feu cosetes per fer encara millor la cursa i que tingeu en compta algun suggeriment d’aquest nou Km0 de fora les terres de Ponent:blush:

By Keds m’apunto el teu suggeriment de fer un reconeixament del circuÏt i del tema forquilla en parlem

alerta!!!!!!!!!!!!!!!! que falten 5 setmanes i ja la tenim
    correuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu que s’acaben les inscripcions

ara que nos veu ningú,ja estan obertes les inscp…..?? ):blush:

kaiser
    Participant

By Keds ha escrit:

Quote:
    Templers és una cursa URBANA amb avarícia….

Què bona la frase!!! Jo no ho hagués dit millor.

Cat ha escrit:

Quote:
    ja estan obertes les inscp…..?? ):blush:

Molt i molt aviat…

Icaro
    Participant

By Keds ha escrit:

Quote:
    En quant a fer un entrenament pel circuit….la qüestió no és del tot fàcil. Templers és una cursa URBANA amb avarícia….t’imagines fer un entrenament un dia qualsevol pel circuit de la Cursa de Bombers de Barcelona?……Doncs a Templers podria passar una cosa similar…..(potser m’he passat una mica amb l’exemple).

:laugh: :laugh: 😆 :P Estic d’acord amb el kaiser… Quina descripció mes acurada…!!! L’has clavat…!!!;) ;)
    A cada missatge nou ens deleites amb una prosa mes cultivada i rica que a l’anterior, By Keds…:woohoo: :P ;) ;) ;)
    A, i l’exemple no es exagerat, Templers és a Lleida el que Bombers és a Barcelona… Per proporció, vull dir…

Quote:
    De moment et puc avançar que hi hauran llebres….de sub 50′ també.

Llebres…??? Molt bé…. :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Quote:
    Després, molt gustosament, et deixarem prendre l’iniciativa en el interessant tema de “l’esmorzar de forquilla”…:woohoo: )

MMmmmmmmm!!!! :woohoo: :woohoo: :woohoo: ;) definitivament, m’apunto nois…

Txema

Crit
    Crit
    Membre
    josep
    Participant

Bona nit ,jo hi era,impressionant, molt bons records.

Templers 07– 43’03”

Templers 08– 41’00”

Templers 09 — ???

Salut

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Un dia menys…Templers no s’atura!!!!!!!!!!!!!!!!

Salut

Arnau
    Participant

Ja tenim la frase de Templers: cursa urbana amb avaricia !!! Que gran ets By_keds

Proposo posar-la al diptic :laugh:

Salut i Templers !!!

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 317)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.