III Carrera Peña Montañesa, Ainsa(Osca), 29 juny
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
30 de juny de 2008 a les 20:16 #15454
LuigiParticipantQuote:Per cert avui no em busqueu corrent pel riu que tinc les cames com dos pals d’escombra….. ufff quines agulletes que tinc, això no pot ser bo per la salut 🙄Salut
Agulletes o "agüelletes"?
Les meves són antològiques 👿
… i espera’t a demà! ❗
Per cert, arctos, camí del cim, això sí que ho vas veure, els coixinets espinosos dels eriçons (es veu que allà li diuen "abrizón") tot un espectacle, oi? 😉
1 de juliol de 2008 a les 8:37 #15460
albertboParticipantNo em busqueu a la classificació, no hi surto, però hi ha fotos i testimonis que poden corroborar que de ser-hi hi era… a la sortida !
Havia vist la informació de la cursa i em semblava haver-la ja interioritzat, en el seu recorregut, la seva distància, els seus avituallaments… El seu desnivell ? Serà que no vaig gaire a la muntanya, però el meu insconscient m’havia programat per una pujada de 5 quilòmetres i després anar baixant fins al final. Sí inclús la cursa té desnivell total acumulat negatiu ! 😯 Avui són les cames i l’ànima tota les que interioritzen, i de quina manera, això… 😆
Algú ha anat a Coll de Pal ? És una cursa en pujada gairebé contínua de 19 km. per carretera. No es pot dir que sigui precisament una cursa fàcil. El mateix desnivell s’havia de salvar aquí en només 5 km, i amb rocallam. D’haver estat conscient d’aquest detall no me l’hagués pres de la mateixa forma.
Però bé, tot i que a la sortida em sento "només" poc hidratat, cap a dalt que ens hi anem ! Em sembla que dues hores per fer el cim és temps més que suficient, atès que en mitja hora ja n’he fet dos. Gairebé de bon començament sóc el fanalet vermell de la cursa, tot i no perdre contacte visual amb els de davant. Ja em va bé, però suo copiosament. Massa. Vaig sol però molt entretingut amb el paisatge, veient com anem guanyant alçada i muntant-me la meva pròpia pel·lícula de la cursa ("cada passa és una petita victòria" i coses per l’estil
). Al primer avituallament bec dos vasos d’aigua i em sembla que aniré agafant gent.
Però no pas, no pas. Voldria trobar terreny per córrer però no puc més que caminar. Sé que hi ha gent que ha passat corrent per aquí. Però si això és impossible ❗ M’atabala trobar-me punts on t’has d’agafar si no vols prendre mal. Començo a pensar en el títol d’un llibre que potser algun dia escrigui ("L’odiosa amistat amb la muntanya" o "Les curses de muntanya i la mare que les va parir" podrien ser-ne de bons 😆 ). La pujada no s’acaba mai, i m’entra gana. A l’hora i tres quarts baixa algú i li pregunto quan falta pel cim. Em diu que media hora. "Gracias majo", però m’acaba de llançar un torpedo en plena línia de flotació 😥 . El control de pas al cim es tanca a les dues hores. Hi arribo alguns minuts després, m’assec i reflexiono. No em diuen res, però sé que ja estic fora de cursa, desqualificat.
Evidentment la demencial baixada que ve ara no permet recuperar temps. A voltes té la seva gràcia, això de deixar-se lliscar, però torna a fer-se etern, el tram. És quan arribo finalment abaix que podria començar a pensar en córrer, però aquí els martiritzats genolls ja no em garanteixen la verticalitat del cos. A l’avituallament que hi ha podria esperar recuperar-me una mica, però molt amablement m’indiquen que si jo i els altres que hi ha per allí volem continuar serà sota la nostra responsabilitat i sense assistència. Interiorment els agraeixo la fina comunicació de la desqualificació, i de fet m’evita haver de comunicar jo la decisió que ja havia pres també.
Tres hores i només estem a la tercera part del recorregut. Massa tard, i no massa forces per fer-se l’home.
Quan surto de l’asfalt sóc més marxaire que no pas muntanyenc, però aquesta cursa… TELA !
Això sí, molt bona organització, com ara marcatge exhaustiu del recorregut i moltes atencions als corredors. I un lot de productes de xarcuteria d’obsequi en el sorteig posterior que només sentir el flaire que feia…
1 de juliol de 2008 a les 8:47 #15461
LuigiParticipantQuote:Algú ha anat a Coll de Pal ? És una cursa en pujada gairebé contínua de 19 km. per carretera. No es pot dir que sigui precisament una cursa fàcil. El mateix desnivell s’havia de salvar aquí en només 5 km, i amb rocallam. D’haver estat conscient d’aquest detall no me l’hagués pres de la mateixa forma.Coll de Pal l’he feta dues vegades, però no té res a veure…
…però aviam, són bons o no són bons els embotits que et van tocar al sorteig? 🙄
1 de juliol de 2008 a les 10:44 #15463
kaiserParticipantAlbertbo, mestre!
Gràcies per compartir la teua experiència en aquesta cursa! Felicitats pel teu esforç!
Una abraçada
1 de juliol de 2008 a les 11:27 #15465
Buff!ParticipantNo sé què dir-hi. 😯 Em dóna la sensació de que no sabies massa bé on anaves ni com era l’indret a recórrer. Però em sap greu, pel mal regust que t’ha deixat la muntanya. Jo me l’estimo molt i la tinc, com ja saps prou bé, a tocar de casa. Malgrat participar a moltes curses en ruta, ella és diferent i requereix una preparació especial per gaudir-ne com cal. Espero que la propera vegada, que hi serà encara que ara no t’ho sembli, 🙄 siguin més engrescadores les sensacions.
Una abraçada i…. endavant!1 de juliol de 2008 a les 21:02 #15471
ArctosParticipantBones,
Albertbo ànims i a treure’s l’espina clavada lo més aviat possible.
Luigi tens un missatge privat…..ja ho saps
: 🙄
Avui a la feina la gent al·lucinava de veure com baixava les escales, no les he tingut que baixar d’esquenes però quasi 🙄 . Cada vegada saben que estic més boig i que no tinc remei 😈 .
Avui una caminada de deu minuts ha sigut un autèntic ensopegar amb la pedreta més minúscula que pugueu imaginar, però sort que he pogut sortir a estirar cames amb la bici, i m’ha anat prou bé una vegada tenia les cames calentes…..al final no em volia baixar i la foscor m’ha fet ficar els peus a terra.Salut
1 de juliol de 2008 a les 21:35 #15472
LuigiParticipantQuote:Luigi tens un missatge privat…..ja ho saps: 🙄
Salut
No ho dec haver fet prou bé, doncs et vaig contestar ahir 😥
Ho tornaré a provar 🙄
1 de juliol de 2008 a les 22:23 #15473
albertboParticipantAquest matí he redactat una crònica bastant a correcuita i potser he transmès massa sensacions negatives. No n’era pas la intenció. Els companys amb qui vaig compartir taula no crec que s’enduguessin la sensació de que estava gaire afectat.
No havia estat mai desqualificat, però en saber-ho m’ho vaig prendre com una anècdota sens més trascendència. Reconec la poca preparació, i la mala visualització del desnivell que ens havien preparat. Sumat a la calor en teniu el resultat.
Luigi, la desafortunada comparació amb Coll de Pal era només per intentar fer veure que en qüestió de percentatge de desnivell ben bé el quadruplicava. Hagués estat més adient esmentar potser la Cursa de l’Alba, no sé.
He participat en altres curses de muntanya, i per mi sempre és un terreny difícil. M’atreu però hi vaig poc. Potser tinc poca memòria, però la pujada i baixada d’ahir em van semblar bastant salvatges, i NO és cap crítica.
Que he d’entrenar més ja ho sé, ja ho sé… 😉
Gràcies a tots per les vostres paraules d’ànim, companys !
Però estic bé, de debò
3 de juliol de 2008 a les 10:18 #15489
LuigiParticipantQuote:Aquest matí he redactat una crònica bastant a correcuita i potser he transmès massa sensacions negatives. No n’era pas la intenció. Els companys amb qui vaig compartir taula no crec que s’enduguessin la sensació de que estava gaire afectat.Això és cert. També m’ha sorprès la teva crònica, amb la cara de felicitat que feies amb el teu lot d’embotits
Encara que és una mica putada el que et va passar, t’ho torno a dir, vas fer tota la pujada, vas fer el cim i també vas fer la famosa tartera. Això no t’ho treu ningú
Què hi diu la premsa?:
3 de juliol de 2008 a les 21:43 #15512
bodiParticipantNois, molt bona cursa 😉
Ara toca recuperar-se i parar una mica, sobretot en luigi que no para 😮
Tot i estar lluny, l’apuntarem per l’any vinent.
Salut
7 de juliol de 2008 a les 23:23 #1558123 de desembre de 2008 a les 13:16 #18115
LuigiParticipantRecupero aquest fil, donat que acaben de penjar els vídeos-resum de l’edició d’enguany:
A TODOS LOS CORREDORES/AS DE LA CARRERA :
Ya está editado el DVD de la III Carrera Peña Montañesa – “A Guella perdida”, con una duración aproximada de 22 minutos.
Hemos colgado en nuestro portal web, al igual que el pasado año, como noticia y dentro de la página 3ª Carrera Peña Montañesa, un par de vídeos resumen del editado, con una duración aproximada entre los dos de 19 minutos.
Si alguno de vosotros deseáis tener una copia del mismo nos la podéis solicitar por e-mail a o al teléfono 606356255 de José María Lafuerza, previo ingreso de 5 euros (para los gastos del DVD y envío por correo) en nuestra cuenta de Ibercaja nº 2085-2103-28-0100454219, e indicándonos el domicilio al que queráis que os la enviemos.
Aprovechamos la oportunidad para agradecer vuestra participación y os animamos a que vengáis a correr el próximo año 2009, el último domingo de junio día 28.
José Maria Lafuerza
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.