II SantRUNmon 16/02/2014
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
8 de gener de 2014 a les 22:30 #3585
josepParticipantJa tenim aquí la segona edició de la SantRUNmon.
Una trail segarrenca segarrenca segarrenca.http:// santrunmon.word press.com/
Inscrit !!! :blink: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
8 de gener de 2014 a les 22:38 #36515
josepParticipant17 de febrer de 2014 a les 9:34 #36699
homedferroMembreEp!!!
http://santrunmon.files.wordpress.com/2013/12/santrunmon-2014_classificacic3b3.pdf
Les classificacions!!
Ens ho expliqueu????
Salut!
Va, que sabem que hi ha podis pel mig!!!
8 de març de 2014 a les 21:52 #36754
josepParticipantBones.
Doncs alguna cosa direm d´aquesta cursa.
L´any passat i aquest ja vaig fer veus de l´obertura de les inscripcions.En la primera edició varem ser 140 i aquest any 200 participants amb les inscripcions tancades unes setmanes abans.
El circuit molt guapo i una mica duret,però no impossibe.
La trail l´organitzen l´associació de joves de Sant Ramon amb molta dedicació i treball, us ho puc assegurar.
Els corredors vam acabar molt contents de la primera edició i això que va nevar una mica, de la segona també puc dir que vam disfrutar molt i això que va ploure i teniem fang per tot el circuit.
Crec que totes les paraules que pugui dir-vos quedaran aquí escrites per sempre i ja està, però disfrutar d´un territori ple de corriols, camins,boscos,masies,castells,garrics pedregals… només les coneix aquell que ha estat allí en alguna edició.
Bé , això del podi també és veritat.
Aquest any l´organització també va crear tres premis pels participans masculins i femenins del terme de Sant Ramon i jo vaig tindré la sort d´està dintre i de quedar tercer.Em vaig emportar una caixa de verdures i una placa commemorativa .
Algun Km0 també va participar i crec que va disfrutar força.
L´any que ve si la salut acompanya mirarem de tornar-hi i m´agradaria trobar-me més cares conegudes de per aquí.
Els joves d´aquest poble van crear una primera edició increible, una segona brutal i crearan una tercera més gran , d´això n´estic del tot convençut, perquè si alguna cosa fiquen en aquesta cursa és les ganes de que la gent vulgui tornar l´any que ve.
Bé, ara toca un altre objectiu així que ens veiem per Barcelona per lluitar la Marató.Posició 51 de la general amb 2:09
Salut i força per tots i totes.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.