II Mitja marató del Pont de Suert, (4/11/07)
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
24 d'agost de 2007 a les 11:38 #1957
NeusParticipantja tenim data per la mitja de Pont us passo la informació que tinc:
Preu: 10 €
Tramitació de les inscripcions: Les inscripcions caldrà tramitar-les per e-mail o fax, abans
del dimecres 31 d’octubre de 2007 a l’Ajuntament del Pont de Suert (Telf. 973 690 005 /
Fax: 973 690 293 / a/e: mfarre@elpontdesuert.cat) o a l’oficina d’Informació i Turisme
del Pont de Suert (Telf. 973 690 640 / a/e: turisme@elpontdesuert.com). L’ingrés cal ferlo
al compte corrent número 2100 0159 75 0200078973, és imprescindible adjuntar el comprovant
bancari de pagament i el full d’inscripció que s’adjunta en la part inferior d’aquest
díptic.
El Pont és un bon indret…..i per córrer també, us hi esperem el pròxim mes de novembre.24 d'agost de 2007 a les 12:52 #8166
porcalleochoParticipantCelebro que aquest any, es faci en diumenge. D´entrada aixó fara vindre mes gent. Recordo que l´any passat vaig estar comentant una mica el tema de la mitja amb una noia de l´organitzacio, i li vaig fer vinc centims del que creia que s´havia de fer de promocio de la cursa.
1- bona promocio per França. L ´atltea frances li agrada molt sortir a competir a passar la frontera, a mes es una bona excusa per sortir
( ho tenen realivament molt aprop) .
2- l ´atltea d´aqui, se l´hi aha de oferir oferta amnb hotel a uns preus asequibles. La combinacio foins a PS no es rapida, i segons d´on vinguin han de matinar moltissim.
3- potenciar els atractius de la cursa (bastant dura). pera amb tram molt interesants com el pas per dintre dels carrers del poble, aixi com el recorregut seguint el marge del riu. a part de la pujada sempre dura entre bosquos, iuna baixada de por, rapidissimna com poques.Aquest any m´agradaria tornar a repetir, mes que res per correr amb mes gent, perque la cursa dona per parlar i disfrutar del paisatje.
Anims i bona promocio
24 d'agost de 2007 a les 13:52 #8168
CritMembreUieps, bona notícia per l’atletisme de ponent!
Bona data, enguany per alguns amb pont i tot. Estic amb el company que cal oferir alguna oferta hotelera.
Ànims!
crit
24 d'agost de 2007 a les 14:00 #8169
NeusParticipanthola…si s’han fet algunes modificacions respecte a l’any passat com el canvi de dia… Respecte el tema que comentes dels allotjaments també s’ha tingut en compte i a partir de la setmana que ve al link de la pàgina de l’ajuntament hi apareixeran els establiments i les ofertes….i el tema del recorregut (ho dic sense saber-ho del cert) és el mateix de l’any passat..és díficil canviar el recorregut…és una vall tancada i no és fàcil que hi hagin autoritzacions per tallar la N-230, és per això que l’arribada no és al poble, i el fer un recorregut pel riu també és complicat perque tot el recorregut no podria ser per terrenys del municipi del Pont….però està bé el fet de dir-ho perque des de l’ajuntament segur que en prenen nota de cara a millorar-ho.
L’any passat jo també la vaig córrer, en tinc bon record, m’ho vaig passar bé…..i com tu també he fet algunes suggerencies a l’organització i en nom d’ells i en el meu com a Pontarrina et donem les gràcies i t’esperem al Pont el 4 de novembre.
24 d'agost de 2007 a les 16:22 #8173
Artur42ParticipantJo vaig néixer al Pont -no cal dir quants anys en fa d’això- per tant entendreu fàcilment que tingui moltes ganes de córrer aquesta mitja marató. No hi faltaré!.
Salut
24 d'agost de 2007 a les 16:25 #8174
CritMembreTres setmanes abans de Donosti, pas hi aniràs tot sol!!
Salut
24 d'agost de 2007 a les 16:41 #8178
JokerParticipantCau molt bé en el calendari dels que anem a Donosti, es veritat! La tindré ben present. 😉
24 d'agost de 2007 a les 16:47 #8179
homedferroMembrejo no només la vull tenir present, si no que vull ser-hi present !
24 d'agost de 2007 a les 18:21 #8182
Artur42ParticipantDoncs s’haurà de muntar també un dinar Km0 Ponent.
Neus, ves encomanant taula que sembla que pujarem uns quants.Salut.
24 d'agost de 2007 a les 18:42 #8183
CritMembreSempre acabem al mateix lloc, a taula 😆 😆
I com m’agrada!
Ens estem fent grans… que no vol dir grossos….
salut
24 d'agost de 2007 a les 20:13 #8185
NeusParticipantQuote:Doncs s’haurà de muntar també un dinar Km0 Ponent.
Neus, ves encomanant taula que sembla que pujarem uns quants.Salut.
el tema del dinar em sembla molt bona idea, a més al Pont compten amb molts bons restauradors…..
així que ja podeu començar a fer la llista….
i a entrenar…. una miqueta nomès!!!!
neus27 d'agost de 2007 a les 20:29 #8252
Artur42ParticipantDINAR A EL PONT DE SUERT
Artur42, Sílvia i JúliaNo em feu quedar malament al meu poble, eh?
27 d'agost de 2007 a les 23:11 #8257
segarrencParticipantSalut companys,
Jo si que et podria fer quedar bé!!! Apart de que actualment m’arrossego, treballo de nit. Com deia el mestre de llatí "tempus fugit", no fa pas massa que era capaç de plegar, fer un cafè amb llet, agafar el cotxe i anar a córrer una mitja. Ara no et voldria fer passar el mal tràngol d’haver-te de preocupar al teu poble per aquell que van recollir les assistències :oops:. Haurà de ser una altra vegada, però no pas per falta de ganes!!!
Una abraçada a tots.
28 d'agost de 2007 a les 13:11 #8262
Artur42ParticipantÀnims segarrenc ❗ a més, encara falten molts dies per a la mitja del Pont.
Salut
5 de setembre de 2007 a les 12:28 #8434
homedferroMembreEp !!!
si seguiu l’enllaç tot fent un clic just aquí hi trobareu una mica d’informació i podreu descarregar-vos el díptic de la cursa, on hi figura la butlleta per l’inscripció.
Algú ha dit alguna cosa de dinar Km0???
Els de la terra…. busqueu el lloc!!!!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.