II Mitja marató de Sabadell, 09/09/07
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
31 de juliol de 2007 a les 21:08 #1944
bruParticipantIeeeeeps,
El dia 9 de setembre es fa la segona edició de la mitja de Sabadell, ciutat que està al costat de Terrassa 😉 .
L’any passat vaig correr la primera edició, amb molta calor. El fet que comenci a les 10h, tambè hi ajudaDe totes maneres, es un bon test de cara els que farem la marató de Berlin, just tres setmanes desprès.
Us passo l’enllaç de la cursa:
Salut
23 d'agost de 2007 a les 11:08 #8155
cargolParticipantHola companys:
Com diu Bru es una bona (l’única) oportunitat de correr una mitja a tipus de test pels que preparem alguna marató a finals de setembre.
Fora bo coincidir a veure si fem un grupet i podem anar junts amb un o dos vehicles.
Salut i milles.
Abel24 d'agost de 2007 a les 20:57 #8190
baldatoParticipantEstoy pensando en hacer una locura en zaragoza…
Esta media me iría de coña…
A ver si algún buen entrenamiento me sube la euforia y allá que vamos…
Igual hablamos….3 de setembre de 2007 a les 9:47 #8373
Ja estic inscrit i segurament aniré amb Bru.
Si algú més s’anima ja ho dirà.
Ull el termini s’acaba el dimecres 5 de setembre.
Salut i milles.
Abel3 de setembre de 2007 a les 13:12 #8378
martaParticipantNosaltres també hi volem anar tot i que encara no hem fet la inscripció.
Quant estiguem inscrits ho confirmem.
4 de setembre de 2007 a les 21:32 #8422
martaParticipantJa estem inscrits!!
Ens veiem diumenge!!
7 de setembre de 2007 a les 21:15 #8510
bruParticipantIeeeeps,
Com que molts farem alguns Kms previs a la sortida, quedem a les
9’45 sota l’arc de sortida
Salut i fins diumenge 😉
8 de setembre de 2007 a les 10:18 #8514
ROMA34Participantestimat bru :
quan vagis a Lurdes a demanar que no et lesionis per sobredosis de competició i entrenament ….
hem truques que jo vindré amb tu
una abraçada crack
9 de setembre de 2007 a les 15:45 #8520
martaParticipantFOTO KM0
Aneu posant les vostres!!
9 de setembre de 2007 a les 17:16 #8522
Com veieu a la foto (gràcies Marta uns quants km0 hem anat a veure als "seballuts". Bon ambient i saludant al grup de Borges i gent de l’agermanada Corredors.cat.
Cursa amb molta humitat i calor, 2 tombs a un circuit i patiment, al final quasi com l’any passat que també la vaig correr, però una mica pijor, M’he esforçat per baixar de 1 h 30′. No estic al meu millor moment, però la culpa (crec) es dels antobiotics que estic prenent per un caixal que m’han tret. Espero estar be per Berlín.
Però crec que 3 son els protagonistes avui, un Bru que està imparable, i ha fet una bona cursa, un altre Mireia que ha estat incontestable, ha fet primera i a més amb diferència i finalment
Eli que ha baixat 15′ la seva marca.
Hem marxat ben abrigadets amb una samarreta i una parka folrada molt xula de color vermell.
Ara a descansar i demà passat ens veien a Termens.
Salut i milles.
Abel9 de setembre de 2007 a les 19:41 #8524
FrankParticipanthe acabat!!
aquest seria el resum del dia atlètic que he viscut, he assolit l’objectiu principal que era acabar-la encara que fos caminant, i així ha estat, els 2 darrers kms els he fet caminant.
No estic preparat ni per mitja, i vaig a fer una marató
De fet quan al juny ens vam proposar fer una marató, era per començar a córrer i això ho estem aconseguint.
Acabaré la marató de Berlin, però caminant està clar.
9 de setembre de 2007 a les 19:52 #8525
martaParticipantTot i arribar amb temps, després de la foto he anat al cotxe i quan tornava he sentit el tret de sortida!
Volia anar amb l’Eli, passo per sota de l’arc 1’30” després de la sortida, i en Frank 2 minuts després.
Intento fer els primers km ràpid, però em trobo amb la pujada i penso que si vull rodar a 6′ no he de tenir les pulsacions tant altes. Afluixo i vaig fent, al final m’avorreixo una mica, tantes ziga-zagues!
No em puc queixar havent començat a entrenar a l’agost.
Conclusió: Satisfacció de la poca feina feta fins ara però ben feta!
9 de setembre de 2007 a les 20:12 #8526
EliParticipantLa causa Marta que anava mirant a la sortida i no et veia, i mira que m´hagués anat bé anar amb tu, ja que m´he agobiat bastant (massa calor i aborriment), i això que he donat una estona la tabarra a un que duia al costat, però el pobre no podia parlar gaire…
Bé, dins del que cap estic contenta, ja sé que és un temps bastant dolentot, però el poder rebaixar-lo m´ha animat bastant.
A Térmens us vindré a animar (a la tarda ja sortiré a fer el que em toca pel canal, això si, a l´ombra!)
Res, que us he vist molt bé i molt forts a tots !!
Si no hi ha res de nou ens veiem a Térmens.10 de setembre de 2007 a les 7:33 #8531
PILIborgesParticipantHOLA FRANK,
JA TENS COMPANYA PER LA MARATO DE BERLIN, JO TAMBÉ NO ESTIC PROU PREPARADA, PERÒ INTENTARÉ ACABAR CORRENT, CAMINANT
JA ENS VEUREM I PARLAREM DE L´ESTRATEGIA ….
FINS AVIAT, SALUT I ANIMS , BERLIN ENS ESPERA
10 de setembre de 2007 a les 13:21 #8536
JFKParticipantNo pot ser que el Bru vaig a totes les curses…Que tens un germà besó? Com i quan et dopes? El de la foto ets tú o un maniquí? T’ho juro però no ho entec, estas fet un TORO.
Fóra bromes i enhorabona a tú i a la resta de companys.!!!!!!
Salutacions.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.