I Vertical Cabanera, 5 setembre 2010. Vall Fosca
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
18 de juliol de 2010 a les 13:17 #2832
Ivan O.ParticipantIeep!!
Tal com us vaig prometre, aquí us deixo un nou repte sobre tot per aquells que us agrada el desnivell i en aquest cas en un entorn inmillorable:La Vall Fosca.
En la línia de les Roies de Cardet i de la Cuita, neix la Vertical Cabanera on l’estrella n’és el Montsent de Pallars (2883m)i l’espectacular recorregut per arribari.
Us deixo l’enllaç de la pàgina web ja que aquesta parla per si sola: http://www.verticalcabanera.com8 d'agost de 2010 a les 21:34 #27538
bruParticipantIeeeeps,
Fa molt bona pinta….em sembla que no m’ho perdre!!!

Salut
9 d'agost de 2010 a les 14:10 #27545
SaltamartíParticipantAu,
Ja hi he caigut, ara no podré resistir la tentació d’inscriure’m.
Aquesta si que és de muntanya total.
Una pregunta,
sed i luigi
Jaqueta paravent és la jaqueta que ens van donar a la marató de la Sénia? És que no se que és. Si algú ho sap.
I jo havia de descansar de córrer? :side:
12 d'agost de 2010 a les 20:15 #27558
Ivan O.ParticipantIeep!!
Només animar als que esteu dubitatius, que hem consta que sou uns quants, que el temps màxim que dóna l’organització és de 8 hores per a completar la pujada i la baixada, apte per a tots els públics sense cap dubte.
Pels que vulgueu anar a donar-ho tot teniu l’incentiu dels trofeus, però l’important és que disfruteu de l’entorn, de l’ambient i d’un bon dinar!!
Ens hi veiem!!!
http://www.verticalcabanera.com12 d'agost de 2010 a les 21:58 #27560
bruParticipantIeeeeeps,
Ja m’hi podeu comptar!!!!

Salut
25 d'agost de 2010 a les 6:55 #27613
Ivan O.ParticipantBones!!
A falta de dues setmanes aproximadament, el ritme d’inscripcions és força bó per tal de ser-ne la primera edició, ja superan la seixantena d’inscrits. Recordeu que els 100 primers disposarán d’un buff exclusiu de la proba a més a més d’una samarreta, habituallaments i d’un bon dinar..Ningú més s’anima??
Ens hi veiem!!!
http://www.verticalcabanera.com25 d'agost de 2010 a les 14:25 #27616
SaltamartíParticipantEls 100 primers de què?
Un buff pels 100 primers, i perquè no per tots? encara que ningú ho diga, quedarieu milló un buff per tothom o res. Ho dic pels comentaris que sempre sento a totes les curses i crec que hauria de ser així.
Ara mateix ho tinc difícil per fer-la
.l’any vinent potser sí.
Salut i sort.
26 d'agost de 2010 a les 7:39 #27625
bruParticipantIeeeeps,
Inscrit!!!!!!
26 d'agost de 2010 a les 16:06 #27636
Ivan O.ParticipantIeeep!!
Oferim buff als 100 primers per la simple raó de que només en tenim 100, ja que és un obsequi d’un patrocinador, no pel fet de no voler donar-ne més sinó per que quedariem pitjor no dien res als participants i després donar-ne a uns si i als altres no, no creus??No hi ha més.
Bru!! Ens veiem per la Vall Fosca!!
Qui s’anima més..??
26 d'agost de 2010 a les 16:23 #27638
saltamargesParticipantTot i que m’ha costat decidir-me he fet un cop de cap i apa!!!! inscrit també!!!
Tenia algunes raons per no fer-ho:
-Això de només pujar no em va gaire.

-Suposo que encara estaré trinxadet una setmana després d’haver fet els carros de foc.:S
-És festa major a Sanaüja i això vol dir que la nit de dissabte haurem de fer una miiiiiiiica de bondat.:silly:Però una cursa al Monsent no me la podria perdre!!!!!!
Hi entreno molt sovint per allà i us asseguro que la cusa serà un passada!!!!
Apa animeu-vos i uno us la perdeu!!!!
27 d'agost de 2010 a les 15:49 #27651
SaltamartíParticipantÉs veritat, costa molt organitzar una cursa i negociar amb els patrocinadors.
Jo me la perdré
, espero recuperar-me pel any vinent:dry: . Aprofiteu els que pugueu, hi ha moltes curses, moltíssimes.Cada cop més.
Els qui hi aneu, sort i a gaudir-la!:woohoo:
29 d'agost de 2010 a les 19:00 #27675
Xavier de la Fuente LópezParticipantBua primera ara si cursa de montanya!!!! A tope!!!
Ahir vam anar Bru a fer montalegre res 12km de res amb montanya i tinc unes ajulletes quadriceps!! M’espera una bona però disfrutarem a saco!!!
Una cosa, els pals aniran be??? o molestaran??
Salut, quilometres i diumenge xavi i joan aneu-me preparan o reservan una bona botifarra per dinar.
30 d'agost de 2010 a les 14:16 #27683
bruParticipantIeeeeps,
Com està el tema dels pals…els portem??? aigua???? ambulància???

Salut
31 d'agost de 2010 a les 6:43 #27688
Ivan O.ParticipantIeep!!
Ja queda menys..això ja ho tenim!!!
Pel que fa als pals i a l’aigua va al gust del consumidor, evidenment no és obligatori portar-ne, però segons l’experiència de cadacú en aquest desnivell farà decantar als participants.Els que anirán al capdavant us asseguro que no en portarán i la plebe ( com jo) us asseguro que en portaré.
L’aigua ja és més personal, a la meitat del recorregut ( 2150m) i al acabar, tindrem avituallaments, de ben segur que veurem gent amb camelback, amb botellins a la cintura i d’altres sense res.
També hi haurà servei d’ambulància.
La xifra de participants ja es va apropant als 100.. qui més s’anima??
Ens veiem!!
http://www.verticalcabanera.com31 d'agost de 2010 a les 13:18 #27692
JokerParticipantbru ha escrit:
Quote:Ieeeeps,Com està el tema dels pals…els portem??? aigua???? ambulància???

Salut
Un paio com tu…per a que vol els pals?!!!!

Molta sort a tots!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.