I Cursa dels Templers de Lleida, 17 de juny de 2007
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
5 de maig de 2007 a les 11:08 #5713

CritMembreDemà a Tàrrega busca el Bru i te’ls donarà…
5 de maig de 2007 a les 16:10 #5723
homedferroMembrei els que no estiguem demà a Tàrrega???
on en podrem trobar??
6 de maig de 2007 a les 5:42 #5727
km0Superadministrador6 de maig de 2007 a les 16:34 #5719
EliParticipantMoltes felicitats als organitzadors pel tríptic , és maquíssim!!! També hem trobat molt bé amb el Xavi el facilitar la inscripció de forma col.lectiva, i el detall de que a partir de 10 atletes és més barat. De ben segur que serà una cursa exitosa i que se´n parlarà Ponent enllà.
MOLTES FELICITATS!!6 de maig de 2007 a les 19:04 #5730
rafameleroParticipantHola, he estat una mica desconectat del forum per motius de feina i a més he descansat després de la mitja de Lleida.
M’he mirat el tríptic i la veritat es que pinta de maravella. Estic segur que serà un èxit total.
A més amb els premis que heu possat em sembla que tindrem molt nivell
, però si que us he de dir que hi haurà una legió de magrevins a la cursa.La setmana que ve m’inscriuré.
Enhorabona ja, per tota la feina que esteu fent. La veritat es que treballant així es molt dificil que les coses no sortin bé!
7 de maig de 2007 a les 6:50 #5736
mireiaParticipantHola a tots!
Després de tant de temps sense escriure…ara torno a ser present.
Moltes felicitats pel tríptic!És una passada, està molt treballat i he flipat amb el recorregut. Es tallaran carrers importants i que circula+ el trànsit no?M’agrada molt.
suposo que haureu fet les mil i una per poder aconseguir realitzar aquest circuït.
Un consell, que segur que el teniu pesent, però per si a cas, a la Mitja marató de Tarragona, la setmana abans posen cartells o avisos del recorregut i l’hora de tancament i apertura dels carrers aproximadament per tal de conscienciar als veïns de la present cursa. Així, les queixes són mínimes. Us ho comento pq el recorregut es realitza per carrers bastant transitables. I tb penso que és una manera que la gent s’enteri de la cursa i de que surti al carrer. Moltes vegades n’hi s’enteren d’events així.Bueno era un consell, pq quan ajuda a organitzar la mitja de Tarragona era una de les coses que tb teniem presents.
Fins aviat
7 de maig de 2007 a les 7:54 #5738
HacheParticipantTRÍPTIC DE LUXE…………
PER UNA CURSA DE LUXE…………..
UNA PASSAAAADAAAA ❗ ❗ ❗ ❗
7 de maig de 2007 a les 8:20 #5739
JFKParticipantQuina passada de tríptic. enhorabona!!!!
Hem poso a la vostra disposió per repartir-lo per la zona de Tarragona en podria deixa un grapat al decathlon,….
Un altre suggeriment; com que teniu un patrocinador que es Turisme de Lleida, perque no es fica amb contacte amb Turisme de Tarragona i en deixa als seus punt d’informació? Vaja es una idea.
Dóno suport a l’idea de la Mireia de possar cartells anunciadors.
Molta sort companys….
Jo m’apunto ara.
7 de maig de 2007 a les 12:21 #5740
ÁlvaroParticipantCompanys,
Encara no ens podem inscriure per internet?
:
:Que no em vull quedar sense plaça!! Tanta repercussió mediàtica, em fa por de quedar-me fora. 😉
7 de maig de 2007 a les 17:31 #5744
txitx17ParticipantHola companys….
Felicitar-vos per l’organització. El recorregut em sembla una passada i ja era hora que s’organitzés una cursa "totalment urbana".
Per suposat podeu comptar amb mi per córrer i si necessiteu algun cop de mà ho faré encantat.
Serà una cursa històrica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!7 de maig de 2007 a les 19:55 #5750
CritMembreBones,
A mitja tarda s’han obert les incripcions a turisme de Lleida, ja hi havia algun atleta que hi havia passat abans. 😳
A atletisme.com estan a punt d’obrir.
Salut
7 de maig de 2007 a les 20:24 #5753
Artur42ParticipantFalta més d’un mes pel dia de la Cursa Templers i ja hem tingut més de
2000
lectures en aquest fil.
Salut.
7 de maig de 2007 a les 21:06 #5764
JulietaParticipantHola a todos. Llevo muchos dias siguiendo sus comentarios, pero hasta hoy no me decidí a escribir un texto. La presentación la dejaré para más adelante. Sólo queria decirles que me encantó el programa y que encontré muy atractivo el circuito. Espero que una mala guardia no me impida correr una buenísima carrera.
Saludos
Julieta
7 de maig de 2007 a les 22:00 #5766
jordigràciaParticipantEiii, Felicitats!!!, Un trìptic de luxe per un 10.000 de luxe.
8 de maig de 2007 a les 6:30 #5773
km0SuperadministradorInscripcions obertes
Inscripcions obertes
Inscripcions obertes
Inscripcions obertes
Recordeu el Procediment
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.