I CURSA DE MUNTANYA FIRA DEL BLAT STA COLOMA QUERALT 29/4/07

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    porcalleocho
    Participant

El proper dia 29 d´Abril es celebra la primera edició d´aquesta cursa de muntanyas i caminada popular. La cursa esta dintre dles actes de la Fira del Blat que es celebra aquell cap de setmana a Santa Coloma de Queralt.
    La distancia es de aproxiomadament 13 km i es desenvolupa en la seva major part per camins .
    La soritda es donara a les 10 del mati tant per corredors com per caminadors del centre de la vila.
    Hi haura entrepa de botifarra i beguda a tots els participants.
    El preu de l´inscrpicio es de 5 euros i es pot fer als seguents llocs:
    Oficina Turisme Sta Coloma
    Internet: email : clubatleticsantacoloma@hotmail.com
    Numero cte La Caixa 2100-0049-60-0101197248
    La cursa esta limitada a 200 inscrits.

Recorregut: 3 primes km de pujada, 1 km baixa, 2 km mes de pujada i la resta baixada fins a meta

albertbo
    Participant

En prenc bona nota, però haurà de ser un altre any. Aquell dia estaré a l’altra punta de país, a Empúries, però ja hi haurà algú que hi anirà i ens dirà què tal, ja…

porcalleocho
    Participant

AVUI HE FET L´INSCRIPCIO PER AQUESTA CURSA DE MUNTANYA, COM LA DEL TEMPLERS TAMBE ES LA PRIMERA EDICIO I S´HA DE VEURE COM ES.

porcalleocho
    Participant

Sempre es de agrair una nova cursa al calendari, i mes si es de montanya.
    Santa Coloma acull aquesta primra edició amb molt de respecte. Si be el club organitzador el Club Atletic Sta Coloma te experiencia en l´organitzacio de cursa (Mitja Marato per Relleus), aqui s´enfronta a un nou repte. Una cursa de muntanya amb caminada popular inclosa. La feina de promocio estava feta i sols quedava que el dia de la cursa la gent respongues. En total mes de 60 cooredors i quasi un centebars de caminats. I així va ser. Encara que el temps va fer que alguns corredors del Tarragones i Alt camp,no vinguessin al aixerca-se amb una forta pluja. Tot al contrari de Sta Coloma Q, que no havia plogut i no va ploure durant al cursa.
    La cursa va comença puntual desde la plaça major?, per devant 13km (14 realment ) sota un cel tapadot i amenaçant, i una temperatura frescota. Primers metres per dintre le poble, per enllaçar amb una cami,i un menys d´un qulometre una pujada explosiva que ens va caminar a mes d´un. Un cop dalt i recuperat l´alé comencen a gaudir d´un paisatje tipic de la Baixa Segarra. Encara que la vista es espectacular no pots perdre de vistra el terra. Camins amb pedres, corriols cubert d vegetació, branques. En les trams de baixada avanço al meu company de club, el meu superiort pes em fa baixar mes rapit. Als trams plans i de pujada ell ell em marcar el ritme. A partir del km 4 enfilem cap al punt mes alt de la cursa, sobre els 840 metres. A partir d´aqui la tendencia es baixar, planejar alguns trams. Fins al km 12 anen a tope, ja rebentare, i aixi va ser. Curva tancada i 150 metres pel mig d´un sembrat acaban de cremar les ultimes forçes. D´aqui a meta regulant que els corredors de darrera no ens agafessin. Entrada als carrers de Sta Coloma i arrivada a la Plaça despres d´una pujada d´interminables escales. El meu temps final 1h14´14¨. Beguda, i entrapa de lloganissa o butifarra. I conversa amb gent de l´organització, i d´altres corredors. Vaig coneixer al Toni Duart corredor de Segur de Calafell que ha fet dues vegades la Maratho des Sables, i gran afeccionat a les curses de muntanya.

Felicitats a l´organització. Potser recomanaria que la gent que surt caminant ho fes un hora abans io be els posessin un circuit mes curt. a fi de concentrar mes la arrivada de a lgent i que no s´allargues tan de temps.
    Us la recomano de cara a properes edicions.

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.