I CURSA DE MUNTANYA DE MONTBLANC, 17 de maig 2009.

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Saltamartí
    Participant

Hola companys,

M’he decidit a fer aquest fil, tot i que ja no hi sou a temps per apuntau-vos-hi, qui sap!

Em sap greu no haver creat abans el tema. He vist que som uns 60 inscrits, només el 14% són dones. Tot servirà per poder explicar-vos que tal, per l’any que bé.

Si hi ha algú que hi va, dir-vos que jo també hi seré. Pels que us agradaria anar-hi penseu que hi ha una caminada i potser hi esteu a temps. De tot podeu absorbir més informació a http://montblancxtrem.blogspot.com/

La tenim tant aprop! :blink:

Ànims!

kaiser
    Participant

A la web hi diu que prorroguen les inscripcions fins al 15 de maig o fins que s’acabin les places!

bru
    Participant

Ieeeeps,

He fet un cop de cap (…un de tants…:blink: ) i m’hi acabo d’inscriure :)

Fa molt bona pinta i Montblanc es a tocar de Ponent :)

Salut

Saltamartí
    Participant

.
    .
    .
    Pimpam eh Bru quina rapisesa i em sembla que tens dues curses de muntanya seguides. Ei saludem si em veus, mira no se perquè però no et reconec mai a la primera i mira que varem compartir un tros de la marxa dels castells.

Salut!

Saltamartí
    Participant

Ai ai ai, que la tenim aquí.

Necessito forces per córrer el diumengeeeeeeeeee :angry:

Ei, d’entrada agrair-vos l’organització d’aquesta cursa, m’encanta aquesta muntanya, però, no hi he fet massa caminades i aquesta és una bona oportunitat.

:cheer:

Salutacions!

bru
    Participant

Ieeeeps,

Ja tinc ganes de ser-hi, a veure quina una ens han preparat aquests de Montblanc :)

A veure si ens veiem xavvier!!!! ai ai ai … ;)

Salut

Saltamartí
    Participant

En Tomàs ens ha promès que ens abaixaria les temperatures.

Una mica de núvols!

Jo segueixo desinflat, però surto a córrer encara que sigui a mig gas.

Espero acabar-la amb 3,5 hores.

Saltamartí
    Participant

Ja està, a la muntanya vaaaaaa.

Resulta que tinc una petita recuperació de forces, em trobo com a Sanaüja, espero gaudir de la cursa de Montblanc igual com vaig gaudir a Sanaüja. Podré anar més ràpid, ja que la cursa és més curta i suposadament més fàcil o potser no tant dura com la de Sanaüja.

Apostes:

Mmmmmm. Jo dic que tardaré 3:20 :P

A sanaüja vaig dir, crec, de 3 a 3:30 i vaig acabar amb 4:04 :unsure: Ara ja se de que va, l’any que ve amb 3:40 estaré molt content.

Ens veiem diumenge. amb 100×100 fondistes de Tàrrega i km0’s i altres clubs que no se si llegeixen el fil.

Fins diumengeeeeee!

Salutacions!

Saltamartí
    Participant

Au, podrem assistir a una sortida amb el campió de Catalunya.

Serà curiós veure’l sortir disparat. Quan temps farà?

Ho he mirat bé i es pot seguir la cursa des de Rojals, molt segur que es podrà veure com corren des de Rojals o Rojalons, no us ho puc assegurà, però jo hi he fet alguna caminada per Rojals i si no fos perquè corro a la cursa, hi aniria a veure que tal.

Una cosa és segura encara que no vegeu els corredors, que segur que algú es veurà, podreu gaudir d’una vista enormement impressionant, des de la església.

L’any que ve, de molt segur que hi haurà molta més gent interessada.

Salut i sort!

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Desprès del gran dia d’ahir ;) , marxo cap a Montblanc amb l’expectativa de trobar-hi una molt bona cursa de muntanya :)

Fins ara!!!!

Salut

Saltamartí
    Participant

Hola companys,

Cursa perfecta.

Estat de forma perfecta, m’he trobat molt bé tota la cursa.

He saludat, o més ben dit m’ha saludat el bru, encantat, per cert, t’ha aguantat el dorsal? Jo he aconseguit arribar amb ell, 8 agulles. L’any que ve segurament el posaran més fort.

També em parlat amb altres fondistes i he conegut al que li diuen el palillos, agradable i divertit. Les curses de muntanya tenen molta alegria i simpatia.

A destacar:

Avituallaments de sobres.

Molta ombra creada per la pròpia vegetació. Són boscos amb molts arbres.

La gent ha quedat molt contenta i l’any que ve segurament doblaran els participants.

Salutacions :woohoo:

bru
    Participant

Ieeeeeeps,

xavvier, encantat d’haver-te saludat,a tu i a tota la teva tropa!!!!!!!

Cursa per apuntar-la al calendari per l’any vinent, m’ha agradat molt!!!!

Sense cap problema per aparcar, parking al costat mateix de la sortida i arribada. Donaven el dorsal i al final de la cursa, menjar i la bossa del corredor dins de l’esglèsia de Montblanc :)

Organització molt atenta amb tots els corredors, i samarreta tècnica molt “xula”!!! :P . Al final, sorteig de molts regals, llastima que no me n’ha tocat cap :angry:

Sortim a les 10h, tres kms per Montblanc i de seguida ens enfilem cap un corriol cap amunt. Pujada fins al km 13-14, però amb petits plans que et deixaven respirar un xic, tot per un corriol ombrívol enmig d’una vall al voltant de Montblanc.

Baixada molt ràpida, major part per pista, i per corriol però poc tècnic, ideal per tots aquells corredors que es volen iniciar al mon de les curses de muntanya ;)

M’he trobat molt bé durant tota la cursa, i he aconseguit baixar de 2h, al final, 1.57…molt content, entrant entre els 15 primers!!!

A veure si l’any vinent hi han més km0!!!!

Salut!!!!!!!!!!

Luigi
    Participant

Molt bé companys. L’apuntarem a l’agenda

bru estàs en un gran moment de forma :)

Saltamartí
    Participant

Fixeu-vos l’entrenament de Just Sociats el dia abans de la cursa de Montblanc.

He trobat això:

http://muntanya.aaeet.com/noticies.php?asso=1#287

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Impressionant…diumenge estava com nou!!! ;)

Salut

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 16)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.