I Cursa Corriol de Solsona 10800m 13-05-2007
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
26 de febrer de 2007 a les 14:17 #1775
txinParticipantBenvolguts amics, primer de tot: FELICITATS per aquesta nova finestra de trobada de gent que ens agrada córrer.
En segon lloc, fer-vos saber que, a Solsona s’organitza una cursa que discorrerà bàsicament a través de pista forestal i corriols de bosc, bo i coincidint amb la fira agrícola de Sant Isidre. És un recorregut força interessant atès que aproximadament a mitja cursa, i enmig del bosc, es passa pel Pont de la Frau, un aqüeducte de pedra molt antic, i que sorprèn perquè està perdut entre els pins. Us passo les dades,
I Cursa Corriol de Solsona
Dia: 13-05-2007
Hora: 10.00
Lloc: Parc Mare de la Font – 25280 SOLSONA (Lleida)
Preu: 7€
Distància: 10800 m
Eps! I regalen un ganivet pallarès.Web de la cursa : http://es.geocities.com/fsolsones/
tel info 68712523226 de febrer de 2007 a les 17:30 #3905
lagartijaParticipantHola!
Ara que he començat no voldria pas aturar-me! 😆
Crec que aquesta la faré. Algú em pot dir si es molt dura? Algú se la prepara?Salut!
26 de febrer de 2007 a les 18:36 #3907
bruParticipantIeeeps,
així m’agrada lagartija, que no pari la cosa, que no pari….. 😆 😆
Salut i endavant
26 de febrer de 2007 a les 20:18 #3910
CritMembreDoncs si aviat em refaig anirem cap a Solsona…
Perquè és una ciutat que em porta records…
Perquè el paisatge no té preu…
Perquè és una inciativa en favor de l’atletisme popular de Ponent i es mereix un gest de suport.
Salut
26 de febrer de 2007 a les 20:56 #3912
bruParticipantIeeeps,
Coi, si ens recuperem aviat, ja podeu contar amb mi!!! 😆
I a part del paisatge, a Solsona es menja de conya!!!! 😉Salut
26 de febrer de 2007 a les 21:04 #3913
CritMembreUn dinaret a Sant Llorenç de Morunys???
26 de febrer de 2007 a les 21:26 #3918
bruParticipantIeeeps,
amb aquesta proposta, qui diu que no..eeeeh!!! 😉
Salut
26 de febrer de 2007 a les 22:31 #3924
ArctosParticipant😥 👿
Jo treballo. Però qui dubti d’anar ja li puc dir que no s’ho pensi dos vegades, allí els corriols son preciosos i lo difícil és adonar-se del esforç que un fa i és que la natura és espectacular.
Disfruteu-laSalut
26 de febrer de 2007 a les 22:32 #3925
martaParticipantJo i en Frank també i serem!
A mi, Solsona, també em porta molts bons bons records.
Però, no s’escauria més fer un dianar a Solsona?
27 de febrer de 2007 a les 16:15 #3943
txinParticipantBones amics!!
Kwantes lloances pel meu poble!! GRÀCIES
Espero veureus-hi a tots!!!
El recorregut, tal com la cursa, l’estrenem aquest any, i esperem que a tots us agradi.
lagartija: primer q tot, he llegit que t’has estrenat en mitja, ¡Felicitats! Havent estat a Balaguer diumenge passat, res complicat a Solsona, jejeje!
El recorregut, és quasi tot planer, únicament té una mica picat el començament, que durant uns 2-3,5km potser s’enfila una mica, però, amb alguns repetxunets per recuperar-vos, la resta, tot molt pla i tranquilot! (bé, això de tranquilot, dependrà de vosaltres…)
Salut i km, gent de ponent!28 de febrer de 2007 a les 10:12 #3976
lagartijaParticipantBon dia!
Txin si es així de "facil" de cap hi vaig!
A més amb una proposta de dinar! No em resisteixo!Salut companys!
1 de març de 2007 a les 14:43 #3999
km0Gestor de comptesNo se’n parli més:
Dia 13 de maig de 2007: I dinar km0 Ponent🙄
Perquè des de Solsona es veu tot Ponent?
Perquè al 2007 hi haurà:
I Cursa del Corriolet
I Cursa dels Templers
Com ho veieu? Una taula de 10 ja l’omplirem, no? 💡
Salut
1 de març de 2007 a les 16:02 #4006
segarrencParticipantSalut companys,
Queden molts dies i moltes curses encara fins arribar a la de Solsona, sense anar més lluny una setmana abans a Tàrrega. Txin, miraré de ser-hi tot i que a la vigília vaig a un casament a la tarda-vespre, amb tot el que vol dir això. Sempre que he anat a Solsona m’ho he passat d’allò més bé.
Ara que hi esteu posats company m’agradaria tornar a córrer la Solsona-Riner-Solsona, una de les curses més boniques que he corregut, l’última vegada fa un parell d’anys, que segur que molts dels que volten per aquí potser no coneixen perquè era força difícil assabentar-se’n i perquè potser no tenieu els mitjans per promocionar-la i fer-la més participativa. Una cursa preciosa. Sort a la gent de Solsona!
Una abraçada a tots.
9 de març de 2007 a les 8:03 #4224
KarriParticipantRenoi…
Atractiva cursa + bon dinar… això no ens ho podem perdre!
13 de març de 2007 a les 11:24 #4323
txinParticipantAixò està molt i mooolt bé. Ja veig que esteu programant un bon dia!
Si fos el cas que no coneixeu massa l’oferta gastronòmica de Solsona, podeu consultar aquí:http://www.elsolsonesinvita.com/catala/allotjaments.html
I si voleu dinar allà mateix, al parc on hi ha la sortida de la cursa, per no complicar-vos massa la vida:
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.