Half-Chalenge Barcelona-Maresme 24/05/09

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    homedferro
    Membre

Ep!!!

En Javatorr va participar (i de quina manera) en aquesta triatló!

Javatorr: Natació 43:58 T1 8:48 Bici 3:07:06 T2 6:19 Córrer 1:57:39 Temps Final 6:03:49

Natació: 1900 metres
    Bicicleta: 90 kilómetres
    Córrer: 21,197 kilómetres

Enhorabona!

kaiser
    Participant

FELICITATS!!

Volem crònica!!

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Un altre crack!!!! :woohoo:

Jordi Roma Lacasa pedala.cat ESP

Natació, 37:28

Bici, 2:48:09

Correr, 2:19:01

Temps final, 5:52:49

Salut

javatorr
    Participant

prometo crònica!

demà a la nit…

Només dir que es increible el fet de posar-se a la linea de sortida d’un esdeveniment com aquest.

Gallina de piel!

cargol
    Participant

Enhorabona companys:
    Jo hi era a Vilassar de Mar aquel diumenge corrent per la platja i vaig poder veure als esforçats ciclistes pedatlant sota un sol de justicia.
    Salut i milles.
    Abel

ROMA34
    Participant

molt curiós que jo i el Javatorr compartim aficions.
    les motos i els triatlons ….

espero que ens coneguem a la cursa dels templers o al triatló de Balaguer el dissabte :P

jo només havia fet el traitló de montanya de Balaguer, osigui que la meva experiéncia era molt minsa.

hem vaig comprar una bicicleta de carretera i un mono per nadar uns 4 mesos abans.

us aconsello que feu algun triatló, erem uns 2000 inscrits i l´experiéncia de nadar al mar tanta gent és bestial. Jo pensava que el motocross era molt dur però he descobert que al triatló tambè reps copets …

el circuit de bici hem va anar molt bé i va ser molt divertit i corrents vaig arrivar amb dignitat sense caminar …. que era el objectiu.

no m´imaginava que és pugués correr tan lent una mitja marató.

el millor de tot l´arrivada on estaven les meves dones i vaig poder arrivar amb la petita al coll.

quan acabes un triatló de llarga distáncia et donen una medalla i una samarreta on fica FINISHER !!!

ARA JA ESTIC PENSANT QUIN IRONMAN FARÉ AMB EL SR.BRU :(

By Keds
    By Keds
    Participant

ROMA34….

E S P E C T A C U L A R :woohoo: :woohoo: :woohoo:

(Ets un…. “Jumping Jack Flash”…un “Street Fighting Man”….un “Happy”…..Felicitats!!!)

javatorr
    Participant

Roma34, segur ens veurem a Balaguer (al distancia B )!

Si la teva experiencia era minsa… L’any passat vam intentar amb el Josep fer el triatló de muntanya. Amb la pena de no poder acabar-lo per problemes mecànics!

Després de la marató de barcelona se’m va acudir fer aquest triatló. 2 mesos per davant… sense entreno… sense material…

Gracies a un company que m’està ajudant vam establir un quadre d’entrenaments per assolir el repte. La bicicleta 90km! se’m feia molt costa amunt.

Doncs el diumenge començava el repte. Amb un neopré del decathlon i una bicicleta de préstec, però amb moltissima il·lusió.

Eren les 5 del mati i els dubtes sobre si havia entrenat prou, eren tan forts, que no podia esmorçar. Tenia una font de pasta… i no hi havia manera. Quins nervis!

Comença la natació! quin fred!!!!! Per que no vaig calentar a l’aigua!! Comencem a patalejar i vinga! Cops de braç…de cames. Es la part més angoixant de la cursa.
    El mar tampoc tenia ganes de ficar-ho fàcil i la desorientació va estar a l’ordre del dia. Per sort no vaig fer gaires metres de més.

Les primeres llagrimes d’emoció van ser al sortir de l’aigua, gallina de piel que deia aquell…

1era transició. No tenia pressa. Els primers trigaven 1.30. Jo… 8.30, està clar, no tenia pressa! ;D (hi ha marge de millora)

comença la bicicleta! Bestial 33 km/h de mitja fins al km 70 (inclús parant 3 vegades! una sortida de cadena i 2 de cabina…). A partir d’alli el vent em va dir que prou! que els últims 20 eren per patir. I si, a patir però gallina de piel altra vegada.

2a transició. Quin desastre. Qui em manava a mi deixar les sabatilles amb els cordons lligats (cagades de neofit!) 1.15 dels primers. 6.30 (i això que només m’havia de canviar les sabatetes…)

Comença la cursa a peu. Jo creia que ho portava controlat. les sensacions eren molt bones. I seguia amb el ritme 5′ que tenia programat. fins al km 15… allí es va acabar tota la gasolina de cop. 6km finals. No podia menjar ni beure… m’havien mullat els peus i tot era malestar…

Però 6h després de posar-me a l’aigua va arribar el millor del dia. Poder arribar a la meta i abraçarme a un nou repte aconseguit i a la meva dona!

javatorr
    Participant

El més dur de tot això es entrenar sol!

Però forma part del repte.

Ironman… 2010. Poser Lanzarote, potser Ironcat…

Quins nervis!!!

Arnau
    Participant

Gran Javatorr !!!

Aixo es nomes l’inici… Ironman 2010 !!!

Salut i kms

By Keds
    By Keds
    Participant

Javatorrrrrrrrrrr…..

E S P E C T A C U L A R :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Tu també ets un crack!!
    Felicitats.

S'està mostrant 11 entrades - de la 1 a la 11 (d'un total de 11)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.