Gore-Tex Series, GrandValira 5 i 6 juliol

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Arctos
    Participant

Bones,

Doncs ja tenim aquí aquesta cursa de muntanya.
    Dissabte per la tarda hi ha una cursa on és tracta de pujar lo més ràpid possible 1000 metres de desnivell positiu, concretament son 3,8kms i 935 metres.
    Diumenge fan una cursa de muntanya normal, amb pujades i baixades, de 16.5kms i 1350 metres.
    Aquest cap de setmana m’estrenaré en els kilometres verticals i com diumenge em toca treballar doncs no podré quedar-me a fer la cursa llarga.

Mes info http://www.verticalrunning.com/

Salut

Joker
    Participant

Un cap de setmana tan atapeït de muntanya i jo sense poder anar enlloc. 👿

En fi, resignació, ja hi haurà més oportunitats. 🙄 😉

Passa-ho bé cabreta! 😆

Arctos
    Participant

Bones,

Joker (abans madjoker) l’estiu esta farcit de curses així que tranquil i per a que vegis que tinc raó et passo info d’una cursa que fa molt bona pinta….III Carrera Boca del infierno http://asamun.blogspot.com/2008/05/informacin-iii-carrera-boca-del.html
    no tinc ni idea com estara per inscriure’s ja que sembla que havia molta gent desitjosa d’anar però tot es preguntar.

Per la meva part, i parlant de Andorra, vaig de novatillo a veure com és aixo del km vertical 😳 …..imagino que lo més semblant a una tortura agònica, però que collon* segur que m’ho passo genial, i com és per la tarda desprès sopar i….. sapiguent com m’afecta l’alçada segur que acabo molt CONTENT.

Salut

Pd Senyors moderadors a veure si talleu aquest cachondeo de nicks que es porta el Machoke jajaja 😉

Luigi
    Participant

Atenció amics,

Si teniu intenció de pujar a Hecho a fer la cursa de la Boca del Infierno (és Campionat d’Aragó), aquesta mateixa tarda han tancat inscripcions

Us podeu inscriure a la llista d’espera, sempre hi ha baixes

I així, em podreu acompanyar 😉

http://asamun.blogspot.com/

Luigi
    Participant

arctos

Molta sort a Andorra 😆

Luigi
    Participant

uix, que jo no he dit res del tema!

madjoker, perdó, ara joker 🙄 , vigila amb els canvis de nom i el Prince, que aquest paio ho va fer un parell de cops, però es va quedar igual d’enano i cabezón 😈 😯 :mrgreen:

Arctos
    Participant
    Quote:

madjoker, perdó, ara joker 🙄 , vigila amb els canvis de nom i el Prince, que aquest paio ho va fer un parell de cops, però es va quedar igual d’enano i cabezón 😈 😯 :mrgreen:

😆 😆 😆 😆 😆 😆
    GENIAL, quin fart de riure, Luigi ets un crack ❗ ❗ ❗

Joker em fa riure el Prince no pas tu 😉 que això del internete dona molt al mal entès.

Salut

Enric
    Moderador

Arctos, a mi justa al contrari:

El Prince no em fa riure i el Machoke si

Quote:
    Quote:

😆 😆 😆 😆 😆 😆
    GENIAL, quin fart de riure, Luigi ets un crack ❗ ❗ ❗

Joker em fa riure el Prince no pas tu 😉 que això del internete dona molt al mal entès.

Salut

Arctos, sort, disfruta a Andorra

Arctos
    Participant

Bones,

Uffff quina passada, quin plaer ❗ 😈 ❗ 😈 ❗
    Jo vull fer un altre km vertical, és una descarrega de patiment extrem, gust a sang, el cor a mil per hora i àcid làctic fins a límits inimaginables 😈 😈 llàstima que en 44’52” ja s’havia acabat, molt content per les sensacions viscudes però "trist" per veure que els de davant estan en un altre món

Gent, ho teniu que provar segur que també us agrada.

Va fer un dia genial, amb temperatura pels llangardaixos del secà ideal, tot i que els de muntanya deien que feia calor…. 🙄

Pujada infernal al estil Cuita del Sol, com a referencia d’una pujada més coneguda.
    Adalt unes vistes Pirinenques impressionants i de baixada amb el telecabina disfrutant en plan turista.
    Abaix trofeus, sorteig de material i pasta-party. Això sí, no busqueu un lloc on menjar una creppe en tot el país dels pirineus perquè nosaltres a les dos i pico del matí ho vam deixar estar….aquest país fora de l’època de neu esta mort…..o nosaltres no varem trobar la festa 😥

Diumenge no vaig poder quedar-me a fer la cursa de 16kms però el 26 i 27 de juliol fan a Cerler un altra prova i jo penso anar, sí o sí.

Salut

Luigi
    Participant

Enhorabona arctos per la cursa i la classificació 8)

Felicita a la teva amiga Mireia, doncs quedar davant la Teresa Forn (ja la coneixes…) o la Maria Bartolí és un gran resultat

Si t’interessa els kms verticals, ara ha d’estar al caure el que es fa a Vallter (a mi m’agrada més dir-li Ulldeter 😉 ), ho porta el Club d’Ski Camprodon. La seva virtut no és la informació, precisament 😯 De totes maneres, conec el recorregut. Ja hi seré al cas de la data 8)

Luigi
    Participant

Bé, no sé on posar aquesta informació, suposo que a l’amic arctos li deu interessar:

I Cadí Vertical

La Salle -Universitat Ramon Llull- té el plaer de presentar la primera edició de la Cadí Vertical, una cursa de muntanya de 1.000 metres de desnivell, en un recorregut total de 6km i que tindrà lloc el dia 28 de setembre del 2008 al Parc Natural del Cadí-Moixeró.

Més info: http://www.lasallenatura.com/CV/info.html

I un altre km vertical, aquest a Panticosa:

V Puyada Kilómetro Vertical de Panticosa

30 agosto – 6400 m

TRÍPTIC (hi apareixen 5 curses més…)

(Del Km Vertical de Vallter, no tinc cap notícia, no m’han contestat i l’altre dia hi vaig ser a Camprodon i no em vaig molestar en demanar-ho…)

Arctos
    Participant

Bones,

Luigi gràcies per la info….fa molt bona pinta 😈 .

Salut

S'està mostrant 12 entrades - de la 1 a la 12 (d'un total de 12)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.