Galarleiz mendi maratoia, 22 uztailak (22-07-2007)

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Crit
    Membre

Bona tarda,

Avui m’han fet saber el canvi d’adreça de la web. Una marató de muntanya (modalitat cursa o marxa) molt recomanable, resseguint fronteres a cavall de Castella, Cantabria i Euskadi.

Uns quants i quantes km0’s ja l’han provada, algun amb ganes de tornar-hi segons avui m’ha arribat… Un km0 Bisbalenc m’hi va enredar i jo vaig repetint el gest.

Galarleiz 🙄

Salut

bru
    Participant

Ieeeeps,

estava a punt d’obrir el fil quan un nen se m’ha adelantat 😆

Quins records…i quin pessigolleix a la panxa que em vé…me’l hauré de treure de sobre 😉

Salut

massa
    Participant

Jo enguany repeteixo,què no hi ha cap cargolet que vulgui venir…..

massa
    Participant

Us poso un petit resum de la prova:

Galarleiz Mendi Maratoia….

Tot comença el dissabte al matí a un quart de set hora en la que he quedat amb l’Enric que em passa a buscar a casa per anar fins a l’Ametlla del Vallès a recollir al Victor,per anar a trobar-nos amb la resta a Tagamanent a on hi ha l’abuelo,en mene i l’avi Mena,un cop allí anemcap a Calldetenes a buscar l’Eudal(cunyat de l’abuelo.
    A Calldetenes,esmorzem,no sense esperar-nos quasi una hora a ca la nena(que de nena suposo que en algún moment ho hauria estat,però ara nanai.
    Finalment arriba la noia encargada de fer-nos els entrepans i molt ràpidament ens els fa i ens els cruspim.

Sortim de Calldetenes a quarts de 9 i unes 5 hores i mitja més tard arribem a Zalla(Biskaia),lloc a on nosaltres,en Victor,l’Enric i jo tenim l’hotel,la resta el tenen en una població molt propera.
    Hi deixem la bossa i tots plegats en n’anem a dinar,força bé.

Un cop tips ens disposem a fer la migdiada tot mirant el Tour,a les 6 anem a recollir el dorsal i el xip i més tard a la xerrada pre-cursa.
    Hi ha en Ricardo Mejia(actual posseïdor del títol de campió del mon de curses de muntanya buff-skyrunning a tots ens fa molta il.lusió poder compartir una cursa amb ell,tot i que només el veurem a la sortida i escalfant…,el guanyador de l’any anterior Juanma Agejas,en Pedro Galarza(organitzador i alma mater de la prova.

Ens expliquen com és el recorregut(jo ja el conec d’haver-lo fet abans el 2002),ens passen uns videos molt interessants i a quarts de nou de la tarda en sortim.

Ens n’anem a sopar de tapes(molt bones i abundants pels baretos de Zalla,bé en un a on arrasem,ells acaben amb les voll damm.
    Després anem a jugar unes partides de futbolin(tot un clàssic)

Jo marxo a dormir molt aviat a un quart d’onze.

Diumenge,m’aixeco a les 5,15 una dutxa,afeitada i cap a esmorzar a les 6,15,una mica fluix,dues torradetes de pà bimbo amb mantega i melmelada+ suc de taronja natural.

A les 7,30 hem quedat amb la resta al parking d’Oxaran-Zalla(lloc a on es dóna la sortida dels autocars que ens portaran fins a San Pelayo(provicia de Burgos).
    Ens trobem i pugem al l’autocar,quan hi arribem,veiem la sortida dels caminadors a on hi va l’Eudal.

Fins a les 9,30 hora de la sortida dels corredors,xerrem amb tota una colla de gent coneguda del foro de "el atleta" com ara la mina,en Ppong,Pepevilla,samy4,Tahoces i molts més que ara no recordo,un escalfment suau un saludo al gran R.Mejia i cap a esperar la sortida.

La primera part per asfalt(un km i poc),la fem conjuntament amb l’Enric,l’avi mena i jo mateix.

A la primera pujada l’Enric,saviament es queda enrera,nosaltres continuem amunt,l’abuelo en mene i en Victor ja se’ls veu lluny i amunt.

Comença la primera(Zalama)de les 10 pujades que ens esperen amb les seves respectives baixades.

Arribem a dalt caminant a pas ràpid,agafem aigua i avall cap a la nou cim el Lamana Mendia,baixem lleugerament i cap a las campas de Salduero i cap al Balgerri Mendia(1.104m.).D’aquí nova baixada i amunt cap al Ilso de las Estacas(1.038m.),baixar i de nou amunt cap al Maza Pando Mendia(1.007m.),d’aquí de nou avall per tornar a pujar cap al Burgüeño mendia(1.037m.)
    De nou avall per un terreny ara una mica relliscós per mig d’unes falgueres a on poso el peu sobre una pedra,relliscada i ja sóc per terra.
    Fa temps que he perdut l’Esteve de vista i al Dragani al troton,no ha estat res un ensurt i prou,però em fa baixar amb més compte.
    La següent pujada és a la Nevera-Kolitza Mendia(820m.)
    Ja ens queda poc,anar fins al Garbea gana(km.36,7) i baixar fins a l’arribada.
    A on entro amb un temps de 4h50′.

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Felicitats massa per la cursa i gràcies per la crònica, he reviscut records de l’any passat 😆

A veure si el proper any coincidim i fem un bon grupet 😉

Salut massa i a veure si ens veiem força aviat :D

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.