Formula 1 .... buf!

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Enric
    Moderador

Enceto un fil, sembla ser que no tinc feina :S :

la Formula 1 i la que se nos avesina

A la Secretaria general de l’ Esport suposo que estan contents. Contents perquè un cop li vaig sentir dir al Secretari General, Sr Rafel Niubó, els que eren els objectius estratègics per la seva Secretaria general. Suposo que aspectes tals com el increment de la pràctica esportiva o el pla d’ instal•lacions els mirava dins un altre projecte, seria injust no reconèixer la feina que si va fer en aquesta direcció.

Crec recordar que eren 3 els objectius per l’ alt rendiment esportiu: (igual en manca algun, tinc poca ram)

– Una selecció catalana campiona del mon
    – Un jugador de tenis dins el top 10 de la ATP
    – Un pilot de formula 1.

Desconec si la actual Secretaria Sra Pruna te els mateixos criteris (no penso fer cap comentari sobre ella, no se fins on arriba la difusió de la nostra web, es pur instint d’ autoprotecció)

El que em va sobtar va ser el perquè d’ aquests objectius, dedueixo que evidentment son publicitaris i enfrontats als d’ altres països (Nadal, Alonso)

Tampoc conec si la selecció de Hoquei patins es pot considerar com a un altre objectiu assolit.

Però sembla ser que tindrem l’ Alguersari com a pilot novell, que de moment ja podria ser el mes jove a debutar a la F1 (primer record). Que diuen que la F1 es un esport, i d’ Alt Rendiment.

No se, ho deixo una mica per el debat si voleu. En tot cas, anoteu les paraules següents per si donen una mica de joc al fil:

Repsol, Banco de Santander, €, Sexta, Tv3, Alejandro Agag (¡!!), Generalitat, Adrian Campos, Eclestone y La Familia (llegir en italià), Alonso, enxufats, Racc, Circuit de Catalunya… per donar joc.

Segur que alguns son mes importants que d’ altres, de ben segur que alguns no tenen ni cap ni peus (o si, que coi fa el fastigós yernisimo del Agag aquí).

No se, l’ altre dia el Lorenzo a moto Gp va sortir amb l’ escut blaugrana al casc. Ja era Lorenzista, ara més.

Pot ser un toro Rosso correrà amb la senyera. Especulació pura, evidentment, però de Rapel sembla ser que funciono.

Gràcies Albertbó per recordar-me que amb el Guardiola la vaig encertar fa més d’ un any, no ho recordava, ja aprofito per avançar que el Sandro Rosell serà el proper president :P .

Doncs Formula 1.

M’ agrada molt… els 10 primers minuts, la sortida i els carreglos de xapista inicials.

Prefereixo moto Gp, pero el que no trago per la tele son partits de futbol. Es lo que hay, soc rarillo.

Vaya rollo que les he pegado!!! (parafrasejant un impresentable que ho va dir a la fi d’ un discurs a Estrasbug)

Au.

Força Vida!!

albertbo
    Participant

Enric, dona’m temps que et llegeixo amb atenció i fruïció… i no només perqué siguis l’oracle del fòrum :blink:

Tot allò que dius ho considero material important, gens fungible.

Enric
    Moderador

Un afegit a la palisa previa.

Apart del tenista, del pilot i la selecció, també era un objectiu un altre esportista d’ elit, en aquest cas un
    esquiador a la copa del mon.

Sempre es va parlar en masculí, suposo que per habit, la Rienda es dona i crec que es la detonant d’ aquest desig.

Pd: soc molt bo fent de Rapel, la predicció del Guardiola com entrenador del Barça es del novembre… del 2007. :blink:

Molt bo. Ficats a fer…l’ Amstrong no guanya el Tour, el Cristiano petardo no pasa de la primera ronda de la Champions de les semis a la Copa del aquell i a la lliga figa, el Phelps s’ emportarà 6 ors als mundials, l´Urdangarín mirarà de ser el futur president del COE -i la que es liarà- i el campionat de butifarra del meu barri el guanyarà el Pep.

I el proper any, 1000 x 2. A veure si aquesta la “pilleu” (ByKeds, Homedferro, es pot fer)

iscle
    Participant

:P jo de la formula 1 la unica cosa que miro es la sortida, despres es un avorriment. El que surt primer acaba moltes vegades primer o segon, i els pocs adelantaments que hi ha la majoria son perque un esta repostant o li estan canviant les rodes.:S
    :ohmy: el que trobo un avorriment tambe de la formula 1 es que les curses son massa llargues, acostuma a durar 1h 45m , si ho compareu amb un gran premi de moto gp dura molt menos, fan 25 voltes i a la formula 1 hem sembla que en fan 60 o 70.:dry:
    :P Aquesta tarda he sentit a RAC 1, que als mundials de natacio que faran aquest estiu de la que diuen seleccio española, dels 60 integrants n’hi ha 52 de catalans , al loro que diria l’altre.:ohmy:

By Keds
    By Keds
    Participant

Enric ha escrit:

Quote:
    I el proper any, 1000 x 2. A veure si aquesta la “pilleu” (ByKeds, Homedferro, es pot fer)

He dit moltes vegades, i ho torno a dir, que no sempre és fàcil “pillar” el discurs il.luminat i il.luminant del mestre Enric…..però aquest cop, amb molta modèstia, crec que si que em sembla saber per on va……i discrepo.

2 X 1000 = 2000

1200 i 1000 = 2200

Com podeu veure….discrepo un 10 % !!!

Salutacions.

P.D. // Per cert Enric,….això dels constants canvis de color el els escrits i demés “coloraines”…..és una nova estratègia de “marketing xunguillu” ?….o obeeix al consum desaforat d’alguna substància en concret ?

Enric
    Moderador

Ostras, no vaig veure aquest resposta del By Keds, es lo que tenen les vacances. Evidentment, els colorets marketing, no ho dubtis, amb una barreja animico-blaugrana.

I si que ho has pillat. I de fet, m’ agradaria molt que tu tinguessis la raó.

Resumint; Button campió, un equip que estava prop de desaparèixer dalt de tot. Un personatge, un pel mafiós, prensarosero i trampós desterrat, un equip vermell increïblement desaparegut que espera un miracle del Niño asturiano del Botín del Santander. I un pilot català que avui ha finalitzat la seva primera cursa i que agrairé molt que algú m’ expliqui que fa allí, considerant el munt de xofers de nivell que volten i no tenen volant. Au, tornem-hi.

Sense colors, no vull provocar daltonisme

albertbo
    Participant

El gran Schumi torna ! És una gran notícia amb càrrega de profunditat inclosa. Un jubilat reenganxat pot fer que em torni a interessar el Mundial, un insuportable ensopiment aquesta temporada passada.

S'està mostrant 7 entrades - de la 1 a la 7 (d'un total de 7)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.