forerunner 205 vs 305

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Elmuro
    Participant

:silly: Bones!!
    En aquestes dates de Nadal , tinc la excusa perfecta per aconseguir el FORERUNNER, però…….:dry: quin?? 205, 305 i Stop , no tinc més pressupost.
    Quin m´aconselleu? i els Reïs on podem aconseguir-lo?
    PD. Manquen pocs dies per l´arribada de ses Majestats, demanaria consells ràpits per escriu-re la carta.:woohoo: Merci !!!!

estefi
    Participant

;) jo tinc el 305, i n´estic molt contenta.
    :blink: el van demanar una collar de corredors a EEUU, a ebay, pero no ho vaig fer jo, i de preu, fantastic, el canvi del dolar, i ara ja hi ha un altre model superior, suposo que aixo tambe fa baixar el preu alli….
    es fanstastic per entrenar….
    el demes:silly: son cames i ganes de correr….
    salud i km´ssss
    estefi.:lol:

By Keds
    By Keds
    Participant

Hola Elmuro.

Els he vist fa un parell de dies al Unipreus-Sport (Ctra. de Saragossa), en un aparador a la secció de muntanya…..

Per comprar-los via internet, que és el que fa quasi bé tothom, ho tens malament pel tema temps….i calendari.

També hi ha un fil específic “forerunner 305” en aquest fòrum, apartat Lo Calaix de Sastre, amb informació diversa, enllaços (molt recomanable i també esgotador!! el de Corredors.cat)…..

Hasta aquí podemos leer……

Salutacions.

p.d.// També vaig veure al costat del 205 i el 305 el nou Forerunner 405…Ummmmm!!!!! :woohoo:

Buff!
    Participant

Si pots, el 405. Té les mateixes prestacions que el 305 però és un rellotge i no sembla que portis una PDA al canell. La connexió amb l’ordinador és sense fils, mitjançant un dispositiu USB, i també pots pujar les dades a la plana web de Garmin, de forma que hi pots accedir des de qualsevol ordinador; ara hi acaben d’incorporar una opció que reprodueix de forma animada les dades. El 405 graba els punts del recorregut amb més freqüència, peró la seva bateria té una autonomia menor. El preu… uns 300€ a la península, com tota novetat costa una mica més. Jo el vaig comprar a http://www.activasat.com/ encara que de ben segur en trobaràs un grapat remenant per la web. En general, el servei es ràpid, entre 24 i 48 hores.

Ivan
    Participant

Hola a tots, doncs jo tinc el 305 i estic molt content. Es la millor compra que he fet mai. Tambè he pogut provar el 405 i te puc asegurar que aquest encara que mes bonic, es pitjor per còrrer. Perque? Per unes quantes raons, però et dire nomès una, es tàctil. I a l’hivern amb la roba que portes a sobre es molt fàcil que se l’hi en vagi l’olla. Es molt sensible i va boig.

Una altre qüestió es la pantalla, més petita, menys informació en un cop d’ull.

El 305 es més gran, però no molesta. Jo competeixo amb ell i et puc dir que no el noto.

Estic enganxat a aquest rellotge.

Lo millor, en ebay com diu la Estefi. Molt més barat. Però ebay.com, no ebay.es

Salutacions.

kaiser
    Participant

L’esfera tàctil del 405 es pot bloquejar per evitar que passi això…

Ivan
    Participant

i si vols tocar per canviar la pantalla mentres cors,o fas series a tope?… bloquejar – desbloquejar… crec que no es pràctic.

Pel meu gust es clar.

kaiser
    Participant

Els botons per canviar la pantalla segueixen actius quan l’esfera tàctil està bloquejada, així pots seguir marcant “laps”, canviar el mode de visualització, parar el crono, etc. El que controla l’esfera tàctil no es necessita mentre dura l’exercici.

Ivan
    Participant

segueixo pensant que no em dona res millor que el 305, es més car i tinc menos informació en un cop d’ull.

Tu el tens? estàs content??

kaiser
    Participant

Clar, és que això va a gustos, per mi el 305 és massa aparatós. I evidentment, el 405 al ser més petit la pantalla és més petita. Si el 305 no et molesta (conec gent que sí que li molesta) doncs fantàstic.

Funcionalment fa tot el que jo li demano, n’estic molt content. M’hagués agradat que fos més barat… :dry:

Sime
    Sime
    Participant

kaiser ha escrit:

Quote:
    …Si el 305 no et molesta (conec gent que sí que li molesta) …

A mi no és que em molesti, es que em fa mal.
    El porto per damunt d’una canellera per evitar que amb el moviment em colpegi l’os de canell, perque de lo contrari em passo dos dies adolorit. Aixó el fa encara una mica més aparatós.
    Per lo demés cap problema. Va de primera i per mi la mida de la pantalla és ideal.

S'està mostrant 11 entrades - de la 1 a la 11 (d'un total de 11)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.