EXTREME-MAN 226 SALOU 5-6-2011 (ironman)

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    lefox
    Participant

Bones:
    Doncs amb temps per entrenar, si algú l’interessa, a Salou tindrem un nou ironman. I serà dur, els 180 kms bike, tremendos, pujant La Mussara (1ª), La Figuera (3ª), Colldejou (3ª)i moooooolt Priorat (el mur de Gratallops inclòs). El sector run tampoc serà fàcil 4 voltes a un circuit de 10 kms, amb 4 pujadetes pel Cap Salou.
    En fi, ara toca entrenar de valent, doncs ja estic inscrit.

http://www.extreme-man.com/emsalou/home_eng.html

Al loro, com esta això del triatló, i en concret la distància ironman. En total 4 a l’estat, 3 d’ells aquí, Ironcat (l’Ampolla), Calella i Salou. L’altre a Lanzarote.

anton
    Participant

Bufa ! ! ! ! !

Doncs sabia que seria dur, però no tant :S :S . De que va això del mur de Gratallops???? I quatre vegades el cap de Salou?????

Va, siguem positius: encara queden moooooltes setmanes d’entrenament, de gaudir (però espero que no com avui, que per culpa de l’espesa boira m’he tirat 1’30h de rodillo, egggggssss :angry: :angry: ).

Que jo sàpiga de moment som 3 km0’s apuntats a aquesta triatló, però jo crec que acabarem sent més :) .

A disfrutar ! ! ! ! !

lefox
    Participant

Ondia, !! doncs molt bé 3 km0’s, i amb possibilitats de ser més…
    Ton, el mur de Gratallops, l’he passat un parell de vegades i ara ja fa temps de l´’ultima vegada, pero crec recordar que eren aprox. 1,5 kms, un rampot tremendo !!.
    I pel que fa al Cap Salou, en el sector run, avui mateix hem fet la mitja de Salou, i hem passat per aquella zona. Segons els circuits de google maps, diria que les 4 voltes, sembla que tenim pujada, i després del tute de tot el dia, aquesta ens fara mal.

En fí, a entrenar, per mirar de patir el menys possible. !!!

CARLOS
    Participant

Ton ha escrit:

Quote:
    Bufa ! ! ! ! !

Doncs sabia que seria dur, però no tant :S :S . De que va això del mur de Gratallops???? I quatre vegades el cap de Salou?????

Va, siguem positius: encara queden moooooltes setmanes d’entrenament, de gaudir (però espero que no com avui, que per culpa de l’espesa boira m’he tirat 1’30h de rodillo, egggggssss :angry: :angry: ).

Que jo sàpiga de moment som 3 km0’s apuntats a aquesta triatló, però jo crec que acabarem sent més :) .

A disfrutar ! ! ! ! !

Doncs ja han passat les moltes setmanes d’entrenament!:unsure:
    Molta sort i a disfrutar tant com pugueu :cheer: :cheer:

Enric
    Moderador

Doncs… ja tenim un IronMan al Km0, ara que ho conti ell!

Felicitats Antón!

homedferro
    Membre

Enric ha escrit:

Quote:
    Doncs… ja tenim un IronMan al Km0, ara que ho conti ell!

un km0 no! molts!

Ton 12:52:48 (01:38:12 07:27:44 04:08:46)
    Adri 12:55:31 (00:57:53 06:53:54 04:54:27)
    Lefox 12:59:00 (01:20:12 07:22:13 04:05:35)

ostres tu! quines bèsties!

salut!

Un record per en Waker, lesionat mentre es preparava, que si no, hagués estat segur en aquest llistat!

alexriu
    alexriu
    Moderador

Eoooo!!!!

Molt bé Anton, enhorabona ets una màquina!!!!
    Enhorabona a tots els km´0 també.
    Quina pasada…. si, si, tenim ganer de saber! Expliqueu!

Salut i km´s.

Alex

lefox
    Participant

Bones, doncs enhorabona a tots els FINISHERS, i també pels que per diverses raons no ha pogut ser…

Gran dia triatlètic ahir a Salou, la natació perfecta ( llevat d’un bon grapat de meduses), el recorregut en bici, extraordinari (hauré passat milers de vegades per aquestes carreteres), bona climatologia, i per finalizar la marató amb una mica més de calor. La vaig fer molt regular a una 1h per volta aprox, per 4:05.

L’organització espectacular, un 10 en tot. Esperem que tingui continuitat, Salou sempre ha tingut molta tradició triatlética, i que nassos a Tarragona som uns privilegiats, tenim 2 IM’s.

Jo molt content, doncs ha sigut un IM bastant dur, el sector bici amb 2700 mts de desnivell, la marató també amb trams de pujada.
    Ara a descansar després de tants mesos entrenant. Ja tinc 3 samarretes i medalles de finisher !!

Ens veiem !!

cargol
    Participant

Enhorabona FINISHERS, si ja té molt de mérit acabar una marató, sense paraules amb un Ironman.

anton
    Participant

Bé, doncs ja està !!!!! :cheer: :P :laugh: :woohoo:

Ja sóc allò que en diuen “finisher”, vull dir que des de diumenge al vespre tinc un somriure de babau a la cara, i les cames com a pals !!!

Si poso en una balança lo bo i dolent de la cursa, està clar que la part positiva guanya per golejada.

Un dia fantàstic, tapat en molts moments però sense arribar a ploure en cap, i quan sortia el sol es va poder suportar bé.

El mar com un mirall, i la temperatura de l’aigua boníssima. Alguna medusa per donar una nota de color i prou…

L’organització superba. De fet, crec que no hi ha cap punt negatiu pel que fa a això. Potser que van tardar unes hores a penjar les classificacions?

El circuit de bici preciós. Dur, però molt maco, distret, molt ben avituallat i indicat, pràcticament sense trànsit.

La marató, tot i que en principi no m’agradava la idea de donar 4 voltes a un circuit, finalment va ser un encert: avituallaments molt seguits, molta animació al carrer i el fet d’anar-te creuant amb tots els corredors et feia oblidar en molts moments les teves misèries :(

A nivell personal, molt content del sector de natació (tot i que després algú va comentar que hi havien menys metres :dry: ); a la bici vaig intentar no desgastar-me massa, bevent cada 15′ i menjant cada 30′, intentant disfrutar del recorregut. El moment més dur va ser al “mur de Gratallops” :S :S , una pujada d’uns 800 m. jo diria que superior al 10 %, sort que va ser breu !!!!!

Al començar la marató vaig pensar que tenia les sensacions de qualsevol altra marató però quan ja vas pel km 30, jeje. És llavors quan has de posar el “mode automàtic” i anar fent… Aquí és important el suport del públic, voluntaris (gràcies Mireia !!), amics (Fidel i Annie, quin subidon quan us vaig veure). I com no, de la familia: la Rosa que em va acompanyar els últims 9 kms, em va ajudar a superar el moment crític a falta d’uns 6 km, i em va portar als metres finals, els metres que jo en dic de la pell de gallina, els millors metres del mon !!!!

El temps ja us l’ha dit l’Homedferro, que per cert junt amb el Redman i l’Enric son en part responsables de que estigués diumenge allà. Gràcies a ells. I a la familia, és clar !!! Jo sempre he defensat que tots som capaços de fer molt més del que ens pensem (pujar muntanyes, maratons, ultratrails, ironmans). Només cal desitjar-ho de debò i que la familia ens doni suport i entenguin que durant uns mesos els robaràs una “mica” de temps perquè si ho vols disfrutar has d’entrenar.

Deixeu-me destacar també en la part positiva a l’Ignasi Cortasa, company del Club Triatló Lleida: l’Extreme man ha estat el seu primer triatló :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Coses negatives? Mmmmmmmm, no en recordo cap !!!!!! :laugh: :laugh: És curiós com tan sols unes hores després ja només guardem els bons records !!! Ah sí: el Vaker, que finalment per una inoportuna lesio d’última hora no va poder gaudir de la festa….

Apa que si heu tingut paciència per arribar fins aquí vol dir que podeu fer no un ironman no, un decaironman !!!!!! :woohoo:

KIMI
    Participant

Alucinant i res mes a dir felicitats valents.

banzo
    Participant

desprès d’aquesta crónica m’apunto a la cursa que sigui. felicitats.
    :woohoo:

Jordi Codony
    Participant

Moltes felicitats a tots, especialment a tu SUPER TON, que sé dels teus patiments.
    Encara que tu ja fa temps que ets de FERRO FORJAT.:laugh:

flo
    Participant

Enhorabona, quines bèsties.
    Només llegint la crònica ja tinc mal de cames! :woohoo:

Enric
    Moderador

Recordo que fa un parell d’ anys vas nedar 50 metres en piscina llarga i vas dir que era dur. Ara n’ has fet 3800 en mar obert (i meduses). I després una estoneta més de bici, rodar mirant l’ espectacle…

Ton, ho has fet tu sol i amb tot cas amb la teva família, sobre tot la Rosa.

Quan veig el somriure que fa quan ho explica… felicitats!

Força Vida

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 20)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.