Duatló d'Alpicat, 22 de gener de 2011

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Crit
    Crit
    Membre

Bon dia,

Avui he pogut veure una duatló, suposo que el sol hi ha influït però m’ha semblat una prova molt interessant. A Alpicat compartia espai amb una duatló popular on he pogut veure canalla petitíssima pedalant i fins i tot una de més petita deixant-se portar, amb segell casteller.

Au, teniu les classificacions a l’apartat resultats, a veure si algú ens explica com es veu des de dins.

salut

Saltamartí
    Participant

Hola,

Doncs enhorabona. La duatló d’Alpicat té l’inconvenient del clima. Per això, si ha fet “bon temps” Ja és molt.

Salut!

vicenç
    Participant

Ja hi ha penjat 2 albums de la duatlo, sortida i trancisio i trialera del tossal, en breu penjarem les de la trialera de grao parc. Desitgem que hageu disfrutat de la cursa tant com nosaltres, salut i km’s!! Club excursionista Alpicat

jmarkala
    Participant

mkinator ha escrit:

Quote:
    Ja hi ha penjat 2 albums de la duatlo, sortida i trancisio i trialera del tossal, en breu penjarem les de la trialera de grao parc. Desitgem que hageu disfrutat de la cursa tant com nosaltres, salut i km’s!! Club excursionista Alpicat

Hauríes de dir on has penjat les fotos

Arctos
    Participant

jmarkala ha escrit:

Quote:
    Hauríes de dir on has penjat les fotos

Pensava que era jo que no m’enterava. Té raó el Juli, estaria bé un lin k per poder mirar-les.

Salut

Crit
    Crit
    Membre

Bones,

Fotos1

Fotos2

salut

vicenç
    Participant

Perdo a tota la audiencia, donava per fet que ja ho sabrieu, “club excursionista alpicat” o “duatlo de la boira”. Tambe hi ha un grapat de fotos mes a www quimibars.com , salut i km’s!!

Arctos
    Participant

mkinator ha escrit:

Quote:
    Perdo a tota la audiencia, donava per fet que ja ho sabrieu, “club excursionista alpicat” o “duatlo de la boira”. Tambe hi ha un grapat de fotos mes a www quimibars.com , salut i km’s!!

GRÀCIES mkinator!!!

S'està mostrant 8 entrades - de la 1 a la 8 (d'un total de 8)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.