DINAR ANIVERSARI 1 DE MAIG DE 2012

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

cargol
    Participant

Hola companys:
    Com altres anys volem fer una trobada per cel.lebrar que KM 0 ja té 5 anys de vida, organitzant un dinar en el que ens reunim al voltant d’una taula i passar una bona estona plegats.
    Com les edicions anteriors, aprofitarem una competició que es fa a les nostres contrades i com itinerantment hem fet a Lleida, Les Borges Blanques, Puigvert i Balaguer, en aquesta ocasió l’elegida ha sigut Torrefarrera que el proper día 1 de maig, un dimarts festiu s’estrena com a cursa de la mà del nostre amic Kimi.

Es tracta de compartir un dinar entre el paréntesis que tindrem de organitzar la Marxa a l’abril i Templers al juny, on acompanyats de la familia, poder retrobar-nos o coneixer-nos tant socis com a seguidors, per tal de poder ficar cara als qüasi 900 usuaris que ja som.

Ja us anirem informant de lloc, hora, menus, preus, inscripcions, etc.

Fins aviat.

cargol
    Participant

Ja tenim menú i preu del Rte. CAL MOSSET de Torrefarrera, situat al final del poble a la Ctra. de Viella amb un gran solón i zona tancada a l’exterior per als nens:

ENTRANTS PER A COMPARTIR:
    Amanida Xatonada
    Croquetes del perol
    Calamars a la andalusa
    Embotits amb pa torrat
    Caragols a la gormanta

SEGONS:
    Graellada de carn (llonganissa, llom, panxeta i xai) amb guarnició
    o
    Bacallà gratinat amb escalivada

POSTRE:
    Gelat de bescuit amb xocolata

CELLER:
    Vi, aigües, cava i cafés

PREU 20 EUROS TOT INCLÓS.
    MENÚ ESPECIAL PER A NENS 9 EUROS.

Aviat obrirem un formulari per les inscripcions a través de TPV.
    Esperem poder cel.ebrar junts el V Aniversari de Km 0.

Salut i milles.
    Abel

cargol
    Participant

Companys:
    Aquí teniu l’enllaç per fer l’inscripció pel dinar,
    A veure si som força colla.

http://www.iter5.cat/inscripcions/formCursa.php?id=254

By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

CINC ANYS és una xifra bonica i crec sincerament que val la pena celebrar-ho bé. Amb ganes !.

Durant aquests anys el Km0 ha anat creixent i evolucionant. S’han passat èpoques més bones i altres potser no tant….fins hi tot en algun moment s’ha debatut, breument això si, sobre la possible decadència de l’associació, de la nostra web, del fòrum…

Personalment crec que les coses han anat canviat poc a poc, sense que això vulgui dir forçosament que la nostra realitat sigui pitjor.
    Probablement hem perdut una mica aquella efervescència inicial eufòrica i ens hem tornat una mica mandrosos i, per exemple, ens costa fer una bona foto abans de les curses, una cosa que era habitual i inexcusable no fa pas gaire.

Però també és cert que continuem sent un bon grapat de socis, a la web es continua registrant gent (anem camí dels mil), la nostra web continua sent un referent de l’atletisme popular a ponent (enlloc hi ha més informació, més fotos, més enllaços,….) i el nostre fòrum, amb totes les crítiques que es puguin fer, continua sent l’únic que mereix aquest nom.

A més a més, Km0 Ponent esta involucrat en l’organització de esdeveniments fantàstics que arriben de moment fins a 2.000 participants (4a. edició Marxa Popular de Ponent).
    Uf !!, poca broma….

El que vull dir amb tot això, és que aprofitat aquest cinquè aniversari estaria bé que tots els socis i tots els que se senten propers al Km0 Ponent renovéssim una mica el nostre compromís i quina millor manera de fer-ho que compartint una estona relaxada el proper 1 de maig en el dinar que es farà després de la 1a. Cursa Popular Vila de Torrefarrera.
    Tinc moltes ganes de conèixer a noves incorporacions i retrobar-me amb vells coneguts.

No espereu al darrer moment per confirmar la vostra presència.

Jo ja estic inscrit a la cursa i al dinar.

Salutacions.

kaiser
    Participant

Inscrit al pack cursa + dinar!!

albertbo
    Participant

Amb el degut respecte…

No crec que es pugui aspirar a assolir una xifra important de comensals si no apareix l’esdeveniment en portada. Vull dir que si s’ha de bussejar en un fil concret del fòrum per trobar l’enllaç a apuntar-s’hi… molta gent probablement interessada ni se’n assabenta.

Amb sort he vist aquest fil a “Lo calaix de sastre”, bastant tapat darrerament per un altre. Si no et veuen és com si no existissis, també aquí i en això.

I em consta que s’ha fet un recordatori massiu via correu electrònic.

És que és així, cal donar-ho tot mastegadet. Que la realitat no em doni la raó ! Amb “jo”, ara som 6 comensals.

Crit
    Membre

Bones,

Formulari inscripció dinar

Animeu-vos

cargol
    Participant

Doncs vinga que ja som 10.

HORARI DEL DINAR A LES 14 H, després de la cursa, dutxa i entrega de premis ens trovem al restaurant.

Julià Feixas
    Participant

Erem 10 Abel, ara ja som 12

Julià

KIMI
    Participant

No ja som 13.

cargol
    Participant

Vinga gent que ja som un grup com per a cel.lebrar un bateig, anem a veure si aconseguim ampliar-ho com per fer una comunió.
    Som-hi

Ei família,

Definitivament no hi seré. L’Alba es va recuperant força bé, però encara estarà ingressada fins dilluns com a mínim.

Molta alegria pel dinar i força vida per Km0.

Gràcies Abel per organitzar tot això.

Una abraçada,

Carles (cali)

shiroak
    Participant

Bones, jo no m’hi podré quedar, a la cursa sí que hi seré!

Jordi
    Participant

Bones

Jo vinc a correr, però em resulta impossible de quedar-me a dinar…

Salut
    Jordi

Crit
    Membre

Ningú més???

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 23)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.