CURSA ELS TOSSALS 'ALMATRET (21/09/2014)

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    cargol
    Participant

Aquest diumenge vaig a Almatret, on fan una cursa trail de 20,5 kms. amb 650 m de desnivell.
    Us deixo el link, per si algú més s’anima i ja us ho explicaré:

http://www.cce.almatret.eu/

Salut i milles pel Segrià.
    Abel

cargol
    Participant

Cursa jove i MOLT recomanable.
    Arribo a Almatret (a 50 kms de Lleida) i trovo un gran ambient, saludo a Shiroakque ha fet totes les edicions i podem degustar alguna de les més de 20 especialitats dolçes que han fet les dones del poble.
    A les 9 en punt, amb 18º, el cel tapat i alguna gota que cau, sortim conjuntament els 50 corredors que farem 20,5 kms amb 650 m de desnivell + i els 150 marxaires que faràn 13,5 amb 350 +.
    Ne més trepitllem uns 500 m d’asfalt pel poble i ja sortim per un cami. De doment fa certa baixada i passem per boscos de pins i un parc eòlic.
    La pluja va apretant, però sense arribar a molestar, anem amb la roba amerada, però així es potencíen els olors de romani i altres herbes.
    Cada 3-4 kms tenim avituallament sòlid i liquid.
    Al arrribar sobre el km 9 comença la temuda pujada.
    Fixeu-vos quina vertical que hem de fer, son 200 m en menys d’un km. Aqui si que fan falta les 4 grapes.

http://3.bp.blogspot.com/-afLQI6A4N3c/U-tOZBok2vI/AAAAAAAAALA/3eUaOju1l_M/s1600/altcursa14.jpga

Una vegada a dalt, passem per paratges preciosos, per un cantó, la vall que acabem de pujar i per l’altra, la vista del riu Ebre fent meandres entre l’Aragó i Ponent, ja marxant cap a la provincia de Tarragona.
    El circuit es d’alló més distret, acoixant-nos per passar per balmes, saltant per superar troncs caiguts, pinassa, sorra, pedres, etc. Sembla com si fossim el protagonista de un videojoc en el que anem superant obstacles i a l’arribar als avituallaments, ens donen un bonus per poder continuar.
    Al km. 15 ens trovem als marxaires amb els que compartim una de les pujades que queden i que ja seràn constants fins a l’arribada.
    Ha deixat de ploure i surt el sol. Les pedres que abans eren aliades d’apoios segurs, ara son trampes que fan relliscar els peus. Varis sustos i alguna petita ferida entre la gent.
    Entrada al poble, on ens hidratem, dutxem i rebem un vale per dinar cassola de trós, si be no l’hem aprofitat.
    Al final el company Gerard ha fet el 8 i ha baixat de les 2 h, jo he fet 39′ més i han arribat 42 corredors.
    Bon test de cara a una marató de muntanya que faré, si tot va bé, d’aquí 3 setmanes, molt lluny. Ja us ho explicaré.
    Salut i milles pel Segrià.
    Abel

Jordi Codony
    Participant

Fantàstic Abel !!!
    Veig que a poc a poc et va sortin la cabra que portes dintre.
    Ja ens contaràs com anirà aixó de la teva primera marató de muntanya.

Jo estic apuntat a la marató del Montsec d’aquí a 2 setmanes. No les tinc totes:S :S
    Ja veurem.

Fins aviat.

cargol
    Participant

Mercés Jordii ànims pels Montsec.
    Ja m’han dit que estàs molt fort i de ben segur que gaudiràs e valent.
    Salut i milles.
    Abel

kepasaneng
    Participant

Cada cop hi ha més cabretes per aquí…. :laugh: :laugh:

Jordi, ens veurem dissabte pel Montsec. A la sortida clar… després com a molt et veuré el cul!

LA cabra tira pa’l monte!!

Salut i muntanya!

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.