Cursa de Muntanya d'Ossera (8 de juliol)
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
21 de juny de 2007 a les 22:18 #1908
segarrencParticipantSalut companys,
N’hi ha informació aquí a la web de km0 Ponent. Ideal pels que no teniu gaires taules a la muntanya, pujada de 4 kms on la fila s’ha d’aturar pel pendent, s’hi corre alguns trams i 6 kms de baixada per una bona pista forestal, no t’has de preocupar d’anar tant concentrat per veure on fiques els peus.
L’organitza el Miquel Farràs, conegudíssim corredor de Verdú que pertany als Maratonians del Segre i als 100×100 Fondistes, molt casolana i familiar i t’hi trobes molt bé. Hi ha la possibilitat de quedar-se a dinar a un bon preu i fer pinya amb corredors bàsicament els dels clubs que disputen el campionat Interclubs de Ponent. S’hi afegeix la gent del poble -és petit- i s’hi passa una molt bona estona.
És una mica lluny però paga força la pena, sobretot els corredors d’asfalt amb poca experiència a la muntanya o sense cap i amb ganes de provar-la. Si hi voleu anar assabenteu-vos de quina és la millor ruta per estalviar kms innecessaris que la bona jornada, des de que hi arribeu fins que torneu la teniu garantida.
Jo aquest any no hi aniré perquè em trobo una mica bé i vull tastar el Caro però us la recomano de totes, totes.
Una abraçada a tots.
21 de juny de 2007 a les 23:15 #7197
martaParticipantA mi m’hi agradaria anar, els meus pares són d’aquesta zona, però no estic pas preparada per a fer muntanya, així que esperaré l’any que ve.
25 de juny de 2007 a les 23:58 #7321
Marta no en necessitaràs pas massa de preparació, la pujada no és molt llarga, uns 4 kms, crec que 600-700 metres de desnivell, no n’estic segur. A pas lleuger en alguns trams, trotant o senzillament caminant s’arriba a dalt amb un esforç no massa exagerat. La baixada per una bona pista forestal, de luxe.
Una abraçada a tots.
26 de juny de 2007 a les 8:04 #7333
albertboParticipantQuina pena que coincideixi no només amb la Cursa del Llop, sinó amb una altra cursa de muntanya a La Seu d’Urgell, ben aprop !!! i amb la cursa de migfons d’Andorra, també allà mateix !!!
Ossera mai serà de participació massiva, però enguany li ho han posat molt difícil.6 de juliol de 2007 a les 12:28 #7538
gil666ParticipantJo ja estic apuntat! i serà el primer any que la fare.
Per cert aquest poblet queda una mica esquerrer no? venin de Lleida (Les Borges Blanques) quin es el millor itinerari a seguir? he de arrivar a La Seu d’Urgell o avans hi ha algun desvio? bè si algu o sap ja em dirà alguna cosa.
GRÀCIES
6 de juliol de 2007 a les 16:12 #7543
El millor és que truquis al Miquel Farràs, ell t’orientarà millor que ningú. Vull remarcar que no és un desplaçament que faria sovint, però una vegada a l’any canviar els nostres paisatges habituals per la muntanya i la natura, el molt acollidor ambient de la cursa, la bona companyonia i el dinar s’ho val amb escreix.
Una abraçada a tots.
6 de juliol de 2007 a les 17:37 #7547
acuraioParticipantBONES,
JO SERA EL SEGON ANY QUE LA FARE, ANIREM 3 O 4 PERSONES DE SOLSONA, NO TE MASSA DIFICULTAT, JA QUE NO ES GENS TECNICA I LA DISTANCIA ES CURTA.
TAL COM DIU EN SEGARRENC ES UNA CURSA MOLT ACOLLIDORA, NALTRES TAMBE ENS QUEDAREM A DINAR.
7 de juliol de 2007 a les 9:20 #7552
SaltamartíParticipantJo hi vaig, és el primer any que hi seré, passaré per Solsona direcció Tuixen i per allí ha d’estar indicat, tinc un mapa que aniré seguin, crec que per la seu d’Urgell es d’ona molt tom. Espero que els meus fills puguin participar a la cursa curta, després correrem els 10 quilòmetres i ja vindrà el dinar. Els comentaris dels amics del 100×100 Fondistes son engrescadors, les curses semblen ser un complement d’una gran festa.
Gràcies.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.