Cursa de Muntanya d'Ossera 2008, diumenge 20 de juliol, 12h

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Saltamartí
    Participant

Aquí la tenim,

De les millors curses de muntanya per enganxar-se al vici de la muntanya. Si a més a més, ens quedem a dinar farem de tot plegat una excursió completa.

No us penseu que farà moltíssima calor, perquè si en fes, heu de pensar que sense el bosc que ens taparà el sol, encara en faria més.

Sort.

http://www.ca100x100.com/ossera/inici.html

Saltamartí
    Participant

És molt lluny, però hem de començar a fer llista de curses pel juny i juliol.

Jo en tinc fins i tot prevista la d’Alcanar pel setembre, la del any passat va ser la I Pujada al Montsià Memorial Francesc Bort (Madro), cada 3,5kilometres avituallaments, són 28,5 kilòmetres on no pares de veure voluntaris, impressionant!

La que més m’ha impressionat, ja ús la vaig dir, va ser la II Cursa de Muntanya Montserrat Nord. És una muntanya sorprenent!

Ja veieu que em decanto per les millors curses amb fortes pendents com la d’Ossera, els qui l’heu feta ja ho sabeu.

A córrer!

Saltamartí
    Participant

S’atansa Ossera,

Em prepararé un bon entrenament muntanyenc.

Tal com vaig dir l’any passat, espero fer menys d’una hora.

Vinga Saltamarges, no cal que t’entrenis tu.

Salut!

Saltamartí
    Participant

Haviat hi serem!

Saltamartí
    Participant

Això si que és un entrenament.

M’entreno per fer una de 32 kilòmetres el dia 5 de juliol, si finalment hi vaig, em servirà per posar-me a prova per la cursa d’ossera (només 10km :lol:) fàcil i agradable. Només he de baixar de l’hora i hauré superat el meu rècord anterior de 1:04 :wink:.

Salut!

saltamarges
    Participant

El komando Sanaüja comença a organitzar-se!!!!!!!!

La gent começa a animar-se i sembla que una bona colla de Saltarrocs farem cap a Ossera. Els últims anys no hi hem fallat, i enguany tampoc ens volem perdre aquesta fantàstica cursa.

Per cert Xavvier, si cal que entreni, si no també faig figa. Sempre dic que el què més m’agrada d’aquest esport és que és per currantes. Pots tenir més o menys condicions, però si entrenes corres, si no, no. Aqui no hi ha figurilles com en el futbol.

homedferro
    Membre

no sé… no sé…

Saltamartí
    Participant

Va homedferro feu un comando km0, jo estic amb els 100×100 fondistes i en serem molts. L’any passat vam ser 10 de 41, són molts no? tingueu en compte que vam ser més que aquell club que va a totes les curses que es fa dir club independent i hi porta molta gent, fixeu-vos-hi! A totes les curses s’apunten.

Crec que va ser la primera cursa de muntanya de la meva vida i la que em va introduir al món de les curses de muntanya. Ara sóc un addicte perdut. Poques dosis per no enganxar-me del tot.

Podrem veure al saltamarges si ha entrenat o no ha entrenat.

Ja diuen que els Xavier són molt "currantes". A veure quin Xavier haurà "currat" més aquest any…

Jo si baixo de l’hora ja voldrà dir que m’ho he treballat que l’any passat vaig fer 1:04:09.

10 kilòmetrets.

Ànims!

Xavi.

Saltamartí
    Participant
    Quote:
    Va homedferro feu un comando km0, jo estic amb els 100×100 fondistes i en serem molts. L’any passat vam ser 10 de 41, són molts no? tingueu en compte que vam ser més que aquell club que va a totes les curses que es fa dir club independent i hi porta molta gent, fixeu-vos-hi! A totes les curses s’apunten.

Crec que va ser la primera cursa de muntanya de la meva vida i la que em va introduir al món de les curses de muntanya. Ara sóc un addicte perdut. Poques dosis per no enganxar-me del tot.

Podrem veure al saltamarges si ha entrenat o no ha entrenat.

Ja diuen que els Xavier són molt "currantes". A veure quin Xavier haurà "currat" més aquest any…

Jo si baixo de l’hora ja voldrà dir que m’ho he treballat que l’any passat vaig fer 1:04:09.

10 kilòmetrets.

Ànims!

Xavi.

A veure a veure

Saltamartí
    Participant

Qui diu que farà calor?

Calor el que vam passar els de la 2a etapa de la cursa del llop la de muntanya de riu mar.

Jo no tinc excusa per no anar-hi!

Suposo que tenim temps fins el dia 18 de juliol a Ossera.

Ara falta provar com he quedat de l’última cursa. Avui començo a caminar direm normalet.

Som uns matats! 😯

Salut!

txin
    Participant

Molt bona proposta per diumenge que ve!
    De les millors curses de l’any!!
    Les solsonines ja ens hem inscrit.

;P

Saltamartí
    Participant

Vinga,

komando Sanaüja i Les solsonines i més gent ens veurem a Ossera.

Com l’altra cursa que vaig fer la del llop, torno agafar calor.

Ens veiem demà a Ossera.

Mireu bé, hi ha sombreta a la muntanya

http://maps.google.es/maps?hl=es&tab=wl

Sort

Saltamartí
    Participant

Hola companys!

Ha sigut una cursa esplèndida, tot a anat "rodat"

Saludo al komando Sanaüja en especial saltamarges és qui volta per a qui i Les solsonines a les dues, per cert molt simpàtiques :lol:, i més gent que no escriuen, però llegeixen, uuuuuuuhooooooolaaaaaa.

La sortida em vaig quedar sense poder-me situar al davant de tot, no se com va anar i ja no em van deixar passar, tant estret! I en saltamarges se’m va escapar pels pèls, no vaig tenir sort a la sortida i ja no vaig poder arribar el primer al final. Eh, què no s’ho cregui ningú.

Ai ai el què si veia és la txin a radera meu, cada vega més aprop :shock:. Una hora, no va poder ser ni 1:02 com dèieu vosaltres :cry:.

No ho vaig calcular molt bé. L’any passat 1:04 aquest any havia de ser 1:00 i no 1:05, què ha passat?

Vaig tenir la sort de poder parlar durant tot el dinar (molt bo) amb l’últim de la cursa, tot orgullós d’haver-la acabat, toma yaaaaa.

AAA, per si ho llegeix ell. Joan molt bé 1er. Es que li vaig dir de broma que si no guanyava li deixaria sense ordinador durant 4 mesos. El Marc 2on i l’Alba no ho se, vinga mol bona cursa i contents. jo quaranta-i-molt.

Vinga ara a entrenar per una altra, em sembla que ve una a Capafons no?

Jo no crec, però em fa molta il·lusió 😯

Aprofiteu les solteres i soltes i sense criatures!

Corre a córrer!

S'està mostrant 13 entrades - de la 1 a la 13 (d'un total de 13)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.