Cursa 5 Milles (8,046 Km) dissabte 13 juliol 19.30

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Joan Marsans
    Participant

Us presento la 1a edició de la Cursa de 5 Milles a Sant Guim de Freixenet. Encara que més que una primera edició, es podria dir que és el renaixement d’una cursa de 10 Km, de la qual se n’han fet 16 edicions des de l’any 1986 fins l’any 2006.
    La meva il•lusió es que Sant Guim de Freixenet, el meu poble natal, torni a tenir la seva cursa, que en l’any 1989 va tenir més de 400 classificats arribats de tot Catalunya.
    Naturalment, tots els començaments són molt difícils, i més en un poble relativament apartat de les grans ciutats. Amb tot, Sant Guim, està al cor de Catalunya, entre la Segarra i l’Anoia i amb l’actual autovia s’hi arriba comodament en ben poc temps des de les comarques de ponent.
    Es troba a quasi 800 metres d’altitud i el dissabte 13 de juliol a les 19.30 la calor es prou suportable. M’agradaria comptar amb una bona representació dels membres de la vostra associació.
    Resto a la vostra disposició per respondre els vostres dubtes i/o inquietuds. I també, òbviament, per conèixer la vostra opinió i poder millorar en l’organització.
    El web de la cursa és http://www.tribunaoberta.blogspot.com
    Gràcies per la vostra atenció i participació.
    Salut!!!
    Joan Marsans

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.