Cuita el sol, Àreu, 2 de Juny de 2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

massa
    Participant

Aquest ja serà el quart any que se celebra la pujada al Monteixo amb la denominació de Cuita el sol una singular carrera,en la que de lo que es tracte,és el no ser atrapat per l’ombra abans d’arribar a dalt del pic del Monteixo,tot sortint de la plaça d’Àreu quan l’ombra arriba a dita plaça.
    És una milla en vertical,així que de córrer ben poquet.

Cuita al sol.

Us poso la web de l’any passat,encara no l’han actualitzat,però pocs canvis hi ha d’haver.

bru
    Participant

Ieeeps,

molt bé massa, bona recomanació!!!

Jo la vaig fer l’any passat, i em va agradar molt!!! potser, aquest any hi torni!!!!! 😉

Salut

cargol
    Participant

Molt recomanable companys:
    No té res que veure amb altres curses, la veritat es que qüasi no es pot correr, a part dels primers 200 m, des de la plaça del poble on hi ha la sortida fins el començament del camí que enfila el Monteixo.
    Sortida en filera i quan més amunt més de qüatre grapes hi vas. A dalt de tot una vista espléndida i xafant neu. Recomanable camelbag i frontal per baixar a la nit.
    Jo faig fer la primer edició perque volía probar quelcom diferent i ho vaig trobar. Cursa a la tarda-nit, allotjament al camping i brunch al matí amb entrega de premis.
    La bossa molt complerta (el primer any) amb frontal, visor, entrada al camping i al buffet-dinar.
    Si la feu recomano treballar pujades i sobre tot al baixar fer-ho lateralment, si no acabareu amb les cames carregadíssimes.
    ÀNm i a veure si no us atrapa el sol.
    Salut i milles.
    Abel

bru
    Participant

Ieeeps,

qui hi vulgui anar,que s’espavili,doncs ahir, vaig anar al Centre Excursionista de Lleida i en vàren dir que ja porten més de 100 persones inscrites 😯

Penseu que cap els 400, ja no admeten més inscripcions!!!!

Salut

homedferro
    Membre

Finalment 550 inscrits, i ves que no siguin 600…

però lamentablement jo no estic entre ells, quan vaig voler inscriure’m-hi (fa més d’ub mes!) ja estaven exahurides!!!

a veure si l’any que ve m’espabilo!!!!!!!!! ja fa tres anys que bado!

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.