Corre la marató de BCN'2014 amb mi

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Pucurull
    Participant

Després de temps de no intervenir en el fòrum – no per cap causa , per descomptat , ni jo mateix sabria dir per què no- ho faig per comunicar el següent:

Tinc 75 anys i correré la Marató de Barcelona del 16 març 2014 després de recaptar fons per a la investigació sobre la diabetis infantil que fa l’Hospital de Sant Joan de Déu de Barcelona .

He corregut 43 maratons , i aquesta, per l’acció que du aparellada , és la que em fa més il · lusió acabar. Tinc una néta de 13 anys que pateix la malaltia crònica des dels 6 , i veig la dependència que suposa que encara es desconegui com poder millorar el seu tractament.

El que estic fent és molt freqüent a l’estranger , on en diuen ” Run for Charity ” , i no tant a casa nostra ni a Espanya : tractar de recaptar fons per una causa de manera directa entre el meu entorn ( familiars , amics , coneguts … ) i donant-lo a conèixer a través de les xarxes socials , per tal d’aconseguir el major nombre possible de donacions .

Vaig començar el projecte el 19 d’octubre , i , de moment , la recaptació , que es realitza a través de ” El meu gra de sorra” de la Fundació Real Dreams està tenint uns molt bons resultats . En un mes i mig s’ha aconseguit més de 3.000 euros , i l’empresa d’assegurances Zurich s’ha compromès a col · laborar amb una aportació de 2.000 més , efectiva en el moment de la meva arribada a la marató .

La investigació de la diabetis mellitus tipus 1 dels nens requereix molts diners . Per això , voldria demanar-te la teva cooperació http://www.migranodearena.org/miquelpucurull1 .

Serà extraordinariament celebrada, i utilitzada com correspon per l’Hospital de Sant Joan de Déu . Si col · labores , sigui quina sigui la teva aportació , correràs la marató de Barcelona’2014 amb mi , pels nens diabètics .

Moltes gràcies .

Pucurull

Hache
    Hache
    Participant

Ben tornat Mestre, ja el trobàvem a faltar per aquí!!! Em sembla molt bona iniciativa!!!

Pucurull
    Participant

Moltes gràcies, Hache.

Certament, fer-ho em resulta molt gratificant. Fins i tot em sap greu no haver-ho fet abans en altres maratons que he corregut.

Vaig voler engegar-ho fa uns anys amb l’ajut d’uns companys, però m’ho van treure del cap. Em deien que a l’estranger funcionava però aquí, no. Que per a això ja hi han les curses solidàries. Estaven equivocats. Les contribucions que fem en les curses solidàries estan molt bé però són una altra cosa. Generalment paquem el dorsal i no sabem -el que volem és córrer- per a quina causa col·laborem. Amb aquest projecte t’involucres tu i s’implica el teu entorn.

Ja es diu que no hi ha res millor que ajudar els demés. I si, a més a més, els ajudem fent una cosa que ens agrada com és el córrer, la satisfacció és immensa. En dono fe.

Pucurull
    http://www.migranodearena.org/miquelpucurull1

Enric
    Moderador

Mestre, tot i que no estiguis per aqui, et seguim per les noves xarxes i et tenim ben present. I la teva admirable iniciativa

A més a més, sempre tenim el teu blog,

http://calaixsastremoncorrer.blogspot.com.es/

tot un referent!

Gràcies i felicitats!

Pucurull
    Participant

Moltes gràcies, Enric.

Estic entusiasmat amb el projecte, que està funcionant molt bé. En molt bona mesura, les aportacions es generen i provenen de la xarxa. Per a que després es digui que això de l’Internet no és una bona cosa!

Una abraçada.

Miquel

Pucurull
    Participant

Segueixo donant la “tabarra”, amics.:)

Si pots col·laborar a la investigació que fa l’Hospital de Sant Joan de Déu de la diabetis infantil a través del projecte http://www.migranodearena.org/es/reto/2552/corre-la-marato-de-bcn2014-amb-mi-pels-nens-diabetics/
    us quedarem molt agraïts.

Pucurull

Pucurull
    Participant

Amics i amigues,

Vaig acabar la marató en 5h56´54″. Vaig patir molt els darrers 10 km. Però feliç, perquè vaig poder acabar-la i poder contribuïr a la investigació de la diabetis infantil, el projecte pel qual corria, amb 13.000 euros recaptats.

Si voleu veure el vídeo de la meva arribada (4 minuts):

[video]http://www.youtube.com/watch?v=7QiAuJ1ahyk&feature=share[/video]

Una abraçada.

Pucurull

cargol
    Participant

Emhorabona Mestre

numovi
    Membre

Felicitats Mestre, tant per la marató com pel resultat de la recaptació del projecte !!

Elmuro
    Participant

Molt emotiu, enhorabona Mestre un model a seguir!
    Força!!:cheer:

Artur42
    Participant

Mestre, felicitats per l’èxit i gràcies per l’exemple que doneu.

Pucurull
    Participant

Gràcies, amics, per les vostres felicitacions.

Una abraçada.

S'està mostrant 12 entrades - de la 1 a la 12 (d'un total de 12)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.