CARROS DE FOC

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

saltamarges
    Participant

Veig que enguany ningú diu res dels carros??????

Jo per segona vegada hi torno. L’any passat ja us vaig anar comentant el repte de fer 10h 30′ i al final la cosa no va anar del tot bé.

Enguany el repte és una mica és força més ambiciòs, 9h 27′. :blink: :silly: :blush:
    L’any passat tenia clar que el meu repte era assequible, enguany la cosa serà més complicada, però no impossible!!!

De moment comencem malament. La intenció era sortir de Colomina divendres a mig matí per poder dormir a casa però resulta que serà el dia més caluròs de l’estiu i no vull morir torredet. B)

Així que canviem els plans, començarem dissabte que baixen les temperatures i de matinada per aprofitar la fresca, ara només falta que demà a la nit no em passi com sempre i pugui adormir-me al refugi. :S

Apa, ja us aniré explicant.

homedferro
    Membre

Novament,

MOLTISSIMA SORT!!!!!

I esperem amb candeletes que ens ho expliquis!!!

AQUEST ANY SI!!!

salut!

Ivan O.
    Participant

Molts ànims!!
    Esperem que les boires es quedin a casa i no us tapin el camí!!
    Molta sort!!

Saltamartí
    Participant

Xavi,

Pel que vas explicar l’any passat ho pots aconseguir, el que passa que crec que has clavat el temps exacte. Em sembla que deu tenir la culpa qui l’any anterior va baixar el rècord que deu estar per allí al temps que vols fer.

Molta sort.

saltamarges
    Participant

Epsssss!!!

Us devia ua explicació de l’aventura ……

……… i enguany tampoc!!!!!!

No se si va ser la calor, que no vaig tenir el dia, o serà que m’estic fent vell, je je ….

El cas és que enguany el repte era molt ambiciós i havia de sortir tot rodó per que fos possible.
    Al final vaig fer 10 h 15 i tot i quedar-me bastant lluny de l’objectiu, estic molt satisfet per l’experiència viscuda i segur que tornaré a probar-ho.

Gràcies a tota la gent de Colomina!!

I felicitats:

A l’Iker Carrera, que amb 9h 32 va quedar-se només a 5 minuts del rècord amb unes condicions força més dures que l’any passat.

Al meu company d’entrenaments de Carros, en Pau Quintana pel seu fantàstic temps de 11h 19′

I com no a la Marta, la Tina i la Gemma, “las chicas de oro” de colomina que van quedar-se a poquet temps del record femení.

En aquest enllaç hi podeu trobar la meva crònica de la cursa: http://www.x-avi.cat/

bru
    Participant

Ieeeeps,

Enhorabona saltamarges, quins temps!!!! :woohoo:

A la propera, segur que ho aconsegueixes ;)

Salut

homedferro
    Membre

Buf!

quins marcons que fas!

Enhorabona!!!

A la tercera serà la de veres!

Gràcies per explicar-ho!

Salut!

By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Els Carros de Foc (Skyline) és una cursa de gran duresa que es fa en un entorn espectacular (Aigües Tortes/Sant Maurici)…..
    “A grosso modo”, 60 kms amb un desnivell acumulat de més de 9.000 mts !!!!!

SALTAMARGES (2009)…..10 h. 32′
    SALTAMARGES (2010)…..10 h. 15′

ENHORABONA !!!!

Saltamarges moltissimes felicitats!!!
    Però no entenc com haven aquestes tre noies tan precioses a colomina no anessis més ràpid. jejeje.
    Ets un puto crack siguis molt dolent per les festes majors de sanahuja i ens veiem diumenge!!!
    Ah et robo la crònica k me la passarè a la meva pàg web.

Luigi
    Participant

Encara que fa dies, comentar que el bo d’en saltamarges va guanyar la prova d’aquesta edició 2011, amb uns magnífics 9h 47min

Enhorabona!!!

alexriu
    Moderador

ENHORABONA XAVI PER LA VICTÒRIA I EL TEMPS A LA SKYRUNNER DE CARROS 2011!!!!!

IMPRESSIONANT 9 H 47 MIN !!!!!

Només qui hi ha estat sap el que suposa aquest temps.

He disfrutat molt, però també he patit per no planificar correctament l´alimentació i els liquids.
    Finalment al arribar al refugi de JM Blanc, sortint desde Saboredo vaig retirarme després de 17 hores quan ja quedaba el més facil.
    Però paga la pena per la quantitat d´experiencia adquirida en aquestes curses.

Esperem la teva crònica!!!!!!

Alex

Ivan
    Participant

Felicitats!!!

Estic segur que el rècord vindrà!! Ho tens a les cames!!!

Salutacions.

Jo em vaig quedar una mica més retrasat, jeje. Amb 15h estic molt orgullós. Us deixo uan petita crònica

http://www.ivanespilez.com/2011/08/sky-running-carros-de-foc.html

S'està mostrant 12 entrades - de la 1 a la 12 (d'un total de 12)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.