BURRIAC ATAC 2011
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
4 de juny de 2011 a les 20:00 #3095
cargolParticipantHola companys:
Si be la prova no es fins el 3 de setembre, l’inscripció comença (i acaba) el dilluns 6 de juny.
Es la petita “Zegama catalana”, on els dorsals lmitadissims volen (qüasi, qüasi com passa a Templers).
Jo ja fa 2 anys que ho intento, però arribo tard, a la 3ª va la vençuda.
Es una cursa diferent per varis motius:
Es corre en dissabte a la nit (amb frontal), son 20 kms en que es surt del nivell de mar i es puja a 400 m al castell de Burriac i torna a la platja on et pots banyar i sopar amb l’entrega de premis. El terreny es variat (asfalt, terra, muntanya i sorra).Us adjunto el link per si algú més s’anima:
Salut i milles pel Maresme.
Abel6 de juny de 2011 a les 10:57 #31194
cargolParticipantDe moment INSCRIT i d’aquí a 3 mesos a correr-la.
6 de juny de 2011 a les 16:33 #31202
Ferran Gonzàlez CastellàParticipantInscrit!
Les ganes hi són. Ara caldrà veure si les conservo fins passat l’agost!
Salut.
4 d'agost de 2011 a les 21:24 #31629
Ferran Gonzàlez CastellàParticipantJa fa 2 mesos que m’hi vaig inscriure…
Aquest fil va morir amb la meva entrada. Igual que ha mort la possibilitat que jo pugui anar-hi…
Així que a gairebé un mes de la cursa, és pràcticament segur que no la correré. Així que si algú vol el meu dorsal i sap com fer-ho, que m’ho digui.

Salut!
5 d'agost de 2011 a les 6:25 #31630
cargolParticipantMesigual hi ha qui pagaría per un dorsal amb aquesta cursa, sobre tot gent de Barcelona. Mira d’ofertar-lo a la web dels Correcats.
Llástima, amb el que costa poder inscriure’s.
A recuperar-se.
Salut.
Abel6 d'agost de 2011 a les 12:29 #31637
PititParticipantEps,
Jo potser hi estaria interessat, la veritat és que em faria gràcia anar a aquesta cursa, i m’ho puc plantejar.
El que no sé és si es fa canvi de nom, o em deixaran córrer amb el teu nom.Ja em diràs alguna cosa si encara no has cedit el dorsal.
9 d'agost de 2011 a les 12:37 #31649
Ferran Gonzàlez CastellàParticipantPitit ha escrit:
Quote:Eps,Jo potser hi estaria interessat, la veritat és que em faria gràcia anar a aquesta cursa, i m’ho puc plantejar.
El que no sé és si es fa canvi de nom, o em deixaran córrer amb el teu nom.Ja em diràs alguna cosa si encara no has cedit el dorsal.
Et vaig enviar un MP. T’ho has mirat?
Salut!
28 d'agost de 2011 a les 10:18 #31712
cargolParticipantA una setmana vista, Pitit si es que vens al final, tens recolçament logistic (dutxa, dormir, etc), ne més cal que ho diguis.
Serà una festa amb 700 llumetes il.luminant la muntanya i la platja del Maresme.
Salut i milles.
Abel28 d'agost de 2011 a les 17:14 #31713
PititParticipantMesigual hem sap molt greu, he estat una mica desconectat del fòrum i internet durant uns dies de relax, les meves disculples.
T’envio un privat.
28 d'agost de 2011 a les 21:04 #31715
PititParticipantt’he enviat un privat Abel
29 d'agost de 2011 a les 16:50 #31719
cargolParticipantRebut Pitit, aquesta tarda l’organització fa un tomb de reconeixement al circuit, nosaltres ja el reconeixerem dissabte a la nit.
31 d'agost de 2011 a les 17:13 #31734
cargolParticipantLo temps:
http://www.eltiempo.es/mataro.htmlPer si la cursa no té prous alicients, sembla que ens mullarem abans de banyar-nos al mar a l’arribada.
4 de setembre de 2011 a les 20:06 #31763
cargolParticipantDe BRUTAL pot considerar-se aquesta cursa.
La temuda pluja ne més va ser present al moment de la sortida i de l’arribada.
Ens trovem amb Pitit i anem a recollir el dorsal, la pulsera amb llum fosforescent i el xip que es fica al canell i s’ha d’introduir als 4 controls de pas. Després
escoltem el “briefing” sobre normes i consells del que ens trovarem als 19,200 m que tenim per endevant amb 1.600 m de desnivell acumulat.
Puntualment a les 21,30 h sortida multitudinaria (700) on es molt dificil avançar i de seguida ja enfilem muntanya i toca fer fila india.
Aixo de correr de nit amb frontal té el seu qué, encara que a vegades no es veia res per la polç que aixecaven els de devant.
Te quelcom màgic veure les llumetes amunt i avall de la muntanya i el mar al fons. A dalt del castell, una batucada ens rebía després d’haver arribat a 4 grapes.
Molta suor a causa de l’humitat i que combatíem amb els avituallaments liquits i solits que hi havía cada 4/5 kms.
El circuit molt ben senyalitzat amb barretes fosforescent de colors verd, groc i vermell que indicaven la dificultat del tram, així com els 250 voluntaris que anaves trovant als llocs més insospitats amb ler seves armilles reflectants i piles fent llum a les pedres, esgraons i altres dificultats.
A mida que avança la cursa et troves sol al mig de la foscor gaudint de la nit, els seus sorolls i les seves olors.
El terreny es del més variat (asfalt, terra, pinasa, roca, tarteres, pedres, rieres i sorra).
Amb les cames cansades i després de 2 caigudes i varies semicaigudes arribo a la platja amb 2h 40′.
Amb Pitit varem compartir els primers 10 kms, però després ja ens vam distanciar, arribant ell 10 ó 15 minuts abans que jo.
Molt d’ambient a zona d’arribada quan era quasi l’una del matí amb entrepà de butifarra, fruita, beguda, entrega de samarreta i de premis.
Trinxat com quan acabes una marató, però feliç del repte aconseguit.
Cursa molt exigent que s’ha d’entrenar una mica i deixar-se portar.
La Su va fer alguna foto que intentarem penjar quan podrem.
Molt bona organització amb el handicap del dificil que es repartir gran qüantitat de voluntaris i avituallaments per un circuit inhospit i fosc i amb aquell horari.
Salut i milles pel Maresme.
Abel5 de setembre de 2011 a les 10:04 #31764
cargolParticipant30 d'octubre de 2011 a les 20:38 #32137
cargolParticipantPer fi! aqui teniu les poques fotos que tenim, ja que va ploure a la sortida i arribada.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.