BURRIAC ATAC 09

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    cargol
    Participant

Al poble de la Su

cargol
    Participant

Dsiculpeu, com deia, al poble de la Su fan el proper 5 de setembre una d’aquelles curses que conté molts alicients:
    15 kms, que surten a peu de platja al Maresme i s’enfilen fins al castell de Burriac.
    La cursa es nocturna i combina asfalt, corriols i un tram de muntanya suau per donar el tomb i arribada a la platja amb uns 15 kms.
    S’ha de portar frontal i el xip es porta amb una polsera a la mà. Al arribar bany al mar i sardinada.
    Aquest any es la 5ª edició, i sembla que els dorsals han volat a un mes vista, ja que per homes sembla que no en queden i pocs per dones.
    Jo estic a la llista d’espera (com si fos un vol), així qie Imma encara estàs a temps i Quim a esperar-se.
    Us deixo la web on hi ha un video promocional:

http://www.cevilassardemar.cat/burriacatac/

Salut i milles.
    Abel

Saltamartí
    Participant

:woohoo: La tinc apuntada a l’agenda.

Gràcies!

saltamarges
    Participant

Epsss!

Jo no m’he perdut cap de les 4 edicions anteriors però aquest any per fi no hi aniré!! ji ji
    No és que no en tingui ganes, és una de les curses més maques i més ben organitzades de tot el calendari.
    El problema és que sempre coincideix amb el dissabte de festa major a Sanaüja i enguany la juerga s’imposa sobre l’esport, tot no pot ser!!!!
    si sou nois i no esteu inscrits em sap greu però ho teniu magre, cada any hi ha garrotades per participar. Si sou noies potser teniu possibilitats, pel que se fan una mica de discriminació positiva per fomentar la participació femenina.

Doncs això, si podeu gaudiu de la lluna tot pujant a Burriac i sobretot feu un banyet nocturn a l’arribada.

cargol
    Participant

Hola companys:
    Ahir a la nit a pessar de que l’organització ja em va dir que no hi havia dorsals fa un mes, vaig arribar-me a la sortida pers i havía sort, però no.
    Quin goig veure 400 persones amb els seus forntals encessos pujant pels carrers i muntanya i arribant a la platja.
    El promer noi va fer 1h 17′ i la lª noia 1h 40′ per cuubrir 17 kms. de desnivell.
    De ben segur que el proper any no s’escapa i estarem a la guait de quan s’obrin inscripcions.
    Salut i milles pel Maresme.
    Abel

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.