Alguien para correr bastante temprano?(de 7 a 8 AM
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
29 de novembre de 2010 a les 8:45 #2940
José Mª A. MAGÁN PERALESParticipantEstimados Amigos.
He conocido esta página y este foro por el suplemento dominical de Segre, y me parece una iniciativa fabulosa.
Llevo viviendo en Lleida 6 meses y salgo a correr solo (hasta ahora) porque no conozco a nadie.
La cuestion es: ¿se atreve alguien a salir por la mañana temprano? (de 7 a
, sería correr unos 50 minutos.
Yo no soy nada del otro mundo corriendo (no he pasado de medias maratones), y el horario, aunque reconozco que es muy temprano, tiene la ventaja de dejarte el resto del día libre.
A veuse si algú s’anima, per sortir de matí almenys 3 ó 4 dies per setmana.
Un saludo.José Mª (magan.perales@gmail.com)
29 de novembre de 2010 a les 18:16 #28892
FrancescParticipantBones!
Potser m’interessa…tens pensat alguna zona per on sortir?
29 de novembre de 2010 a les 23:13 #28894
José Mª A. MAGÁN PERALESParticipantPer la canalització del Segre, però podem anar variant.
30 de novembre de 2010 a les 18:09 #28900
FrancescParticipantDoncs quan vulguis començar m’ho dius. M’anirà bé rodar una miqueta a primera hora.
Podem quedar a la zona dels Lauren, que imagino que aquelles hores hi haurà lloc per aparcar.
Bé, ja em diràs!!
Francesc.
30 de novembre de 2010 a les 19:31 #28901
FrankParticipanthola,
segons el ritme que porteu també podeu comptar amb mi alguns dies.
Frank
30 de novembre de 2010 a les 20:50 #28904
CritMembreBon vespre,
Un fil molt interessant el que heu obert,he cregut oportú obrir-ne un de formal a ‘entrenaments en grup’ amb el títol de ‘km0’s primera hora’, així resta al costat d’altres grups com ‘km0’s diumenges i festius’ i ‘km0s dissabte matí.
Si és una convocatòria d’última hora, recordeu que podeu penjar-la al ‘last minut’.
Gràcies per fer el pas.
Crit
30 de novembre de 2010 a les 21:02 #28905
FrancescParticipantFrank, el ritme el que veiem que es adeqaut per els que siguem. A veure que diu en magan!
1 de desembre de 2010 a les 11:45 #28910
José Mª A. MAGÁN PERALESParticipantBé, vist que el moderador ha obert (amb un molt bon criteri) un fil per aquest horari tan de matí, us deisxo els misatges de “kedada” al fill de LAST MINUTE
2 de desembre de 2010 a les 11:30 #28927
José Mª A. MAGÁN PERALESParticipantAvui hem anat a córrer els dos primers temeraris d’aquesta franja horària. I molt bé, molt bon ritme i les piles carregades per a tot el dia.
Estem pensant de sortir amb regularitat: Dillins, dimecres i divendres, per deixa un dia almenys de descans entre sortida i sortida.
Jo me’n vaig fora de Lleida tot el pont, però el dillunes 13 retomem. Si algú més s’anima, benvingut sigui. A LES 7 A L’ESTÀTUA DE JULI CÈSAR, al final de la nova pasarel.la.3 de desembre de 2010 a les 19:37 #28946
CritMembreBon vespre,
Teniu el fil ‘km0’s primera hora’ a la vostra disposició.
Salutacions
14 de desembre de 2010 a les 17:50 #29055
José Mª A. MAGÁN PERALESParticipantAleshores tanqueu aquest fil i que no hi hagin duplicitats.
Salutaciones.crit ha escrit:
Quote:Bon vespre,Teniu el fil ‘km0’s primera hora’ a la vostra disposició.
Salutacions
14 de desembre de 2010 a les 22:22 #29057
CritMembremagan.perales ha escrit:
Quote:Aleshores tanqueu aquest fil i que no hi hagin duplicitats.
Salutaciones.crit ha escrit:
Quote:Bon vespre,Teniu el fil ‘km0’s primera hora’ a la vostra disposició.
Salutacions
Fil tancat
-
AutorEntrades
El tema ‘Alguien para correr bastante temprano?(de 7 a 8 AM’ s'ha tancat per a respostes noves.