Alguien para correr bastante temprano?(de 7 a 8 AM

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Estimados Amigos.
    He conocido esta página y este foro por el suplemento dominical de Segre, y me parece una iniciativa fabulosa.
    Llevo viviendo en Lleida 6 meses y salgo a correr solo (hasta ahora) porque no conozco a nadie.
    La cuestion es: ¿se atreve alguien a salir por la mañana temprano? (de 7 a 8), sería correr unos 50 minutos.
    Yo no soy nada del otro mundo corriendo (no he pasado de medias maratones), y el horario, aunque reconozco que es muy temprano, tiene la ventaja de dejarte el resto del día libre.
    A veuse si algú s’anima, per sortir de matí almenys 3 ó 4 dies per setmana.
    Un saludo.

José Mª (magan.perales@gmail.com)

Francesc
    Participant

Bones!

Potser m’interessa…tens pensat alguna zona per on sortir?

Per la canalització del Segre, però podem anar variant.

Francesc
    Participant

Doncs quan vulguis començar m’ho dius. M’anirà bé rodar una miqueta a primera hora.

Podem quedar a la zona dels Lauren, que imagino que aquelles hores hi haurà lloc per aparcar.

Bé, ja em diràs!!

Francesc.

Frank
    Participant

hola,

segons el ritme que porteu també podeu comptar amb mi alguns dies.

Frank

Crit
    Membre

Bon vespre,

Un fil molt interessant el que heu obert,he cregut oportú obrir-ne un de formal a ‘entrenaments en grup’ amb el títol de ‘km0’s primera hora’, així resta al costat d’altres grups com ‘km0’s diumenges i festius’ i ‘km0s dissabte matí.

Si és una convocatòria d’última hora, recordeu que podeu penjar-la al ‘last minut’.

Gràcies per fer el pas.

Crit

Francesc
    Participant

Frank, el ritme el que veiem que es adeqaut per els que siguem. A veure que diu en magan!

Bé, vist que el moderador ha obert (amb un molt bon criteri) un fil per aquest horari tan de matí, us deisxo els misatges de “kedada” al fill de LAST MINUTE

Avui hem anat a córrer els dos primers temeraris d’aquesta franja horària. I molt bé, molt bon ritme i les piles carregades per a tot el dia.
    Estem pensant de sortir amb regularitat: Dillins, dimecres i divendres, per deixa un dia almenys de descans entre sortida i sortida.
    Jo me’n vaig fora de Lleida tot el pont, però el dillunes 13 retomem. Si algú més s’anima, benvingut sigui. A LES 7 A L’ESTÀTUA DE JULI CÈSAR, al final de la nova pasarel.la.

Crit
    Membre

Bon vespre,

Teniu el fil ‘km0’s primera hora’ a la vostra disposició.

Salutacions

Aleshores tanqueu aquest fil i que no hi hagin duplicitats.
    Salutaciones.

crit ha escrit:

Quote:
    Bon vespre,

Salutacions

Crit
    Membre

magan.perales ha escrit:

Quote:
    Aleshores tanqueu aquest fil i que no hi hagin duplicitats.
    Salutaciones.

crit ha escrit:

Quote:
    Bon vespre,

Salutacions

Fil tancat

S'està mostrant 12 entrades - de la 1 a la 12 (d'un total de 12)

El tema ‘Alguien para correr bastante temprano?(de 7 a 8 AM’ s'ha tancat per a respostes noves.